Januar 2026 :)

Da er jeg hjemme etter egguttak. 14 egg og fremdeles innsett på søndag om ikke det blir noen komplikasjoner:happy:. Krysser fingrene for noen embryo på «bok» også, i tilfellet det ikke går veien ved første innsett.

Føler litt koko av alle medisinene, og kjenner på en følelse av å ha lyst til å le hysterisk eller gråte hysterisk:happy6 er det hormoner, medisiner eller bare hele settingen?

Noen andre som har følt seg litt smågal etter uttak?

-periwinkle

Last edited:
Mistet troen på at det blir noe innsett denne syklusen. Slimhinnen var bare 4,5 mm i dag, selv om den så fin ut. Fikk østrogentilskudd i sprayform i tillegg. Og ny kontroll på mandag.
Så får bare vente å se, men ikke veldig optimistisk.
Æsj, så dritt! Utrolig frustrerende å bare måtte vente på kroppen!

Hvordan går det med dere @Ekkorin , @Annki88 og @Petit.cookie ? Har dere fått oppdatering enda?
Jeg har rykende ferske oppdateringer, faktisk! Var inne på time for innsett i dag.
Av de 16 eggene som ble tatt ut var 13 modne, og 8 fertilisert.
I dag fikk vi beskjed om at det var 6 blasto med god nok kvalitet til innsett/frys, og at de siste to kunne komme seg til i morgen. Så det er strålende statistikk på fertilisert til blasto i alle fall.

Desverre ble det ikke innsett men totalfrys grunnet overdtimulering. Det hadde jeg egentlig regnet med, for dagene etter uttak har vært ganske vonde..

Så - litt skuffende at vi ikke fikk satt inn, men alt i alt er vi ganske fornøyde med resultatene.

Heia dere :greet025

Kan jeg være med her selv om jeg ikke har forsøk i januar? har time på fertilitetsklinikken imorgen så er spent på veien videre etter 3 innsett og 2 SA (9+4 begge gangene)…

En_gang_kanskje - 39 - B1 - IVF 2 - HUS - usikker på oppstart/nytt innsett, mest sannsynlig februar/mars

Mistet troen på at det blir noe innsett denne syklusen. Slimhinnen var bare 4,5 mm i dag, selv om den så fin ut. Fikk østrogentilskudd i sprayform i tillegg. Og ny kontroll på mandag.
Så får bare vente å se, men ikke veldig optimistisk.
Åh så drit! Er du på dag 10 i dag?

Jeg har rykende ferske oppdateringer, faktisk! Var inne på time for innsett i dag.
I dag fikk vi beskjed om at det var 6 blasto med god nok kvalitet til innsett/frys, og at de siste to kunne komme seg til i morgen. Så det er strålende statistikk på fertilisert til blasto i alle fall.

Desverre ble det ikke innsett men totalfrys grunnet overdtimulering. Det hadde jeg egentlig regnet med, for dagene etter uttak har vært ganske vonde..

Så - litt skuffende at vi ikke fikk satt inn, men alt i alt er vi ganske fornøyde med resultatene.
Gratulerer så mye med gode resultater! :Heartbigred Jeg er 5 dager bak deg så det er spennende å følge med.

I forhold til overstimulering- hva ble på en måte sett på for å kjøre totalfrys for deg?

Første gangen min og fikk helt fra start beskjed om at det kunne bli totalfrys da jeg hadde mange follikler og høye verdier på blodprøver. Hadde en veldig lav stimulering tørr jeg påstå ut i fra hva jeg ser andre har og fikk 14 egg. Men har følt meg bra hele veien frem til trigger, og ingenting som tilsa annet i dag.

St.olavs har cutoff på 14, så hadde det funnet 15 egg hadde det blitt totalfrys.

jeg vil gjøre det beste for sjanser og kropp uansett utfall, men kjenner jo det hadde vært godt med innsett om 5 dager istedenfor totalfrys, selv om det eneste som virkelig betyr noe er å få noen egg på frys :happy:

Da er jeg hjemme etter egguttak. 14 egg og fremdeles innsett på søndag om ikke det blir noen komplikasjoner:happy:. Krysser fingrene for noen embryo på «bok» også, i tilfellet det ikke går veien ved første innsett.

Føler litt koko av alle medisinene, og kjenner på en følelse av å ha lyst til å le hysterisk eller gråte hysterisk:happy6 er det hormoner, medisiner eller bare hele settingen?

Noen andre som har følt seg litt smågal etter uttak?

-periwinkle
Så bra antall❤️ gode håp for både innsett og fryd da:)

Så godt med så mange på frys❤️❤️
Selv om det er skuffende ifht innsett. Men mulighet til flere innsett nå☺️

Heia dere :greet025

Kan jeg være med her selv om jeg ikke har forsøk i januar? har time på fertilitetsklinikken imorgen så er spent på veien videre etter 3 innsett og 2 SA (9+4 begge gangene)…

En_gang_kanskje - 39 - B1 - IVF 2 - HUS - usikker på oppstart/nytt innsett, mest sannsynlig februar/mars
Velkommen❤️ Bare å henge her til din tur❤️

Jeg er med :)

Mini My - 35år - B1 - Forsøk #2 - Porsgrunn - Synarela, Meriofert 150, Rekovelle 15 - stimulering fra 10/1, Synarela nesespray fra 22/12 - Håper på egguttak 26/1:)

På dag 11. Så burde vært tykkere. Har hatt 7,5 tidligere på samme syklusdag, ved iui. Så ble veldig skuffet. Den tykkelsen er det dårligste som har vært noensinne så sent…
Det skjønner jeg veldig godt… Man vet at slimhinnen kan varje litt men må den gjøre sånn akkurat når man skal prøve :banghead:

gratulerer med så fine resultater og sender klem med tanke på det med frys! ❤️

Jeg har også fått beskjed om høy AMH og risiko for overstimulering - er det noe du kunne føle selv som du sier? Er vårt første forsøk så man man har jo million spørsmål.

Blir så skuffet over at den ikke kan funke og få slimhinnen tykkere. Hadde bare lyst til å gråte på kontrollen, men hater gråte offentlig☺️
Hater også gråte offentlig, men i dette opplegget her har jeg bare gitt opp. Tror de vi møter er veldig vant til det!

Back
Topp