Januar 2026 :)

Så utrolig kjipt :( :( skjønner godt du er megalei. Skjønner for øvrig ingenting av at du ikke responderer på økt østrogen, støtter deg i å teste mest mulig naturlig syklus..
Virker rett å slett ikke som kroppen vil trigges av medisinene. Ellers må det være at slimhinnen trenger litt hvile etter endometrittbehandlingen.
Uansett frustrerende:(

Vel hjemme og godt medisinert etter uttak.
Gikk mye bedre enn forrige uttak, god støtte og forståelse, samt litt ekstra smertestillende/bedøvelsesmiddel.

Han som tok uttak i dag var medisinsk overlege, flink til å forklare og var veldig nøye.
Mindre panikkangst anfall denne gangen, så litt stolt av meg selv :dance008

Av 8 egg poser, fikk de kun tatt 4 egg. Litt skuffet, håpte på flere.
Innsett førstkommende torsdag ☺️
Kan skjønne skuffelsen. Men min erfaringen er at jeg fikk flere embryoer av ferre egg ved uttak enn mange. Håper for deg❤️

Egentlig ikke. Skjedde etter MA oppdaget i slutten av januar -25. og fått påvist endometritt og høye nk celler i desember.
Så vet ikke om det kan ha blitt trigget/ utløst av rester i nesten 1 mnd før utskraping.
Dem skulle å diskutere seg i mellom.
men blir dessverre et par pausesykluser. Tviler på at neste syklus vil bli reel. Og så blir det en sjekk syklusen etter der, bare for å se på slimhinnen uten noe medisiner.
Er i hvert fall planen og mine tanker nå.
Bra de skal diskutere å ta en vurdering og at du blir fulgt opp. Har du tatt hystroskopi?

Back
Topp