Januar 2026 :)

Dere som ruger (og har hatt vellykket graviditet i ettertid). Hvordan tok du vare på deg selv? ☺️
Endret du noe på kosthold, hvile, eller lever som normalt men litt mer avslappet?

Fastlegen min har sagt allerede nå at han vil gi meg noen dager ekstra etter innsett, siden jeg har en del plager. Minste stress skyter pulsen min til himmelen :dead:

Jeg har fått bekreftet uttak på mandag, grugleder meg. Håper virkelig minst 2 overlever til blastocyst

Dere som ruger (og har hatt vellykket graviditet i ettertid). Hvordan tok du vare på deg selv? ☺️
Endret du noe på kosthold, hvile, eller lever som normalt men litt mer avslappet?

Fastlegen min har sagt allerede nå at han vil gi meg noen dager ekstra etter innsett, siden jeg har en del plager. Minste stress skyter pulsen min til himmelen :dead:

Jeg har fått bekreftet uttak på mandag, grugleder meg. Håper virkelig minst 2 overlever til blastocyst
Jeg levde som normalt, men litt mer avslappet. Var nok litt mer bevisst på å få i meg litt mer grønnsaker, men utover det ikke noe spesielt. Ikke noe nye vitaminer, bare Omega 3 (pluss folsyre og jod såklart) som jeg uansett tok. Gjør nok det samme nå som jeg er gravid igjen!

Og hadde lavere terskel for å tenke at det var greit å bare ligge på sofaen!

Masse lykke til på mandag! Jeg har for øvrig hatt få egg og få befrukta. Siste runde uttak førte til to som greide seg, hvor den ene ble til datteren min og den andre er den jeg er gravid med nå!

Sniker!
Hvilken klinikk går du hos? Her var også plaquenil og klexane oppskriften på graviditet på forsøk nr 7, har troa på de medisinene! Så herlig at det går an å få det offentlige også nå :Heartred
Så fint at det fungerte for deg :Heartred Har stått på de medisinene en god stund nå, så håpe det går nå denne runden, hører til på St.Olavs.
Nå er det de seige ventedagene før testing!

Da har jeg fått gjennomført ferskinnsett i dag :cat:
Så da er det bare krysse fingrene og vente. :nailbiting:Skal vel over på ruger kanskje?

Status embryo er ikke helt klare, men en blasto dag 5 satt inn i dag og en dag 5 på frys, så er det visst tre som de ville se an til i morgen. Håper jeg får noen på frys derfra også. :Heartred

Back
Topp