Januar 2025

Har snakket med klinikken igjen nå og fått ny smultringsplan. Krysser alt for at jeg ikke får mensen før på mandag for da kan jeg starte ny runde.

Men det blir medisiner for over 20k denne runden og det blir hardt.. Skal ta Elonva itillegg nå og bare den ene sprøyten koster over 8k.

Har noen av dere vært borti en lignende stimuleringsplan?

Syklusdag 1: Elonva 150 mcg + Klexane 40 mg
Syklusdag 2: Klexane 40 mg
Syklusdag 3: Klexane 40 mg
Syklusdag 4: Klexane 40 mg
Syklusdag 5: 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 6: 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 7: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 8: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 9: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 10: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 11: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg

Hei, ja det blir dessverre dyrt. Min plan:
Før syklus: Progynova + Tostran
fra syklusdag 1: Pergoveris 450 IE + Klexane 40 mg
fra syklusdag 6: Pergoveris 450 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg

Trenger da mer sprøyter pergoveris og de koster mye....

er nå syklusdag 15....

Har snakket med klinikken igjen nå og fått ny smultringsplan. Krysser alt for at jeg ikke får mensen før på mandag for da kan jeg starte ny runde.

Men det blir medisiner for over 20k denne runden og det blir hardt.. Skal ta Elonva itillegg nå og bare den ene sprøyten koster over 8k.

Har noen av dere vært borti en lignende stimuleringsplan?

Syklusdag 1: Elonva 150 mcg + Klexane 40 mg
Syklusdag 2: Klexane 40 mg
Syklusdag 3: Klexane 40 mg
Syklusdag 4: Klexane 40 mg
Syklusdag 5: 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 6: 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 7: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 8: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 9: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 10: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Syklusdag 11: Pergoveris 300 IE + 1 sprøyte Fyremadel + Klexane 40 mg
Heftig sum for en måned. Intressant plan. Aldri sett. Håper det blir en vellykket stimulering med mange gode egg❤️Heier på deg ❤️

Jeg kan settes på ikke gravid. Negativ 10 dager etter innsett av blasto - orker ikke fortsette å vente til 19 dpo.

Dette har vært tøft på en annen måte enn de forrige to negative innsettene. Jeg har ikke vært lei meg på den samme måten, nå er det mer resignert, og jeg merker at håpet svinner. Jeg tror ikke lengre at det er "uflaks", men nå tror jeg at det er noe som er galt. Vi vil derfor sjekke litt ting før vi setter inn på nytt, og håper vi får noen svar og løsninger. Så håper vi at vi kommer i gang igjen snart.

Jeg har tatt en liten pause fra forumet, men tenker på dere som fikk avbrutt og dere som venter. Ønsker dere virkelig all lykke til :Heartred

Jeg kan settes på ikke gravid. Negativ 10 dager etter innsett av blasto - orker ikke fortsette å vente til 19 dpo.

Dette har vært tøft på en annen måte enn de forrige to negative innsettene. Jeg har ikke vært lei meg på den samme måten, nå er det mer resignert, og jeg merker at håpet svinner. Jeg tror ikke lengre at det er "uflaks", men nå tror jeg at det er noe som er galt. Vi vil derfor sjekke litt ting før vi setter inn på nytt, og håper vi får noen svar og løsninger. Så håper vi at vi kommer i gang igjen snart.

Jeg har tatt en liten pause fra forumet, men tenker på dere som fikk avbrutt og dere som venter. Ønsker dere virkelig all lykke til :Heartred
Tenker masse på deg også. Håper det blir godt med en pause. Stor klem :Heartred

:sorry: :Heartred jeg er lei meg på dine vegne... føler jeg ligger et hakk bak deg i følelsene mine, selvom jeg allerede føler på mye av det samme. Har tenkt at om dette neste forsøket heller ikke går så må vi prøve hardere å finne ut nøyaktig hva som er problemet.. dette begynner å bli både utmattende og dyrt.

Gleder meg ikke til å begynne stimulering igjen og føler meg ikke spent på noen av de tingene jeg tidligere har vært spent på.(hvor mange follikler vil modnes, hvor mange får jeg ut, hvordan vil det gå) Nå føler jeg meg flat og tenker bare "jaja.. vi må jo bare prøve en ny runde.. nye medisiner ja, det er sikkert bra.." føler nesten at det er unødvendig alt sammen og at jeg bare gjennomfører fordi vi har betalt for det. Høres sikkert både idiotisk og barnslig ut, men jeg føler meg sånn akkurat nå. Endrer seg sikkert (forhåpentligvis), men jeg har blitt så motløs etter de siste rundene. Jeg husker jeg var så naivt optimistisk før første forsøket. Blir nesten irritert på meg selv, samtidig som jeg heller ikke vil miste den delen av meg.

Vit at du ikke er alene og vi er mange som forstår. Jeg sender deg en megaklem og håper du får både noen svar og løsninger i tiden fremover :Heartred

Heftig sum for en måned. Intressant plan. Aldri sett. Håper det blir en vellykket stimulering med mange gode egg❤️Heier på deg ❤️
Takk søte deg :Heartpink
Ja denne bar ny for meg også. Har ikke sett noen andre har lignende plan. Jeg skal spørre om en grundigere forklaring på hvorfor de har tatt de valgene de har. Jeg lurer også på hvordan sædprøven som samboeren leverte på uttaksdagen var. Har ikke fått noen tilbakemelding på det.

Pessimisme var visst velbegrunnet. Legen mente det så ut som jeg har hatt for tidlig eggløsning på UL-kontroll og avbrøt forsøket. Det gir ingen mening, jeg har testet flere ganger daglig siden dag 6 og tempet, og ikke sett antydning til eggløsning. Det kunne være rester fra forrige syklus, men hun ville ikke ta sjansen på å kaste bort et embryo. Jeg er ganske fortvilet nå, så utrolig lei av venting og usikkerhet og en kropp som oppfører seg helt uforutsigbart. Har ingen tro på at den vil være normal i neste runde. Vet ikke en gang om jeg får plass neste syklus. Angrer på at jeg valgte å prøve offentlig først, kaster bort så mye tid på venting. Blæh.

Sender deg en stor klem :Heartpink Er så fortvilende når det blir avbrutt, og kjenner meg så igjen med all den ventingen offentlig. Føler man kaster bort så mange mnd av livet med ventingen :sad010 krysser fingre og tær for at du får innsett neste mnd

Si gjerne ifra om jeg skal flytte noen på lista til ikke gravid, avbrutt, totalfrys eller aller helst gravid :love7

Sender deg gode tanker og gode klemmer❤️Det er en tøff prosess! Håper dere finner ut av det❤️

Herregud nå er det bare to dager igjen til jeg skal teste (tre dager før egentlig teste dato, men pytt pytt)! 14 DPO og rugedag 9 i dag! Tiden har fløyet og snegla seg forbi på en og samme tid, og jeg er SÅ livredd for resultatet! Enn om blastoen ikke har festa seg…

:sorry: :Heartred jeg er lei meg på dine vegne... føler jeg ligger et hakk bak deg i følelsene mine, selvom jeg allerede føler på mye av det samme. Har tenkt at om dette neste forsøket heller ikke går så må vi prøve hardere å finne ut nøyaktig hva som er problemet.. dette begynner å bli både utmattende og dyrt.

Gleder meg ikke til å begynne stimulering igjen og føler meg ikke spent på noen av de tingene jeg tidligere har vært spent på.(hvor mange follikler vil modnes, hvor mange får jeg ut, hvordan vil det gå) Nå føler jeg meg flat og tenker bare "jaja.. vi må jo bare prøve en ny runde.. nye medisiner ja, det er sikkert bra.." føler nesten at det er unødvendig alt sammen og at jeg bare gjennomfører fordi vi har betalt for det. Høres sikkert både idiotisk og barnslig ut, men jeg føler meg sånn akkurat nå. Endrer seg sikkert (forhåpentligvis), men jeg har blitt så motløs etter de siste rundene. Jeg husker jeg var så naivt optimistisk før første forsøket. Blir nesten irritert på meg selv, samtidig som jeg heller ikke vil miste den delen av meg.

Vit at du ikke er alene og vi er mange som forstår. Jeg sender deg en megaklem og håper du får både noen svar og løsninger i tiden fremover :Heartred
Takk for en fin melding. Håper sånn på at ny protokoll er det som skal til for deg! :Heartred

Back
Topp