Januar 2025

Da har jeg vært på UL, første etter oppstart med stimulering så jeg var veldig spent! Håpet er jo at det skulle være jevnere vekst på eggene, og det var det sannelig!

Jeg hadde 17-18 follikler hvorav hele 13 befant seg på høyre side. Det var en del små, men hele 11 egg var mellom 14mm og 10 mm. De andre var mindre, men det er den jevneste veksten jeg noen gang har hatt- så det har egentlig gått akkurat sånn jeg håpet. Jeg håper så mye at det fortsetter :Heartred

Jeg fikk beskjed om å fortsette med det jeg har gjort til nå fordi det ser lovende ut! Første snubletråd er passert uten noen fall- jeg krysser alt jeg har for at det går like bra på UL på fredag!

Mest sannsynlig blir det uttak allerede på mandag- og det er jeg også veldig glad for. Da har jeg fri, så jeg slipper å si ifra til jobben:smiley-ashamed004
Så spennende nyheter❤️Håper alt vokser som det skal til fredag med enda fler❤️

Det skjønner jeg så godt!!! Jeg har testedag 4.2. Føles uendelig lenge til :nailbiting:
Det er uendelig lenge. Men nå har du en liten en i magen som du skal ruge godt på❤️jeg krisemaskimerer selvom jeg starter å tenke positivt. Også går tankebanen til helvette. Også prøver man på ny. Imellomtiden prøver å finne ut av hva jeg kjenner og ikke kjenner der nede. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller. Smålig nervevrak. Så prøver å spise mat jeg vet er bra. Tiden går på et vis, men som en snegle i toppfart. Tanken om at det ikke går streifer meg annenhvertime hvis ikke mer. Begynte igår å søke på youtube om ivf prosessen vi er i nå for å bare høre noen hadde gode tips. Minimalt med tips som jeg kan følge. Når noen sier ikke google og ikke ta en test før blodprøven. Så er det akkurat det jeg vil gjøre:) ❤️ Har bare gått 3 dager etter innsett. Men føles ut som evigheter siden den gang for nå er det ny milepæl som må nåes. Håper spiren sitter for oss alle:D❤️

Det er uendelig lenge. Men nå har du en liten en i magen som du skal ruge godt på❤️jeg krisemaskimerer selvom jeg starter å tenke positivt. Også går tankebanen til helvette. Også prøver man på ny. Imellomtiden prøver å finne ut av hva jeg kjenner og ikke kjenner der nede. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller. Smålig nervevrak. Så prøver å spise mat jeg vet er bra. Tiden går på et vis, men som en snegle i toppfart. Tanken om at det ikke går streifer meg annenhvertime hvis ikke mer. Begynte igår å søke på youtube om ivf prosessen vi er i nå for å bare høre noen hadde gode tips. Minimalt med tips som jeg kan følge. Når noen sier ikke google og ikke ta en test før blodprøven. Så er det akkurat det jeg vil gjøre:) ❤️ Har bare gått 3 dager etter innsett. Men føles ut som evigheter siden den gang for nå er det ny milepæl som må nåes. Håper spiren sitter for oss alle:D❤️
Hehehe. Du høres akkurat ut som meg. Jeg sier til mine pasienter (kreftpasienter): ikke google, ikke gå inn på Facebookgrupper osv. det er bare det negative det skrives om…. Og her er jeg selv. Og gjør akkurat det samme. Jeg aner heller hva jeg skal kjenne etter. Da jeg var gravid med datteren min så var det ikke noe jeg tenkte på en gang, for trodde jo aldri i verden at det skulle gå på første forsøk. Plutselig var mensen 4 dager forsinket. Og testen positiv. Tok bare den ene testen også. Og slappet av. Kjennes ut som er helt annet menneske. Jeg har tatt meg i å ha en lang samtale med chatgtp om prosessen og tanker osv. blir jo helt kokkeliko :rolleyes: jeg krysse fingrene for oss alle som ruger og håper på et rush av positive tester i tiden framover :Heartpink

Dere som går privat og bruker pasientportalen;

Jeg fikk sms nå for 20min siden om at det var en viktig melding fra klinikken i pasientportalen (den vanlige sms man får), men det ligger ingen nye meldinger der. Har noen andre opplevd det samme? Kommer den kanskje senere? Jeg ble stressa for jeg venter på svar på noe og vil gjerne ha dette svaret asap. (Skrev ny melding og fortalte det tilfelle det er en melding jeg burde få kjapt)

Ja jeg stresser over alt nå.. er redd det har funnet ut noe kjipt da de forsøkte å befrukte eggene...

Back
Topp