Huff, det høres ikke noe særlig ut! Jeg har tatt procren, og det er jo sånn depot sprøyte som skal holde i 30 dager. Jeg har startet på uke 3 nå, og jeg håper jeg kan starte opp stimulering på lørdag. Men klinikken ringte i stad og fortalte at progesteronen fortsatt var litt høy, så nå må jeg inn på ny blodprøve på onsdag. Det kan være den har sunket, hvis ikke må det flere sprøyter tilDet gav seg da jeg sluttet på Synarela. Det er vel kanskje samtidig som sprøytene? Kan faktisk ikke huske om jeg sluttet samtidig med de to
Har ikke reagert på stimulering på de to uttakene jeg har hatt på kort protokoll, men lang protokoll har vært døden for meg
Jeg hadde voldsom hodepine og var et mareritt å være rundt. Grein og kjeftet på folk om hverandre. Svarte kunder frekt om de var frekke, og kunne fort begynne å grine om de var sure. Så det ble sykemelding på meg gitt Hvordan føler du deg nå?
Jeg har heldigvis fortsatt juleferie (skal egentlig starte jobb imorgen), så foreløpig har symptomene vært ok å leve med. Er litt mer emosjonell enn vanlig, har hetetokter og hodet er fortsatt ikke helt på plass. Men heldigvis har jeg klart å holde migrenen i sjakk- og det var det jeg bekymret meg mest for. Men jeg gjør jo ingenting annet enn å surre rundt her hjemme, og mulig det blir noen sykedager på meg også Jeg har også merkbart mer vondt i kroppen, muskler og ledd. Men alt det er til å leve med noen dager til så lenge hodepinen holder seg borte!