Januar 2025

Noen som går på Levaxin eller andre stoffskiftemedisiner og mens de holder på med IVF? Jeg fikk svar på blodprøve i går kveld som viser at jeg er overmedisinert. Så nå spøker det kanskje for innsettet i januar :confused: Men jeg vet liksom ikke hvor negativt det er med overmedisinering av stoffskiftehormoner for IVF og implantasjon. Håper på å få noe bedre verdier før innsett, men det tar jo fort noen uker.. For noe dritt.

Ånei, jeg googlet noe jeg ikke skulle googlet :hilarious:

Tok siste dose av Meriofert og Ganirelix nå nettopp, og skal etter skriftlig plan fra klinikken ta Ovitrelle i kveld (onsdag) kl 21:00. Oppmøte for uttak er fredag kl 08:30. Sprøyta settes da altså 35,5 timer før jeg skal til klinikken.

Jeg stresser så for at eggløsning skal skje for fort og at alle eggene går til grunne før de får hentet ut! :arghh: Googlet det og ser det har skjedd mange!! Kan noen roe meg litt på det?
Dette tror jeg skal gå helt bra! Helt enig i det @Håpefull-86 skriver over. Det går som regel bra og det er tross alt de som opplever mest vondt som deler av åpenbare grunner! Det betyr ikke at det skjer de fleste :Heartred Og jeg har hatt 3 uttak selv hvor dette har vært helt perfekt! Pust med magen, og tenk at dette er uansett ikke noe du får gjort noe med nå. Det er viktig å følge klinikkens plan, og de har timet det godt! Dette er litt utenfor din kontroll nå, og det er skummelt! Men kan også være litt befriende hvis du klarer å slippe den følelsen til:Heartred

Ja du må nesten det ja!! Og når du mister den litt så husk på at vi er flere som har troa for deg i mens :Heartpink :love7
Jeg kjenner jeg må kjempe mer for å holde meg optimistisk denne gangen selv.. Kjenner på det samme som du skriver; bekymring og indre uro. Men sånn blir det når man føler man har så mye på spill.

Ja det er jo det.. den andre UL-kontrollen er satt opp på syklusdag 8, bare to dager etter. Håper det betyr at de tror jeg ikke trenger å stimulere så lenge :)
Tusen takk!:Heartred Det setter jeg så stor pris på:Heartred Ja, det føles som om det er enormt mye på spill- og det var en del av de samme følelsene jeg slet med for et år siden- så det føles dobbelt skummelt! Jeg sov utrolig dårlig i natt, altfor mye uro som ikke landet helt. Dårlig søvn er en skikkelig trigger for min emosjonelle rullebane så jeg merker at jeg tyr lett til tårene i dag, ja! Det er tøft, og denne nedreguleringen hjelper ikke akkurat. Hetetokter i hytt og pine! Sukk.

Jeg tenker også at de satser på at du ikke skal stimuleres så lenge. Jeg hadde spurt dem om det på UL, det er alltid godt å vite hva de har tenkt synes jeg:happy: Det roer meg litt og gir meg en følelse av at de har kontroll (når jeg åpenbart ikke har det lenger!).

Jeg håper UL’en går kjempebra!

Tusen takk!:Heartred Det setter jeg så stor pris på:Heartred Ja, det føles som om det er enormt mye på spill- og det var en del av de samme følelsene jeg slet med for et år siden- så det føles dobbelt skummelt! Jeg sov utrolig dårlig i natt, altfor mye uro som ikke landet helt. Dårlig søvn er en skikkelig trigger for min emosjonelle rullebane så jeg merker at jeg tyr lett til tårene i dag, ja! Det er tøft, og denne nedreguleringen hjelper ikke akkurat. Hetetokter i hytt og pine! Sukk.

Jeg tenker også at de satser på at du ikke skal stimuleres så lenge. Jeg hadde spurt dem om det på UL, det er alltid godt å vite hva de har tenkt synes jeg:happy: Det roer meg litt og gir meg en følelse av at de har kontroll (når jeg åpenbart ikke har det lenger!).

Jeg håper UL’en går kjempebra!
Sender deg en god klem :Heartpink Håper virkelig du får starte stimulering nå og kommer deg et skritt nærmere.

Takk søte deg, ja jeg skal spørre dem. :Heartpink

Ånei, jeg googlet noe jeg ikke skulle googlet :hilarious:

Tok siste dose av Meriofert og Ganirelix nå nettopp, og skal etter skriftlig plan fra klinikken ta Ovitrelle i kveld (onsdag) kl 21:00. Oppmøte for uttak er fredag kl 08:30. Sprøyta settes da altså 35,5 timer før jeg skal til klinikken.

Jeg stresser så for at eggløsning skal skje for fort og at alle eggene går til grunne før de får hentet ut! :arghh: Googlet det og ser det har skjedd mange!! Kan noen roe meg litt på det?
Har alltid gått bra med meg også, og den ene gangen var klinikken nesten to timer forsinka før uttak:) men vet hvordan det er, stresser hver gang med det samme haha. Masse lykke til på uttak :Heartred

Back
Topp