Januar 2023 ❤️

Brukernavn: Freyja. - Alder 36 - Barn man prøver på 3 - Klinikk Haugesund sykehus - Forsøk nr 1- Medisiner: naturlig syklus og fryseforsøk (Tidligere Progynova, global f, fyremadel, ovitrelle, cyglogest). Innsett 12.1, testdag 22.1
 
Brukernavn: Freyja. - Alder 36 - Barn man prøver på 3 - Klinikk Haugesund sykehus - Forsøk nr 1- Medisiner: naturlig syklus (fryseforsøk) Tidligere global f, fyramadeloppstart/innsett
 
Skal sette inn 5 dagers blasto i dag. Naturlig syklus. (fryseforsøk) Noen som vet når testen kan vise positivt?
Har fått beskjed om å teste 16dpo om det er hjemmetest, men meget mulig det viser tidligere. Tror de sier det for å være på den sikre siden.
 
Her vokser det sakte men sikkert.. er nå på vei til Århus for å være der i helgen før uttak mandag :) så deilig å endelig bli hørt! Dobbel ovitrelle og Gonapeptyl kl 23:30 lørdag kveld! Helt enestående hvordan jeg har blitt tatt imot. Skal bli godt å se om det blir anderledes <3
 
Jeg var på ultralyd i dag. Må tilbake til mandag. Han så at eggløsning var på gang, men litt tidlig enda. Akkurat det kunne jeg jo fortalt de selv :happy: Kjenner kroppen godt nå etter 3 års prøving:happy:
Blir spennende å se om det blir innsett seint neste uke eller tidlig uka etter der..
 
Jeg var på kontroll i dag, ledende follikkel på 18 mm og slimhinne på 10 mm så alt var bra, skal gi beskjed når jeg får positiv el-test så blir det innsett 5 dager etter det :)
 
Tok strimmeltest i dag som var nesten positiv, men jeg får alltid enda sterkere så tenkte at det kommer nok på et par dager. Så testet jeg med cb digital og fikk smilefjes, litt forfjamset nå og er redd jeg melder inn positiv test for tidlig:bag: første gang jeg bruker digital el-test..noen med erfaring?
 
Tok strimmeltest i dag som var nesten positiv, men jeg får alltid enda sterkere så tenkte at det kommer nok på et par dager. Så testet jeg med cb digital og fikk smilefjes, litt forfjamset nå og er redd jeg melder inn positiv test for tidlig:bag: første gang jeg bruker digital el-test..noen med erfaring?
Sniker.
Jeg får alltid positiv digital gjerne 12-24 t før babyplan strimmel er positiv. Har alltid fulgt digitale og blitt gravid en flust med ganger
 
Fikk beskjed om å følge den digitale av klinikken jeg var hos, den ble også positiv litt før strimlene :) Tror de er hakket med sensitive. Lykke til!:)
 
Eg skal til første ultrakontroll av follikkelutvikling i morgen og er veldig spent på hvordan det går. Om eg er moden nok, om det er noen egg i det hele tatt eller om eg er overstimulert... Er så mange milepæler en skal gjennom med IVF
 
Back
Topp