Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*EkornetBlir med på tråden
Ekorn - 33 - B1 - St.Olavs - #2 - Cyclogest
Jeg hadde svak positiv test 6 dager etter innsett av 5 dagers (frys naturlig syklus)Skal sette inn 5 dagers blasto i dag. Naturlig syklus. (fryseforsøk) Noen som vet når testen kan vise positivt?
Velkommen! Når har du innsett?Blir med på tråden
Ekorn - 33 - B1 - St.Olavs - #2 - Cyclogest
Ser nå at du har skrevet Så spennende! Lykke til med rugingVelkommen! Når har du innsett?
Tusen takkSer nå at du har skrevet Så spennende! Lykke til med ruging
22.1Masse lykke til! Vil du være med i oversikten så skriv deg opp slik som de andre så fører jeg deg inn
Noen tester vel positivt så tidlig som 10 dpo, men langtfra alle. Når har du testdato?
Har fått beskjed om å teste 16dpo om det er hjemmetest, men meget mulig det viser tidligere. Tror de sier det for å være på den sikre siden.Skal sette inn 5 dagers blasto i dag. Naturlig syklus. (fryseforsøk) Noen som vet når testen kan vise positivt?
Sniker.Tok strimmeltest i dag som var nesten positiv, men jeg får alltid enda sterkere så tenkte at det kommer nok på et par dager. Så testet jeg med cb digital og fikk smilefjes, litt forfjamset nå og er redd jeg melder inn positiv test for tidlig første gang jeg bruker digital el-test..noen med erfaring?
Så bra, takk for svarSniker.
Jeg får alltid positiv digital gjerne 12-24 t før babyplan strimmel er positiv. Har alltid fulgt digitale og blitt gravid en flust med ganger