Januar 2023 ❤️

Godt jeg er tidlig ute med å bestille medisiner. Apotek 1 har leveringsproblemer på Ovitrelle :/
Sist forsøk hadde vi store problemer med å få tak i nok fyremadel. Er nok lurt å være ute i god tid i disse rare tider. Føler det er leveringsproblemer på mye..
 
Sist forsøk hadde vi store problemer med å få tak i nok fyremadel. Er nok lurt å være ute i god tid i disse rare tider. Føler det er leveringsproblemer på mye..
Fyremadel var ikke noe problem nå men sykt mye stress som sagt med Ovitrelle.. de har ikke på lager til Apotek 1 heller..
 
mamlala - 38 - B3 - Jinepol/Istanbul - Forsøk nr ?.. - Østrogen og progesteron. Blodfortynnende når embryo er satt inn - Innsett 7. januar

Vi har egentlig byttet klinikk pga logistikk, men har ett 3Bb embryo fra 2019 hos den forrige klinikken så nå går vi i mot anbefalingene (legen ville ha nytt egg-uttak) og prøver på et gammelt embryo før vi bytter klinikk helt.
 
mamlala - 38 - B3 - Jinepol/Istanbul - Forsøk nr ?.. - Østrogen og progesteron. Blodfortynnende når embryo er satt inn - Innsett 7. januar

Vi har egentlig byttet klinikk pga logistikk, men har ett 3Bb embryo fra 2019 hos den forrige klinikken så nå går vi i mot anbefalingene (legen ville ha nytt egg-uttak) og prøver på et gammelt embryo før vi bytter klinikk helt.
Spennende :happy:
Bor dere i utlandet ? Mener jeg har truffet på deg før i et av mine andre forsøk.
Satser hardt på at dette embryoet er det som skal til.
Hvilken klinikk har dere byttet til hvis ikke?
 
Spennende :happy:
Bor dere i utlandet ? Mener jeg har truffet på deg før i et av mine andre forsøk.
Satser hardt på at dette embryoet er det som skal til.
Hvilken klinikk har dere byttet til hvis ikke?
Vi bor i Malawi. Har brukt en klinikk i Istanbul tidligere men har byttet til en i Johannesburg nå pga kortere reisetid (har en to-åring så vil ikke være borte så lenge) og økte flypriser (går fort 20,000kr på en flyreise til Istanbul..)
 
Vi bor i Malawi. Har brukt en klinikk i Istanbul tidligere men har byttet til en i Johannesburg nå pga kortere reisetid (har en to-åring så vil ikke være borte så lenge) og økte flypriser (går fort 20,000kr på en flyreise til Istanbul..)
Å så spennende! Du skulle hatt en blogg eller noe om hvordan det er å være mamma i Malawi, jeg ble veldig nysgjerrig :)
Regner med det er litt lengre til Tyrkia for deg da ja:)
 
Å så spennende! Du skulle hatt en blogg eller noe om hvordan det er å være mamma i Malawi, jeg ble veldig nysgjerrig :)
Regner med det er litt lengre til Tyrkia for deg da ja:)
Hehe, det første året var litt spesielt men nå er det såpass hverdags at jeg tror en blogg hadde vært veldig kjedelig ;) Men vi har et veldig godt liv her, og synes det er et flott sted å oppdra barn :)
 
Da var medisinene handlet inn.. :P så da er det bare å nyte jula å tenke fremover <3
 
Jeg har 13 stk eggløsningstester og 3 stk graviditetstester, noen som trenger? Dato på eggløsningstest er 01.23 mens de andre går ut i 24. :)
 
Frk_HA, 36, B1, Rikshospitalet, første fryseforsøk, progynova, innsett uke 1 (hvis alt går etter planen)
 
Takk!

Har hatt 3 IUI og 1 IVF ferskforsøk. Fikk tre befruktet egg på ivf i november, og to på frys. Satser på at alle gode ting er fem!
Så heldig du er som fikk to på frys!
Vi har hatt tre forsøk, kun ett på frys og den gangen ble ingen satt inn. Vi skal sette det inn nå i januar, er veldig spent på det :)
 
Så heldig du er som fikk to på frys!
Vi har hatt tre forsøk, kun ett på frys og den gangen ble ingen satt inn. Vi skal sette det inn nå i januar, er veldig spent på det :)
Så spennende! Da håper jeg virkelig at det er gullegget

Har du begynt på medisiner? Progynova på deg og?
 
Så spennende! Da håper jeg virkelig at det er gullegget

Har du begynt på medisiner? Progynova på deg og?
Hei. Nei jeg skal ikke gå på medisiner.. kun blodfortynnende fra ul og progesteronstøtte fra innsett. Progynova er østrogen ? Noe spesiell grunn til at man går på det før innsett?
 
Hei, da har vi hatt enda en time på riksen med dårlig nytt. Da vi hadde time den 19. desember hadde vi fremdeles flere store follikler og jeg ble bedt om å fortsette på nesespray en uke til med ny kontroll i dag.

Dessverre er det fremdeles flere store follikler der så vi måtte avbryte forsøket. Vi kan forhåpentligvis prøve igjen i slutten av februar/begynnelsen av mars, men dette var absolutt ikke det vi hadde håpet på så moralen er litt lav i dag. Jeg kan uansett fjernes fra lista eller hva det blir for det blir ikke noe forsøk på meg på en stund.
 
Back
Topp