Januar 2023 ❤️

Jeg har også alltid startet med fyremadel sent, dag 9 og 10 for å ikke hemme veksten på eggene. Har nå fått 1 blasto på begge forsøkene (og det er bra for meg) Her skal jeg på første kontroll fredag, har fryseforsøk i naturlig syklus :)
Jeg har alltid begynt tidlig å sliter med modning av egg.. :)
 
L-40407084 - 36 - 1 - Hausken - 3 - Fyremadel forbehandling, Pergoveris (300), Fyremadel, Ovitrelle- oppstart 5. januar
 
Velkommen. Hvordan går det med stimuleringen?
Takk! jeg merker svært lite av den! Første runde fikk jeg mye bivirkninger og ble også gravid. Andre runde merket jeg nesten ingenting, og ble ikke gravid. Så jeg har jo laget meg en liten privat statistikk som gjør at jeg nå er litt bekymret ...
 
UL idag :) stim dag 9 allerede! Får se om gonal f har gjort nytta si.. sist ga det få follikler men bedre kvalitet.. men da var også menopur inne i bildet. Så vi får se da, på om noen av de 26 antrale er i vekst :)
 
UL idag :) stim dag 9 allerede! Får se om gonal f har gjort nytta si.. sist ga det få follikler men bedre kvalitet.. men da var også menopur inne i bildet. Så vi får se da, på om noen av de 26 antrale er i vekst :)
Å så gøy Dina ! Krysser alt :Heartred
 
Takk! jeg merker svært lite av den! Første runde fikk jeg mye bivirkninger og ble også gravid. Andre runde merket jeg nesten ingenting, og ble ikke gravid. Så jeg har jo laget meg en liten privat statistikk som gjør at jeg nå er litt bekymret ...
Skjønner godt det.. men trenger ikke ha sammenheng.. Det kan være litt voldsomt for kroppen første gang. Jeg hadde det likt som deg. Masse lykke til- når er det ul?
 
K-40459054 - 37 år - B1 - Hausken avd Hgsd - #1 - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Gonapeptyl - Start 9.jan.
 
Velkommen- godt å være i gang :) Spennende med første forsøk:Heartred
Tusen takk Svinge mellom forsiktig optimisme og bombesikker følelse av at det aldri blir noe av... Har leita etter en del informasjon og råd på nettet, og har selvfølgelig lest om kor vanskelig/umulig det er for noen. Søstra mi prøvde gjentatte ganger med inseminasjon og IVF i utlandet for flere år siden. Resultat = 2 svangerskap som endte i uke 6. Så har også hennes dårlige erfaringer med i "bagasjen". Sjøl har eg bare 1 eggstokk, noe som heller ikke gjør det lettere... Men eg prøve å si te meg sjøl at detta kan gå bra likavel:)
 
Tusen takk Svinge mellom forsiktig optimisme og bombesikker følelse av at det aldri blir noe av... Har leita etter en del informasjon og råd på nettet, og har selvfølgelig lest om kor vanskelig/umulig det er for noen. Søstra mi prøvde gjentatte ganger med inseminasjon og IVF i utlandet for flere år siden. Resultat = 2 svangerskap som endte i uke 6. Så har også hennes dårlige erfaringer med i "bagasjen". Sjøl har eg bare 1 eggstokk, noe som heller ikke gjør det lettere... Men eg prøve å si te meg sjøl at detta kan gå bra likavel:)
Klart det kan gå bra! :) Man trenger bare en eggstokk og man trenger bare ett gullegg:)
Det er bare å spørre i vei hvis du lurer på noe eller trenger støtte :Heartred
 
Skal sette inn 5 dagers blasto i dag. Naturlig syklus. (fryseforsøk) Noen som vet når testen kan vise positivt?
 
Skal sette inn 5 dagers blasto i dag. Naturlig syklus. (fryseforsøk) Noen som vet når testen kan vise positivt?
Masse lykke til! Vil du være med i oversikten så skriv deg opp slik som de andre så fører jeg deg inn :)
Noen tester vel positivt så tidlig som 10 dpo, men langtfra alle. Når har du testdato?
 
Back
Topp