Januar 2023 ❤️

Eg skal til første ultrakontroll av follikkelutvikling i morgen og er veldig spent på hvordan det går. Om eg er moden nok, om det er noen egg i det hele tatt eller om eg er overstimulert... Er så mange milepæler en skal gjennom med IVF
Ja det skal være sikkert! Håper alt ser bra ut! Hvis du vil være med i oversikten vår kan du skrive deg inn sånn:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
 
Ja det skal være sikkert! Håper alt ser bra ut! Hvis du vil være med i oversikten vår kan du skrive deg inn sånn:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
La dette inn tidligere i tråden (tirsdag) under nicket K-40459054
 
Vil ikke ha høye forventninger, men er nå sliten, oppblåst/øm, sover best på magen, og har rare drømmer. Alt er sikkert bare innbilning men dette skjedde sist jeg var gravid. 1-2 dager til testing.
 
Vil ikke ha høye forventninger, men er nå sliten, oppblåst/øm, sover best på magen, og har rare drømmer. Alt er sikkert bare innbilning men dette skjedde sist jeg var gravid. 1-2 dager til testing.
Å så spennende! Klarer du å holde deg fra å teste tidlig? Jeg er som regel altfor nysgjerrig, men det beste er selvsagt å vente til ofosiell testdag :)
 
Å så spennende! Klarer du å holde deg fra å teste tidlig? Jeg er som regel altfor nysgjerrig, men det beste er selvsagt å vente til ofosiell testdag :)
Har vært på fjellet så ikke hatt mulighet til å teste enda. 14dpo i dag så mulig jeg ikke klarer å holde meg til onsdag..
 
Uttak overstått. Siste jeg hørte var 10.. men hun var ikke ferdig med å sjekke cellevæsken. Så får endelig svar på antall etterpå <3 fått litt mat og en varmepute å en stol å ligge å slappe a i <3
Så godt å være ferdig og 10 er jo utrolig bra resultat! Hvor mange har du fått ut de andre gangene ?
 
9 av 12 befruktet.. har ikke ord engang >3

Det er helt villt!! Hva annerledes har de gjort i Danmark som Porsgrunn ikke ville teste ut?
Veldig glad og spent på dine vegne Dina! :woot:
 
Lavere dose gonal f, over flere dager og ikke minst dobbel ovitrelle samt gonapeptyl for modning. Itillegg hadde jeg uttak 34,5 time etter Ovitrelle. Ikke 36 timer <3
Det gav jo veldig mye bedre resultat nå.. so far so, skikkelig good!
Heier!!
 
Back
Topp