Lykke til- uttak i morgen?Ikveld kl 2330 setter jeg siste sprøytene for denne runden <3 må jo være litt lov å håpe det er den siste runden også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til- uttak i morgen?Ikveld kl 2330 setter jeg siste sprøytene for denne runden <3 må jo være litt lov å håpe det er den siste runden også
Ja det skal være sikkert! Håper alt ser bra ut! Hvis du vil være med i oversikten vår kan du skrive deg inn sånn:Eg skal til første ultrakontroll av follikkelutvikling i morgen og er veldig spent på hvordan det går. Om eg er moden nok, om det er noen egg i det hele tatt eller om eg er overstimulert... Er så mange milepæler en skal gjennom med IVF
Ja, uttak kl 10 i morgen. Kjenner jeg er veldig spent!Lykke til- uttak i morgen?
La dette inn tidligere i tråden (tirsdag) under nicket K-40459054Ja det skal være sikkert! Håper alt ser bra ut! Hvis du vil være med i oversikten vår kan du skrive deg inn sånn:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
Aha, endrer til Nick daLa dette inn tidligere i tråden (tirsdag) under nicket K-40459054
Lykke til!Ja, uttak kl 10 i morgen. Kjenner jeg er veldig spent!
Å så spennende! Klarer du å holde deg fra å teste tidlig? Jeg er som regel altfor nysgjerrig, men det beste er selvsagt å vente til ofosiell testdagVil ikke ha høye forventninger, men er nå sliten, oppblåst/øm, sover best på magen, og har rare drømmer. Alt er sikkert bare innbilning men dette skjedde sist jeg var gravid. 1-2 dager til testing.
Har vært på fjellet så ikke hatt mulighet til å teste enda. 14dpo i dag så mulig jeg ikke klarer å holde meg til onsdag..Å så spennende! Klarer du å holde deg fra å teste tidlig? Jeg er som regel altfor nysgjerrig, men det beste er selvsagt å vente til ofosiell testdag
Så godt å være ferdig og 10 er jo utrolig bra resultat! Hvor mange har du fått ut de andre gangene ?Uttak overstått. Siste jeg hørte var 10.. men hun var ikke ferdig med å sjekke cellevæsken. Så får endelig svar på antall etterpå <3 fått litt mat og en varmepute å en stol å ligge å slappe a i <3
12 ble det hørte mannen tidligere? 3, 2, 5 og 3..Så godt å være ferdig og 10 er jo utrolig bra resultat! Hvor mange har du fått ut de andre gangene ?
Det er jo helt fantastisk! Nesten så jeg og vurderer å prøve en runde til Hvor mye koster et forsøk der?12 ble det hørte mannen tidligere? 3, 2, 5 og 3..
Vi har kjøpt en pakke med 3 forsøk (inntil 5 dersom det er to avbrutte). Betalte 65 000Det er jo helt fantastisk! Nesten så jeg og vurderer å prøve en runde til Hvor mye koster et forsøk der?
9 av 12 befruktet.. har ikke ord engang >3
Lavere dose gonal f, over flere dager og ikke minst dobbel ovitrelle samt gonapeptyl for modning. Itillegg hadde jeg uttak 34,5 time etter Ovitrelle. Ikke 36 timer <3Det er helt villt!! Hva annerledes har de gjort i Danmark som Porsgrunn ikke ville teste ut?
Veldig glad og spent på dine vegne Dina!
Det gav jo veldig mye bedre resultat nå.. so far so, skikkelig good!Lavere dose gonal f, over flere dager og ikke minst dobbel ovitrelle samt gonapeptyl for modning. Itillegg hadde jeg uttak 34,5 time etter Ovitrelle. Ikke 36 timer <3
Ja det er helt villt! Men fallhøyden desto større! Blir innsett dag 3, og forhåpentligvis kanskje en eskimo <3Det gav jo veldig mye bedre resultat nå.. so far so, skikkelig good!
Heier!!