Januar 2023 ❤️

Innsett for en uke siden. (5/7) Svak clearblue 25 miu /ml og positiv eggløsningstest (leste de kunne slå ut ved graviditet så måtte prøve) Har fått testdag på søndag av klinikken, så mye kan vel skje ennå. Håper på sterkere strek da
Gratulerer :smiley-bounce016
Vil du jeg skal sette deg på gravid? :Heartred
 
Jippi❤️ Håper dette går bra
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2,3 MB · Visninger: 43
Streken var sterkere i dag, og i pakningsvedlegget stod det også at streken ikke viser kvantitativ mengde HCG. Så jeg kan settes som gravid! :Heartred

Utrolig glad for at vi prøvde embryo som ikke var topp kvalitet!
 
Dumme meg tok en test nå, jeg vet det er altfor tidlig og den var jo selvfølgelig negativ.. I følge kroppen min er jeg jo bare 7dpo, men fra innsett 8 dpo. Vet ikke hvordan det regnes, men det er jo bare tre dager siden innsett .. Hadde bare håpet på en liten skygge så jeg fikk litt håp, men neida.. helt blenda.. Ble litt sur og lei meg nå, jeg skulle ventet.. :rolleyes:
 
Dumme meg tok en test nå, jeg vet det er altfor tidlig og den var jo selvfølgelig negativ.. I følge kroppen min er jeg jo bare 7dpo, men fra innsett 8 dpo. Vet ikke hvordan det regnes, men det er jo bare tre dager siden innsett .. Hadde bare håpet på en liten skygge så jeg fikk litt håp, men neida.. helt blenda.. Ble litt sur og lei meg nå, jeg skulle ventet.. :rolleyes:
Jeg hadde uttak mandag så jeg er 6 dpo idag. Tester ikke før 10dpo <3
 
Jeg satt inn ett 5 dagers blasto mandag for 6 dager siden. Altså idag er jeg 11 dpo. Kjenner ingen symptomer. Hadde symptomer frem til onsdag 2 dager etter innsett men ingenting nå selv om jeg bruker hormontilskudd testen igår kveld var så blenda en kan forestille seg. Er alt håp ute? Venter mens om 4-5 dgr. Tok ut egg onsdag 11, satt inn blasto mandag 16.
 
Jeg satt inn ett 5 dagers blasto mandag for 6 dager siden. Altså idag er jeg 11 dpo. Kjenner ingen symptomer. Hadde symptomer frem til onsdag 2 dager etter innsett men ingenting nå selv om jeg bruker hormontilskudd testen igår kveld var så blenda en kan forestille seg. Er alt håp ute? Venter mens om 4-5 dgr. Tok ut egg onsdag 11, satt inn blasto mandag 16.
Gi det noen dager til, håper det kommer strek:Heartred
 
Back
Topp