Januar 2023 ❤️

Noen som har erfaring med metode sine strips? Babyplan sine hadde jeg utslag på, men metode sine er helt blenda.. er 10 dpo så ingen krise enda.. menne merkelig da de skal være 10 miu/ml
 
Noen som har erfaring med metode sine strips? Babyplan sine hadde jeg utslag på, men metode sine er helt blenda.. er 10 dpo så ingen krise enda.. menne merkelig da de skal være 10 miu/ml
Jag har sett flere som skriver at de er trege på å slå ut, og har opplevd det selv. Jeg fikk en gang sterkere strek på make sure 25 mui enn metode tidligtest, på samme urin.
 
CD 10 idag. Ny kontroll på mandag. Håper det har skjedd noe mer til da.

Hvilken syklusdag ble det registrert eggløsning på dere som har hatt fryseforsøk?
 
ja jeg leste det. Men jeg brukte CB digital med ukesindikator, å den skal slå ut over HCG på 25. Under 25 12DPO er lite.. så jeg er ikke super optimist :) men har heller ikke gitt helt opp :)
Må bare si at jeg er såå glad for resultatet ditt denne runden, enten det måtte bli graviditet eller ikke :Heartred For et FANTASTISK resultat sammenlignet med alle rundene hos Porsgrunn altså. Unner deg så veldig at det skal klaffe denne runden, men så godt å ha mer på frys om ikke:Heartred
 
Må bare si at jeg er såå glad for resultatet ditt denne runden, enten det måtte bli graviditet eller ikke :Heartred For et FANTASTISK resultat sammenlignet med alle rundene hos Porsgrunn altså. Unner deg så veldig at det skal klaffe denne runden, men så godt å ha mer på frys om ikke:Heartred
Tusen takk <3 Ja det er faktisk håp nå.. etter så mye motgang! Men det er 4 på frys så da er det 4 flotte muligheter <3 hvordan går det med deg? <3
 
Tusen takk <3 Ja det er faktisk håp nå.. etter så mye motgang! Men det er 4 på frys så da er det 4 flotte muligheter <3 hvordan går det med deg? <3
Helt fantastisk med 4 på frys! :Heartred
Jeg er i fryseforsøk (siste på frys fra 2. uttak som teller), like rundt eggløsning, er jo typisk om den kommer i dag eller i morgen så det ikke blir noe innsett :dead:
 
Helt fantastisk med 4 på frys! :Heartred
Jeg er i fryseforsøk (siste på frys fra 2. uttak som teller), like rundt eggløsning, er jo typisk om den kommer i dag eller i morgen så det ikke blir noe innsett :dead:
Får satse på den sitter nå da <3 j
 
Da kan jeg settes på Ikke gravid <3 kom igrunn ikke som noe sjokk. Alle symptomer ga seg for noen dager siden.. :) selvfølgelig kjedelig men da får man bruke de neste ukene godt å gjøre seg klar til ny runde:)
Godt du har en god dose håp på frys :Heartred
 
Back
Topp