Januar 2023 ❤️

Vi hadde en tidlig sa i fjor etter første ivf forsøk. Den uken vi trodde det ble baby var vi så lykkelige. Min mann som ikke har barn ble skikkelig knust når det ikke gikk veien. Men med flere forsøk så er håpet der..
Dere har en på frys og det kan være gullegget :Heartred :Heartred
Det kan det. Bare så dumt å teste før testdag:/ vi får håpe det, fikk i allefall ett på frys
 
97080BCB-3E2A-459C-93B5-3C2FE9200300.jpeg

5dp5dt:nailbiting: Pliiiis la dette være noe:Heartred
 
Mens smerter hele natta. Testdag igår gravid, dagen før ikke gravid, hele forrig uke gravid. Idag 17 dager etter innsett av blasto CD 33 blør jeg friskt blod. Stoler ikke på noe mere, blir helt ustabil av dette positive å negative tester om hverandre. Slutta på litinus igår så er nok ikke gravid selvom det står det. Jeg får skikkelig mensen kjenner jeg
 
Mens smerter hele natta. Testdag igår gravid, dagen før ikke gravid, hele forrig uke gravid. Idag 17 dager etter innsett av blasto CD 33 blør jeg friskt blod. Stoler ikke på noe mere, blir helt ustabil av dette positive å negative tester om hverandre. Slutta på litinus igår så er nok ikke gravid selvom det står det. Jeg får skikkelig mensen kjenner jeg
Høres ut som kjemisk :Heartred Men for å være helt sikker kan du ta hcg blodprøve hos legen hvis du ønsker det:Heartred
 
Ja er nok det, har vært en rar uke med positive å negative om hverandre. Da er det sånn bare. Om jeg blør masse idag er det jo ingen vits å ta hcg imorgen
Det bestemmer du selv, men man kan blø under svangerskap også, uten at jeg skal gi deg forhåpninger..
Det er tøft dette vi holder på med, store oppturer og nedturer :( Og mange følelser. Ta vare på deg selv :Heartred
 
Det bestemmer du selv, men man kan blø under svangerskap også, uten at jeg skal gi deg forhåpninger..
Det er tøft dette vi holder på med, store oppturer og nedturer :( Og mange følelser. Ta vare på deg selv :Heartred
Ja siden søndag har jeg egentlig tenkt ikke gravid siden digital plutselig viste det inntil igår. Man kan ikke stole på tester heller. innsiden av digital igår er svake streker for å «være i uke 5» slutta på litinus da kom det kjapt blod ja
 
Back
Topp