Tcsk Mamma til 2♥️
Forelsket i forumet
Har fått migrene hodepine, blør mer å mørk rødt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja å mange gjør ikke det.. <3 ha litt is i magen.. <3Litt skuffet i dag - 9 dpo og negativ test. Vet det er tidlig og at streken enda kan komme, men føler mange tester positivt på denne dagen..
Jeg vet Men ikke så lett for en utålmodig sjelJa å mange gjør ikke det.. <3 ha litt is i magen.. <3
Haha jeg veit!Jeg vet Men ikke så lett for en utålmodig sjel
Stigningen ser jo fin ut Har du smerter? Blødning kan man som kjent få under graviditet, uten at noe nødvendigvis er galt..Ganske sikker på at detta forsøket har endt i kjemisk... Fin positiv tidligtest onsdag morgen, men begynte å blø samme ettermiddag Definitivt mer enn festeblødning, men litt mindre enn ved menstruasjon. Det som eg syns er merkelig er at eg i går ettermiddag tok 3 tidlig tester og 3 vanlige tester (15.00 + 17.30 + 22.30) som kan tolkes som stigende eller på stedet hvil. Trodde de ville bli svakere i løpet av dagen, så blei veldig usikker på hva dette skulle bety. Så har tatt blodprøve i dag og tar ny mandag uansett for å bekrefte at nivået synker. Men er uansett 99.9% sikker på at lille frø er tapt. Litt av en berg-og-dalbane detta løpet er...
Må sies at testen eg tok i dag tidlig var litt svakere enn i går... Har hatt kramper de siste dagene, men ikke i dag. Blør gjør eg fortsatt. Er dpo 14 i dag.Stigningen ser jo fin ut Har du smerter? Blødning kan man som kjent få under graviditet, uten at noe nødvendigvis er galt..
Hvor mange dpo er du?
Krysser fingrene for deg
10mIU/ml er early testen.. så da kan vi anta brått 25/mIU/mlNoen som vet sensitiviteten på denne? Testet negativ med denne i dag, men fin positiv med Babyplan sin vanlige test..
Etter det jeg ser er det ingen tester fra CB som skal ha så høy grense som 50. Så det er nok 25 mIU som er grensa på den derBabyplantesten eg tok skal væra 25mlU/ml, så tenkte kanskje denna Clearbluetesten er 50?
Hvor mange dpo er du? Si i fra når/ hvis jeg skal sette deg på gravidTesten er sterkere Skal ta blodprøve i morgen, er sååå spent!Vis vedlegget 398172
Jeg er 14 dpo Jeg er litt avventenden til å settes på gravid til etter blodprøvesvar, men om den er over 100 vil jeg gjerne settes oppHvor mange dpo er du? Si i fra når/ hvis jeg skal sette deg på gravid
Masse lykke tilJeg er 14 dpo Jeg er litt avventenden til å settes på gravid til etter blodprøvesvar, men om den er over 100 vil jeg gjerne settes opp