Januar 2023 ❤️

Jeg er 12 dpo i dag - 7 dager etter innsett av fryst blasto. Helt blendahvite tester :( Regner ikke med det har gått. Var siste sjansen vår så en kjip dag i dag. Avventer å teste igjen om ett par dager, men skulle være rart om ikke det kom utslag nå hvis den har satt seg.
 
Jeg er 12 dpo i dag - 7 dager etter innsett av fryst blasto. Helt blendahvite tester :( Regner ikke med det har gått. Var siste sjansen vår så en kjip dag i dag. Avventer å teste igjen om ett par dager, men skulle være rart om ikke det kom utslag nå hvis den har satt seg.
Huff, så leit
 
Altså… jeg fikk en forsinket ladning babyplan tester i posten nå. Klarte ikke å dy meg fra å teste. Jammen tror jeg at jeg ser en svaaaak strek. Livredd for skyggestrek eller ønsketenking så tør ikke nevne det for mannen før jeg får tatt en test til i kveld eller spare opp noen timer uten drikke. Hva tror dere? Hvordan ser en skyggestrek ut på disse testene?
Er det dårlig tegn med så svak strek i så fall 12 dpo?
 

Vedlegg

  • 8F22551F-EE65-4B55-B994-1AE3FC263E02.jpeg
    8F22551F-EE65-4B55-B994-1AE3FC263E02.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 76
Altså… jeg fikk en forsinket ladning babyplan tester i posten nå. Klarte ikke å dy meg fra å teste. Jammen tror jeg at jeg ser en svaaaak strek. Livredd for skyggestrek eller ønsketenking så tør ikke nevne det for mannen før jeg får tatt en test til i kveld eller spare opp noen timer uten drikke. Hva tror dere? Hvordan ser en skyggestrek ut på disse testene?
Er det dårlig tegn med så svak strek i så fall 12 dpo?
Syns også jeg skimter noe :Heartred
 
Ja, samme her, så fikk litt håp nå :Heartred Skal ta en ny i morgen eller onsdag, alt etter hva jeg føler for. Er heldig og kan ta blodprøve på jobb!
Tror det lureste er å ha 48 timer mellom testene- da slipper du å synse. Håper for deg :Heartred Har du tatt tester hjemme? Hvordan ser de ut?
 
Her endte det i MA 5+6 (mest sannsynlig), blødningen startet 7+1. Håper det går bedre for dere andre her :Heartred

Nå blir det nok å vente en måned til neste syklus (må sjekke at alt er ute) og så blir det ny stimulering på ny klinikk.
 
Back
Topp