Har du tatt flere for å se stigning?Hcg er bare på 43 i dag, så det ser ikke lovende ut 15 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tatt flere for å se stigning?Hcg er bare på 43 i dag, så det ser ikke lovende ut 15 dpo
Skal ta ny i morgen, så får vi se. Evnt også på onsdag.Har du tatt flere for å se stigning?
Huff, så leitJeg er 12 dpo i dag - 7 dager etter innsett av fryst blasto. Helt blendahvite tester Regner ikke med det har gått. Var siste sjansen vår så en kjip dag i dag. Avventer å teste igjen om ett par dager, men skulle være rart om ikke det kom utslag nå hvis den har satt seg.
Det kan jo være håp hvis det dobler seg. Noen kommer jo seint igang med hcg prod og det kan ha festet seg seint. Men skjønner du ikke er altfor optimistiskSkal ta ny i morgen, så får vi se. Evnt også på onsdag.
Syns også jeg skimter noeAltså… jeg fikk en forsinket ladning babyplan tester i posten nå. Klarte ikke å dy meg fra å teste. Jammen tror jeg at jeg ser en svaaaak strek. Livredd for skyggestrek eller ønsketenking så tør ikke nevne det for mannen før jeg får tatt en test til i kveld eller spare opp noen timer uten drikke. Hva tror dere? Hvordan ser en skyggestrek ut på disse testene?
Er det dårlig tegn med så svak strek i så fall 12 dpo?
Jeg tok to til en time etterpå. Svaaaake streker der og. Burde ikke være tre med skyggestrek.. må holde meg fra å gå på do til kvelden nå og teste på nytt. Dette ble plutselig litt spennende og et håp ble tent.Syns også jeg skimter noe
Like svak i dag 8 dager etter innsettSyns også jeg skimter noe
Åh, så frustrerendeLike svak i dag 8 dager etter innsett
Har du fått tatt ny prøve i dag?Åh, så frustrerende
Ja, ventet på svar nåHar du fått tatt ny prøve i dag?
Nå skjønner jeg ingenting, den hadde doblet seg fra 43 i går til 85 i dag Er jo fremdeles lav, men det er kanskje bittelitt håp fremdeles daHar du fått tatt ny prøve i dag?
Sånn som jeg har forstått det så er det stigning som er det viktigste. Skal du ta ny prøve da?Nå skjønner jeg ingenting, den hadde doblet seg fra 43 i går til 85 i dag Er jo fremdeles lav, men det er kanskje bittelitt håp fremdeles da
Ja, samme her, så fikk litt håp nå Skal ta en ny i morgen eller onsdag, alt etter hva jeg føler for. Er heldig og kan ta blodprøve på jobb!Sånn som jeg har forstått det så er det stigning som er det viktigste. Skal du ta ny prøve da?
Tror det lureste er å ha 48 timer mellom testene- da slipper du å synse. Håper for deg Har du tatt tester hjemme? Hvordan ser de ut?Ja, samme her, så fikk litt håp nå Skal ta en ny i morgen eller onsdag, alt etter hva jeg føler for. Er heldig og kan ta blodprøve på jobb!
Så leit å lese klem til degHer endte det i MA 5+6 (mest sannsynlig), blødningen startet 7+1. Håper det går bedre for dere andre her
Nå blir det nok å vente en måned til neste syklus (må sjekke at alt er ute) og så blir det ny stimulering på ny klinikk.