Januar 2023 ❤️

Jeg hadde gjort det.. er flere som blør selv om de har blitt gravide.. så ta en blodprøve og om 2 dager..
Er det? Blør som mensen liksom? Skulle jo hatt mensen 26 januar. Positive tester var fra 23 til 26, testet negativt 30 og 31 med digital for å så igår teste digital gravid igjen. Åpnet cb strekene var svake som uka før. Men har spotta hele natta, er rødt å friskt blod, mensen smerter å. Har egentlig time 09.45 imorgen. Slutta med litinus for 2 dager siden.
 
Jeg hadde gjort det.. er flere som blør selv om de har blitt gravide.. så ta en blodprøve og om 2 dager..
Jeg har 2 barn å begge med normale graviditeter, aldri spotta eller blødd. Måtte ta ett bind nå, har mensen smerter å ingen gravid symptomer. Tror jeg har mista, har jo tydeligvis vært gravid. Men digital var samme igår som forrig uke 1-2
 
Så synd at du opplever dette, dette er en så tune og tøff prosess å stå i :Heartred

Ser du skriver du slutta på Lutinus, var det legen som anbefalte dette? Hvis ikke tror jeg til neste gang jeg hadde ventet til det var helt avkreftet med blodprøver, spesielt mtp at du har hatt både positive (flest) og negative tester.

Leste i en annen gruppe at mange utenlandske klinikker kjørte på med dobbel lutinus dersom blødning, så kanskje det er mulig å sjekke dette med klinikken din også?
 
Jeg har 2 barn å begge med normale graviditeter, aldri spotta eller blødd. Måtte ta ett bind nå, har mensen smerter å ingen gravid symptomer. Tror jeg har mista, har jo tydeligvis vært gravid. Men digital var samme igår som forrig uke 1-2
Du bestemmer selv- men eneste måten å finne ut av det på er å ta blodprøve med to dagers mellomrom for å se om hcg stiger eller synker. Som regel kan man gjøre det på legekontoret og trenger ikke time. Så du kan jo ringe og spørre om du kan komme innom .
Eller du kan vente og se det Ann, ta en ny test om noen dager eller en uke og se hva resultatet blir da.
Og ja- noen kan ha ganske store blødninger selv om graviditeten går bra.
Men det høres jo dessverre ut som at du har hatt kjemisk.
 
Du bestemmer selv- men eneste måten å finne ut av det på er å ta blodprøve med to dagers mellomrom for å se om hcg stiger eller synker. Som regel kan man gjøre det på legekontoret og trenger ikke time. Så du kan jo ringe og spørre om du kan komme innom .
Eller du kan vente og se det Ann, ta en ny test om noen dager eller en uke og se hva resultatet blir da.
Og ja- noen kan ha ganske store blødninger selv om graviditeten går bra.
Men det høres jo dessverre ut som at du har hatt kjemisk.
Ja å det er følelsen min også, men Tusentakk for at du bryr deg♥️Bruker tid på å skrive å være der for meg, betyr mye. Vært så usikker siste dagene mtp testene at jeg nesten bare er glad jeg begynte å blø om jeg kan si det sånn, man blir så sliten i hue å hele hverdagen blir jo preget av det. Føler meg normal som alltid når jeg har mens, friskt blod å smerter. Jeg kan jo bare for å se, har time imorgen uansett. Venter på svar fra klinikken nå, føler meg bare dritt, rast opp nesten 5 kg siden jul:( uten en graviditet. Er vel litt sånn alle har det etter negativt forsøk, men jeg er så klart lei meg, men visste allerede søndag ved ikke gravid at det var over. Har ett på frys men kan ikke si jeg er så positiv, dette var mitt første forsøk så skal ikke klage, men alt gikk så bra, fikk mange fine egg 2 overlevde blasto å dette var beregnet som det perfekte :/
 
Ja å det er følelsen min også, men Tusentakk for at du bryr deg♥️Bruker tid på å skrive å være der for meg, betyr mye. Vært så usikker siste dagene mtp testene at jeg nesten bare er glad jeg begynte å blø om jeg kan si det sånn, man blir så sliten i hue å hele hverdagen blir jo preget av det. Føler meg normal som alltid når jeg har mens, friskt blod å smerter. Jeg kan jo bare for å se, har time imorgen uansett. Venter på svar fra klinikken nå, føler meg bare dritt, rast opp nesten 5 kg siden jul:( uten en graviditet. Er vel litt sånn alle har det etter negativt forsøk, men jeg er så klart lei meg, men visste allerede søndag ved ikke gravid at det var over. Har ett på frys men kan ikke si jeg er så positiv, dette var mitt første forsøk så skal ikke klage, men alt gikk så bra, fikk mange fine egg 2 overlevde blasto å dette var beregnet som det perfekte :/
Men selv et dårligere egg kan bli et foster.. så ikke tenk sånn.. å det å gå opp å ned i vekt er også helt normalt:)
 
Dette fikk jeg i dag av klinikken.
 

Vedlegg

  • 39C2128A-75C7-46DD-A48A-CC45A9C4267A.png
    39C2128A-75C7-46DD-A48A-CC45A9C4267A.png
    571,7 KB · Visninger: 89
Dem sa jeg trengte ikke mer enn 16 dager. Får man mensen uansett når man slutter? Testa jo gravid igår
Lutinus kan utsette mensen, så mange får mensen når man slutter på det. De sier mye forskjellig, jeg fikk beskjed denne gang om å fortsette med lutinus til 7+6 ved graviditet og vi har samme klinikk.. er nok forskjell på alder og andre ting som gjør det.
 
Lutinus kan utsette mensen, så mange får mensen når man slutter på det. De sier mye forskjellig, jeg fikk beskjed denne gang om å fortsette med lutinus til 7+6 ved graviditet og vi har samme klinikk.. er nok forskjell på alder og andre ting som gjør det.
Ja det kan være. Hu sa igår at det holdt med di 3 pakkene for det var cyster som produserte av seg selv etter dette. Men jeg fikk jo mens rett etter jeg slutta 1 uke over tiden men positiv test men fortsatt bare 1-2 uker
 
Er jo mange som ikke får 2-3 før litt senere. Det er så veldig individuelt. Men gjør som klinikken sier.. enklest det.
Ja drar å ser imorgen. Alle strimlene mine er svake å har vært det hele veien men samtidig positive tester i over 1 uke. Rart….. blør nå tynt men friskt og ordentlig rødt føler meg akuratt lik som når jeg har mensen
 
Back
Topp