Januar 2023 ❤️

Ny kontroll om 2 dager. Slimhinne var ok tror jeg, folikkel ville han ha litt større før de kunne si noe sikkert om tidspunkt for eggløsning. Forhåpentligvis blir det innsett neste uke.
 
Da ruger jeg på en blasto :Heartred
Det var en liten skade på den som oppsto under opptining.. Legen ga den 30%
Så litt lei meg nå, men vi får bare se. Dette er uansett vårt siste forsøk, så det må briste eller bære..
Håper det går bra! Kan den lille skaden utgjøre noe, hvilken betydning har den?
 
Håper det går bra! Kan den lille skaden utgjøre noe, hvilken betydning har den?
Legen sa at hvis det fester seg og utvikler seg så blir det friskt barn. ( i den grad man kan garantere det da) Altså at det ikke kan gå utover et evnt foster. Men at det var litt mindre sjans for god utvikling og at det fester seg. Han ga det 30 % mot normalt 40 %
 
Det høres jo dessverre sånn ut :Heartred
Har du prøvd flere tester?
Nei orker ikke, dumt av meg å teste før testdag som var imorgen:( 4 dager på rad med positive tester å idag ikke gravid. Har skikkelig mens smerter å «gravide» følelsen er ikke der selvom jeg bruker litinus, kan vel bare slutte så får jeg mensen
 
Nei orker ikke, dumt av meg å teste før testdag som var imorgen:( 4 dager på rad med positive tester å idag ikke gravid. Har skikkelig mens smerter å «gravide» følelsen er ikke der selvom jeg bruker litinus, kan vel bare slutte så får jeg mensen
Det var trist :(

Ja den testdagen er jo der for en grunn men de færreste ( meg selv inkludert) klarer vel å vente så lenge.
Hva er planen deres videre?
 
Har 1 på frys. Bare vet ikke om jeg orker. Gått på heavy doser hormoner å
Gått opp 5 kg siden start er så påkjenning ‍
Ja det er en vanvittig påkjenning dette her, både fysisk og psykisk. Det er fullt lov å ta seg en pause og også gi seg.
Fordelen med fryseforsøk sånnsett er at man slipper unna stimulering og alle hormonene..
 
Testet positivt fra 10-14 dager etter innsett. Igår ble det ikke gravid, idag denne. Er 4 dgr siden ikm, 16 siden innsett og 21 siden uttak, er veldig svak. Om det er kjemisk er det strek da så lang tid, hvorfor går det fra gravid til ikke gravid
 

Vedlegg

  • C16A1D74-A096-463B-915D-B9129EDD2395.jpeg
    C16A1D74-A096-463B-915D-B9129EDD2395.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 52
Testet positivt fra 10-14 dager etter innsett. Igår ble det ikke gravid, idag denne. Er 4 dgr siden ikm, 16 siden innsett og 21 siden uttak, er veldig svak. Om det er kjemisk er det strek da så lang tid, hvorfor går det fra gravid til ikke gravid
Forsi HCG nivået ditt synker. Du har for lav verdi nå enn før.. :/
 
Ja dumt av meg å teste:(
Vi gjør det nesten alle sammen, og man får alltid et håp at det fester seg. Samtidig må man prøve å være litt realistisk oppi det hele. Er det lite HCG ved 14 DPO er det sjeldent at det blir noe mere ut av det. Har man hatt tidlig stigning å den stopper så har kroppen stoppet utviklingen eller embryoet har stoppet utviklingen i seg selv. På sett å vis er det tøft når man ikke vet med sikkerhet hvorfor men OFTE så er det fordi det ikke kan bli et levedyktig foster. Sånn sett skal man være glad for at kroppen rydder opp selv, selv om det både føles vondt å urettferdig.
 
Vi gjør det nesten alle sammen, og man får alltid et håp at det fester seg. Samtidig må man prøve å være litt realistisk oppi det hele. Er det lite HCG ved 14 DPO er det sjeldent at det blir noe mere ut av det. Har man hatt tidlig stigning å den stopper så har kroppen stoppet utviklingen eller embryoet har stoppet utviklingen i seg selv. På sett å vis er det tøft når man ikke vet med sikkerhet hvorfor men OFTE så er det fordi det ikke kan bli et levedyktig foster. Sånn sett skal man være glad for at kroppen rydder opp selv, selv om det både føles vondt å urettferdig.
Jeg vet:( mannen min ble så lei seg
 
Back
Topp