Januar 2023 ❤️

Da kan jeg offisielt melde meg inn her :love017
Var usikkerhet om vi skulle gå for denne syklusen eller ei, men nå er menstruasjon meldt inn og time for oppfølging satt.

Perleonske_94 - 29 - B2 - Medicus - FER1 - Femar, Ovitrelle og cyclogest - oppstart femar 20 januar
 
Last edited:
Hvordan gikk det mamlala? :Heartred
Takk som spør. Har faktisk ikke testet enda. Tror den blir negativ, og pga reise neste uke ønsker jeg å utsette ny syklys lengst mulig (må ha ny stimulering og reise for uttak). Men tror jeg tester i morgen.
 
Takk! Fikk en veldig svak strek i morges. Skal i teorien være 4+3 så den burde vært sterkere. Men fortsetter medisinene og tester på nytt om to dager.
image.jpg


Sterkere nå etter noen timer. Får se om den blir sterkere på lørdag :)
 
Kjenner ikke til den typen test og det kan være mye variasjoner på urin osv, men streken er fin og det viktigste er også stigning :)

Takk! Bor et sted med usikre svar på blodprøver (iflg en prøve i går har jeg muligens sepsis og hjernehinnebetennelse selv om formen er fin) men skal ut på reise neste uke så mulig jeg måler hcg da for sikkerhets skyld.
 
Innsett for en uke siden. (5/7) Svak clearblue 25 miu /ml og positiv eggløsningstest (leste de kunne slå ut ved graviditet så måtte prøve) Har fått testdag på søndag av klinikken, så mye kan vel skje ennå. Håper på sterkere strek da
 

Vedlegg

  • ECE92719-5F75-4E20-AD56-6DD6F6027739.jpeg
    ECE92719-5F75-4E20-AD56-6DD6F6027739.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 70
Back
Topp