Fantastisk9 av 12 befruktet.. har ikke ord engang >3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk9 av 12 befruktet.. har ikke ord engang >3
Velkommen og lykke til med oppstartDa kan jeg offisielt melde meg inn her
Var usikkerhet om vi skulle gå for denne syklusen eller ei, men nå er menstruasjon meldt inn og time for oppfølging satt.
Perleonske_94 - 29 - B2 - Medicus - FER1 - Femar, Ovitrelle og cyclogest - oppstart femar 20 januar
* og FragminMelder meg inn her jeg
Lillespøn - 32 - B2 - UNN Tromsø - FER4, Utrogestan, Medrol og
Velkommen. Når har du oppstart?* og Fragmin
Hvordan gikk det mamlala?Har vært på fjellet så ikke hatt mulighet til å teste enda. 14dpo i dag så mulig jeg ikke klarer å holde meg til onsdag..
Innsett i slutten av mnd, så oppstart ca 27.Velkommen. Når har du oppstart?
Takk som spør. Har faktisk ikke testet enda. Tror den blir negativ, og pga reise neste uke ønsker jeg å utsette ny syklys lengst mulig (må ha ny stimulering og reise for uttak). Men tror jeg tester i morgen.Hvordan gikk det mamlala?
Lykke tilTakk som spør. Har faktisk ikke testet enda. Tror den blir negativ, og pga reise neste uke ønsker jeg å utsette ny syklys lengst mulig (må ha ny stimulering og reise for uttak). Men tror jeg tester i morgen.
Krysser fingrene !Nå er jeg så spent på innsett i morgen, har bare en blasto på frys, håper den overlever opptining
Takk! Fikk en veldig svak strek i morges. Skal i teorien være 4+3 så den burde vært sterkere. Men fortsetter medisinene og tester på nytt om to dager.Lykke til
Takk! Fikk en veldig svak strek i morges. Skal i teorien være 4+3 så den burde vært sterkere. Men fortsetter medisinene og tester på nytt om to dager.
Synes den så fin ut jeg
Kjenner ikke til den typen test og det kan være mye variasjoner på urin osv, men streken er fin og det viktigste er også stigning
Kjenner ikke til den typen test og det kan være mye variasjoner på urin osv, men streken er fin og det viktigste er også stigning
Graviditetstesten er jo superpositivInnsett for en uke siden. (5/7) Svak clearblue 25 miu /ml og positiv eggløsningstest (leste de kunne slå ut ved graviditet så måtte prøve) Har fått testdag på søndag av klinikken, så mye kan vel skje ennå. Håper på sterkere strek da