Det går litt bedre nåUffda. Håper det går bra med deg.
Synes du var ordentlig tøff som tok test som du har gruet deg sånn for å gjøre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går litt bedre nåUffda. Håper det går bra med deg.
Synes du var ordentlig tøff som tok test som du har gruet deg sånn for å gjøre.
uttaket var helt grusomt, blødde en del, besvimte rett etterpå og måtte ligge lenge før jeg i det hele tatt klarte tanken på å komme meg opp og ut, men det begynner å komme seg.
Uff så leit med en slik opplevelse! Jeg ga deg vinner for eggene, ikke opplevelsen ❤ håper det går bedre med deg nå.9 egg ut i daguttaket var helt grusomt, blødde en del, besvimte rett etterpå og måtte ligge lenge før jeg i det hele tatt klarte tanken på å komme meg opp og ut, men det begynner å komme seg.
Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at det blir minst en blasto til innsett neste onsdag![]()
Huff føler med deg9 egg ut i daguttaket var helt grusomt, blødde en del, besvimte rett etterpå og måtte ligge lenge før jeg i det hele tatt klarte tanken på å komme meg opp og ut, men det begynner å komme seg.
Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at det blir minst en blasto til innsett neste onsdag![]()
9 egg ut i daguttaket var helt grusomt, blødde en del, besvimte rett etterpå og måtte ligge lenge før jeg i det hele tatt klarte tanken på å komme meg opp og ut, men det begynner å komme seg.
Høsteple ❤ Jeg heier på dere, og håper av hele mitt hjerte at det endelig kan gå bra for dere ❤Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.
Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....
9 dpo
Vis vedlegget 376338
Å kjære Dipsy, jeg tenker på deg og håper du har det greit tross alt ❤ stor klem! Jeg håper også ❤Høsteple ❤ Jeg heier på dere, og håper av hele mitt hjerte at det endelig kan gå bra for dere ❤

Gratulerer som ruger, og at innsettet gikk bra!! Krysser fingrene for at lille gullegget klamrer seg godt fast!Nå ruger jeg et fint embryo. Selve innsett gikk langt bedre enn første gang! De på operasjonstue var veldig snille og omtenksom. Hadde fortsatt smerter/ubehag under prosessen da jeg har en «vanskelig» livmor, men de klarte å roe meg ned fordi de var så behagelig.
Nå satser vi på det lille embryo her siden det er det eneste av 3 egg som ble befruktet. Hvis det ikke går så har vi kun et forsøk igjen på det offentlige.
Tips til dere som har bakoverbøyd livmor: Tom blære før innsett!![]()
Gratulerer som ruger, og at innsettet gikk bra!! Krysser fingrene for at lille gullegget klamrer seg godt fast!

Gratulerer så mye som rugerNå ruger jeg et fint embryo. Selve innsett gikk langt bedre enn første gang! De på operasjonstue var veldig snille og omtenksom. Hadde fortsatt smerter/ubehag under prosessen da jeg har en «vanskelig» livmor, men de klarte å roe meg ned fordi de var så behagelig.
Nå satser vi på det lille embryo her siden det er det eneste av 3 egg som ble befruktet. Hvis det ikke går så har vi kun et forsøk igjen på det offentlige.
Tips til dere som har bakoverbøyd livmor: Tom blære før innsett!![]()

Da kan jeg settes på ruger!!!
Et av tre embryo klarte seg gjennom helgen og var ved morgentlf blitt en begynnende blastocyst. Det stresset meg litt da jeg forsto de helst ville se den utvikle seg litt til. Og jammen, da de sjekket ved innsett var den kommet videre og var der den skulle være.Veldig surrealistisk og helt herlig å være kommet så langt!
Åhh herlig! Gratulerer som ruger. Får håpe den lille klorer seg fast nå. ❤❤
Tusen takk! Jeg vil gjerne bidra til å videreføre den fine graviditetsstatistikken i denne gruppa så langtHåper alt er bra med deg og lille spire - snart blodprøvetid?
Jeg har legetime om 2 uker. Prøvd å få time til ultralyd hos klinikken om 3 uker. Enn så lenge så virker det som det går bra inni der. Jeg er mye trøtt og sliten. Men håper det blir bedre etterhvert. Har sluttet å ta tester nå da jeg gikk tom. Var kjempefin stigning på testene, så jeg har tro på at denne klorer seg fast.
*hiver babystøv på resten av gjengen* Håper jeg ser dere i termingruppe snart. ❤