Januar 2022

Høsteple ❤ Jeg heier på dere, og håper av hele mitt hjerte at det endelig kan gå bra for dere ❤
Dipsy:Heartred
Håper du holder ut og har det så bra som du kan ha det til tross for alt :Heartred
Vil bare si at jeg savner deg her inne, du har alltid vært så oppmuntrende og fin :love7
Sender deg mange klemmer - ta vare på deg selv :Heartred
 
Dipsy:Heartred
Håper du holder ut og har det så bra som du kan ha det til tross for alt :Heartred
Vil bare si at jeg savner deg her inne, du har alltid vært så oppmuntrende og fin :love7
Sender deg mange klemmer - ta vare på deg selv :Heartred
Fineste Sofia87 ❤ Jeg har det egentlig ganske bra, tross alt. Livet blir ikke alltid som man har planlagt, men det kan bli fint likevel. Jeg heier på deg og de andre fine damene her inne ❤ Og titter innom dere av og til ❤ Nå er det DIN tur!
 
Ååhh... Det var ikke så mye stigning nei. Får du noe videre oppfølging nå da?
Vet at mange har lave stigninger, så gir ikke opp helt enda, men skal ikke ta flere hcg prøver ihvertfall, blir koko av å sitte å vente hjemme i 7-8 timer på svar
 
Vet at mange har lave stigninger, så gir ikke opp helt enda, men skal ikke ta flere hcg prøver ihvertfall, blir koko av å sitte å vente hjemme i 7-8 timer på svar

Krysser fingrene for at det går bra med deg. Kan hende lille bare er litt treg da. Vi får håpe det. ❤
 
Fikk vite nå at 2 av de 8 var i bra kvalitet og de 6 andre var ok kvalitet men at de fortsatt skal følge med de og jeg får vite mer i morgen. Veldig nervepirrende dette.
 
Back
Topp