Januar 2022

Må le litt av meg selv når det kommer til testingen :happy: På første forsøk testet jeg lydig på klinikkens testdag...... på forsøk 7 har jeg blitt skikkelig testetøs og begynner og teste etter en uke, flere ganger om dagen :hilarious::hilarious: håpløst. Er hvertfall 14 dager siden uttak og jeg kan settes på gravid, Hurra!!!! Vis vedlegget 376866 Vis vedlegget 376867

Åh, så gøy! Gratulerer!!! :smiley-bounce016

7 forsøk står det virkelig respekt av! Nå må dette holde hele veien❤️

(Og du, jeg forstår deg så godt. Fryktelig stas å teste når man får sånne fine streker!)
 
Åh, nå steg plutselig spenningen en del hakk, her! :nailbiting:Har testet ut Ovitrelle med babyplan tidligtester siden 6dpo, i går 8dpo var testene ørsvake, men jeg fikk fortsatt en supersvak strek, men liksom uten farge. Syntes morgentesten i dag liksom var litt mer rosa, og nå nettopp fikk jeg denne som jeg synes var enda et hakk tydeligere. Streken kom etter 3 min.

Håper inderlig det ikke er Ovitrelle som tuller med meg! (10 døgn etter i går kveld). Vet det er tidlig og usikkert, men håper sånn!:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 5BEBF282-F652-4609-9A01-3AB20D63DD6C.jpeg
    5BEBF282-F652-4609-9A01-3AB20D63DD6C.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 74
L
Tusen takk ❤️ får svar i morgen hvis resepsjonsdama husker å ringe meg, bittelitt lysebrunt på papiret, tror dessverre det ikke går veien :(

Krysser fingrene for deg! Har du smerter? Jeg fikk litt rosa på papiret nå i dag og snakket med klinikken som
sa det var normalt, også lenge det ikke var mye blod og jeg hadde smerter så skulle jeg slappe av.. lettere sagt enn gjort altsåå
 
L


Krysser fingrene for deg! Har du smerter? Jeg fikk litt rosa på papiret nå i dag og snakket med klinikken som
sa det var normalt, også lenge det ikke var mye blod og jeg hadde smerter så skulle jeg slappe av.. lettere sagt enn gjort altsåå
Tusen takk ❤️❤️ ingen smerter, bare kvalm, fikk lyserosa på papiret i går men i gårkveld og i dag så er det liksom gammelt brunt
 
L


Krysser fingrene for deg! Har du smerter? Jeg fikk litt rosa på papiret nå i dag og snakket med klinikken som
sa det var normalt, også lenge det ikke var mye blod og jeg hadde smerter så skulle jeg slappe av.. lettere sagt enn gjort altsåå
Bruker fortsatt cyclogest (vagitorie stikkpiller) 800 mg pr dag, brukt 2 om dagen i 20 dager nå
 
3D93DBD7-38FF-4C09-A611-1090479CF5A9.jpeg
Klarte selvfølgelig ikke å la vær og teste…. Rugedag 5 :sorry:
Ser jeg syner eller er det en svaak strek der?
 
Takk! :)Da jeg ikke helt gæren :smiley-ashamed005

Hehe godt å få det bekreftet ja. Jeg er glad jeg hadde samboeren med meg da jeg testa. Han så den han også og den var svakere enn det der for den fikk jeg ikke bilde av. :D Blir spennende med ny test nå da og se om streken blir sterkere. ❤
 
Hehe godt å få det bekreftet ja. Jeg er glad jeg hadde samboeren med meg da jeg testa. Han så den han også og den var svakere enn det der for den fikk jeg ikke bilde av. :D Blir spennende med ny test nå da og se om streken blir sterkere. ❤
Ja, man trenger bekreftelse altså :wacky: denne rugetiden er til å bli gal av :)
 
Jeg må nesten beklage mas her, men jeg er helt i ørska og redd jeg har på meg strekbriller.
Testet på lørdag ettermiddag rugedag 5(øverste test) og tok ny test i dag rugedag 7 (nederst).
Er det bare jeg som ikke ser noen særlig stigning? Burde den inne vært større?:oops:Kjenner på en liten vondt klump i magen nå…
 

Vedlegg

  • 8C114FA9-08E2-4A1F-8CA6-13D82CA934DE.jpeg
    8C114FA9-08E2-4A1F-8CA6-13D82CA934DE.jpeg
    456,5 KB · Visninger: 88
Jeg må nesten beklage mas her, men jeg er helt i ørska og redd jeg har på meg strekbriller.
Testet på lørdag ettermiddag rugedag 5(øverste test) og tok ny test i dag rugedag 7 (nederst).
Er det bare jeg som ikke ser noen særlig stigning? Burde den inne vært større?:oops:Kjenner på en liten vondt klump i magen nå…
Rfsu er helt rævva så tidlig, vanskelig å se noe spesiell stigning på de. Men synes jeg ser en økning, altså :)
 
Rfsu er helt rævva så tidlig, vanskelig å se noe spesiell stigning på de. Men synes jeg ser en økning, altså :)
Takk for svar! :Heartred Hvilke tester anbefaler du?:happy8 Var ikke klar over at RFSU ikke var så bra, men googlet det nå og ser at det er såsomså omtaler...
 
Takk for svar! :Heartred Hvilke tester anbefaler du?:happy8 Var ikke klar over at RFSU ikke var så bra, men googlet det nå og ser at det er såsomså omtaler...
Jeg er litt i tenkeboksen selv! Jeg synes babyplan har blitt så dårlig og de har gitt meg veldig svake streker, eller varierende strek i beste fall... jeg prøvde easy@home denne gangen og den ga tidlig positiv, men synes det tok lang tid før streken ble veldig sterk (eller så er det noe feil med hcgnivået).

Har vært veldig fornøyd med make sure, de kan fås på meny eller Internett. Dersom vi må ha nytt innsett vil jeg personlig satse på make sure.
 
Back
Topp