Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil bare sende en klem til dere alle
Ikke noe særlig, laben har visst fortsatt ikke analysert prøven minHvordan går det med deg? ❤❤
Ikke noe særlig, laben har visst fortsatt ikke analysert prøven min
Ikke noe særlig, laben har visst fortsatt ikke analysert prøven min
Ringte gynokolog kontoret i dag, sekretæren hadde ringt laben men ikke noe svar enda, Hu regnet med å få svar før Hu dro for dagen kl 14 men nei jeg hørte ikke mer ringte så unilabs i Skien og hørte om prøven, dem regnet med den var sendt til Oslo fredag, så kunne ta noen dager før de i Skien fikk svarÅh herregud.. du får ringe å purre på dem. Det går da ikke an å la folk vente i evigheter. Uff..
Har du tatt ny graviditetstest da? Da vil du jo kunne de eventuelt om streken er sterkere...Ringte gynokolog kontoret i dag, sekretæren hadde ringt laben men ikke noe svar enda, Hu regnet med å få svar før Hu dro for dagen kl 14 men nei jeg hørte ikke mer ringte så unilabs i Skien og hørte om prøven, dem regnet med den var sendt til Oslo fredag, så kunne ta noen dager før de i Skien fikk svar
Nei ikke tatt noen ny siden fredagsmorgenHar du tatt ny graviditetstest da? Da vil du jo kunne de eventuelt om streken er sterkere...
Gratulerer så mye <3Jeg kan flyttes på gravid
Vis vedlegget 377069
Tusen takkHelt utrolig! Sender deg en stor klem!
Tusen takkGratulerer så mye <3
Jeg kan flyttes på gravid
Vis vedlegget 377069
TakkGratulerer! ❤
Jeg mistet gynokologen ringte meg ikke engang med resultat, fikk bare beskjed inne på pasient post
Så utrolig leit Engelpia føler med deg. Trist at du ikke blir fulgt opp skikkelig, håper du har folk rundt deg til trøst og støtte. Stor styrkeklem til deg.Jeg mistet gynokologen ringte meg ikke engang med resultat, fikk bare beskjed inne på pasient post
Gratulerer så myeJeg kan flyttes på gravid
Vis vedlegget 377069