Januar 2022

Åh herregud.. du får ringe å purre på dem. Det går da ikke an å la folk vente i evigheter. Uff..
Ringte gynokolog kontoret i dag, sekretæren hadde ringt laben men ikke noe svar enda, Hu regnet med å få svar før Hu dro for dagen kl 14 men nei jeg hørte ikke mer :( ringte så unilabs i Skien og hørte om prøven, dem regnet med den var sendt til Oslo fredag, så kunne ta noen dager før de i Skien fikk svar :(

Ringte gynokolog kontoret i dag, sekretæren hadde ringt laben men ikke noe svar enda, Hu regnet med å få svar før Hu dro for dagen kl 14 men nei jeg hørte ikke mer :( ringte så unilabs i Skien og hørte om prøven, dem regnet med den var sendt til Oslo fredag, så kunne ta noen dager før de i Skien fikk svar :(
Har du tatt ny graviditetstest da? Da vil du jo kunne de eventuelt om streken er sterkere...

Jeg kan flyttes på gravid :love7
DC77A81A-A737-46F4-B7D4-4A805E843A05.jpeg

Jeg mistet ❤️ gynokologen ringte meg ikke engang med resultat, fikk bare beskjed inne på pasient post

Ja synes det er veldig dårlig gjort :( nei stoppet helt opp med alt nå, hcg var på 36

Jeg mistet ❤️ gynokologen ringte meg ikke engang med resultat, fikk bare beskjed inne på pasient post
Så utrolig leit Engelpia :Heartred føler med deg. Trist at du ikke blir fulgt opp skikkelig, håper du har folk rundt deg til trøst og støtte. Stor styrkeklem til deg.

Back
Topp