Januar 2022

Så utrolig leit Engelpia :Heartred føler med deg. Trist at du ikke blir fulgt opp skikkelig, håper du har folk rundt deg til trøst og støtte. Stor styrkeklem til deg.
Tusen takk ❤️❤️ snakket ihvertfall med klinikken en del i dag og det hjalp, samboeren kommer hjem fra jobb om 3 timer, familien min bor 65 mil unna så ikke så lett, har jobbehelg til helga og men kjenner det blir tungt ❤️ ble ferdig som helsefagarbeider i fjor og endelig fått liksom 30 %
 
Æsj her har testene stagnert i styrke og jeg fikk 2-3 på clearblue digital I dag 5+1 :( er så ubeskrivelig kjipt!
 
Æsj her har testene stagnert i styrke og jeg fikk 2-3 på clearblue digital I dag 5+1 :( er så ubeskrivelig kjipt!
Åh nei, føler med deg :Heartred Men jeg forstår ikke dette helt så håper det er greit at jeg spør? Når begynner egentlig tester å stagnere? Jeg er jo nemlig 5+2 og får også 2-3 på den digitale. Men den viser embryoet sin alder, ikke faktiske uker? Kan den bare være noen dager off for oss pga kjemisk styrt syklus? Burde jeg også bli bekymret? Sender ellers en stor klem til deg :Heartred
 
Last edited:
Åh nei, føler med deg :Heartred Men jeg forstår ikke dette helt så håper det er greit at jeg spør? Når begynner egentlig tester å stagnere? Jeg er jo nemlig 5+2 og får også 2-3 på den digitale. Men den viser embryoet sin alder, ikke faktiske uker? Kan den bare være noen dager off for oss pga kjemisk styrt syklus? Burde jeg også bli bekymret? Sender ellers en stor klem til deg :Heartred
Uff drt var absolutt ikke meningen å uroe deg, LilKil! Forrige svangerskap tok jeg blodprøve 5+0 som viste hcg på ca 3000, likevel viste den digitale 2-3. Så det er ingen eksakt vitenskap.

Jeg har vært gjennom dette så mange ganger at jeg tolker nok alt i verste måte. Men strekene mine burde vært sterkere

Dette er fra nå henholdsvis 3+6, 4+1 og 5+1.
20220208_174749.jpg

Og fra juni 2020 for å sammenligne:
IMG_20200704_093004.jpg
 
Æsj her har testene stagnert i styrke og jeg fikk 2-3 på clearblue digital I dag 5+1 :( er så ubeskrivelig kjipt!

Åh, høsteple❤️Så lei meg på deres vegne hvis det ikke går deres vei denne gangen heller! :sorry: Håper inderlig dere kan få god hjelp med videre utredning fremover, at det er noen nye steiner som kan snus.
 
Jeg kan settes på ikke gravid. Testdag fredag, men det har vært tydelig noen dager at det ikke går veien denne runden. Men hurra for alle gravide denne måneden! ❤️
 
Uff drt var absolutt ikke meningen å uroe deg, LilKil! Forrige svangerskap tok jeg blodprøve 5+0 som viste hcg på ca 3000, likevel viste den digitale 2-3. Så det er ingen eksakt vitenskap.

Jeg har vært gjennom dette så mange ganger at jeg tolker nok alt i verste måte. Men strekene mine burde vært sterkere

Dette er fra nå henholdsvis 3+6, 4+1 og 5+1.
Vis vedlegget 377147

Og fra juni 2020 for å sammenligne:
Vis vedlegget 377148
Hei hei Høsteple, tusen takk for raskt svar:Heartred Neida du, det må jo være lov for deg å dele din bekymring uten at jeg skal fly på veggene :hilarious: Men det fikk meg til å tenke at utviklingen på mine tester også har vært svakere enn forrige gang og frykten for å miste har allerede satt seg selvfølgelig. Selv om jeg jobber veldig hardt med å være positiv til det motsatte er bevist altså:dance018Legger ved mine tester, har jo blitt slik en testetøt vøtt. Men er jo litt morsomt at vi ligger helt likt i løypa enn så lenge. Krysser fingrene for deg, nå var det jo vår tur. Jeg vurderer og måle hcg hos legen, skal du det?
 

Vedlegg

  • Minetesterjan22 (1).jpg
    Minetesterjan22 (1).jpg
    1,5 MB · Visninger: 80
  • minetester9.2.22.jpg
    minetester9.2.22.jpg
    1,4 MB · Visninger: 83
Hei hei Høsteple, tusen takk for raskt svar:Heartred Neida du, det må jo være lov for deg å dele din bekymring uten at jeg skal fly på veggene :hilarious: Men det fikk meg til å tenke at utviklingen på mine tester også har vært svakere enn forrige gang og frykten for å miste har allerede satt seg selvfølgelig. Selv om jeg jobber veldig hardt med å være positiv til det motsatte er bevist altså:dance018Legger ved mine tester, har jo blitt slik en testetøt vøtt. Men er jo litt morsomt at vi ligger helt likt i løypa enn så lenge. Krysser fingrene for deg, nå var det jo vår tur. Jeg vurderer og måle hcg hos legen, skal du det?
Nei, jeg orker ikke dette med å måle hcg. Har litt angst for det. Bor på en liten plass og synes det er så nedverdigende når det er 6. Svangerskapet jeg måler hcg i, hvordan teknikerne ser på meg og hvordan de for hver gang tør å si litt flere trøstende kommentarer, når mannen min er sjefen til sønnen hennes og jeg blir paranoid og tenker at de sitter hjemme på søndagsmiddag og deler ut sympati til oss :p jeg vet jo det ikke er slik, de er jo proffe. Men å måle hcg assosieres med angst for meg. Hva tenker du?

Her tok jeg ny digital, den viser fortsatt 2-3, men strekene er mye svakere. Var nok bare såvidt den ikke ble 1-2. Venter bare på blødning. Veldig kjipt, men heller dette enn MA senere.

Håper på det beste for deg ❤
 
Nei, jeg orker ikke dette med å måle hcg. Har litt angst for det. Bor på en liten plass og synes det er så nedverdigende når det er 6. Svangerskapet jeg måler hcg i, hvordan teknikerne ser på meg og hvordan de for hver gang tør å si litt flere trøstende kommentarer, når mannen min er sjefen til sønnen hennes og jeg blir paranoid og tenker at de sitter hjemme på søndagsmiddag og deler ut sympati til oss :p jeg vet jo det ikke er slik, de er jo proffe. Men å måle hcg assosieres med angst for meg. Hva tenker du?

Her tok jeg ny digital, den viser fortsatt 2-3, men strekene er mye svakere. Var nok bare såvidt den ikke ble 1-2. Venter bare på blødning. Veldig kjipt, men heller dette enn MA senere.

Håper på det beste for deg ❤

Åhhh neeeiii... jeg som hadde håpet at denne gangen skulle gå bra. Masse trøsteklemmer sendes din vei. Jeg håper du får noe svar og får hjelp nå sånn at du slipper å miste gang på gang.
 
Nei, jeg orker ikke dette med å måle hcg. Har litt angst for det. Bor på en liten plass og synes det er så nedverdigende når det er 6. Svangerskapet jeg måler hcg i, hvordan teknikerne ser på meg og hvordan de for hver gang tør å si litt flere trøstende kommentarer, når mannen min er sjefen til sønnen hennes og jeg blir paranoid og tenker at de sitter hjemme på søndagsmiddag og deler ut sympati til oss :p jeg vet jo det ikke er slik, de er jo proffe. Men å måle hcg assosieres med angst for meg. Hva tenker du?

Her tok jeg ny digital, den viser fortsatt 2-3, men strekene er mye svakere. Var nok bare såvidt den ikke ble 1-2. Venter bare på blødning. Veldig kjipt, men heller dette enn MA senere.

Håper på det beste for deg ❤
Huff føler så med deg ❤️❤️ fryktelig tøft ❤️ krysser alt jeg har for deg ❤️
 
Hei, da blir det forhåpentligvis nytt forsøk i mars etter SA i 4 uke, kjenner dagene er tøffe, jeg spottet jo bare fra forrige torsdag til det ga seg mandag kveld, sykepleier hos spiren sa at nå som jeg har sluttet med cyclogest så sku jeg få en kraftig blødning om få dager, kjenner jeg gruer meg :( jeg spurte om jeg kunne endre litt på medisiner neste gang, så ble 75iu menopur i tillegg til 300 bemfola og fyremadel som jeg hadde på de 2 siste forsøkene i Porsgrunn og det første ved spiren i Trondheim. Men da er det vel fare for totalfrys igjen som jeg hadde sist ved spiren pga mange folikkler? Fikk ut 12 og 14 egg i Porsgrunn på 300 bemfola men ble aldri totalfrys der. Kjenner jeg blir litt nervøs
 
Nei, jeg orker ikke dette med å måle hcg. Har litt angst for det. Bor på en liten plass og synes det er så nedverdigende når det er 6. Svangerskapet jeg måler hcg i, hvordan teknikerne ser på meg og hvordan de for hver gang tør å si litt flere trøstende kommentarer, når mannen min er sjefen til sønnen hennes og jeg blir paranoid og tenker at de sitter hjemme på søndagsmiddag og deler ut sympati til oss :p jeg vet jo det ikke er slik, de er jo proffe. Men å måle hcg assosieres med angst for meg. Hva tenker du?

Her tok jeg ny digital, den viser fortsatt 2-3, men strekene er mye svakere. Var nok bare såvidt den ikke ble 1-2. Venter bare på blødning. Veldig kjipt, men heller dette enn MA senere.

Håper på det beste for deg ❤
Huff da, høres ikke noe ålreit ut, kan jo bli paranoid av mindre :sorry: Håper virkelig de setter taushetsplikten sin høyt. Utrolig leit at strekene blir svakere, hadde så trua :Heartred Men helt enig med deg, bedre å finne det ut selv- så tidlig og kroppen ordner opp. Er så fælt å sette i gang hele systemet og fortelle familien og så er det MA. Sender mange styrkeklemmer til deg, ta vare på deg selv :love7
Jeg målte hcg i går, måtte uansett til legen. Husker du om det var her noen hadde en tabell med gjennomsnittlig hcg?
 
Huff da, høres ikke noe ålreit ut, kan jo bli paranoid av mindre :sorry: Håper virkelig de setter taushetsplikten sin høyt. Utrolig leit at strekene blir svakere, hadde så trua :Heartred Men helt enig med deg, bedre å finne det ut selv- så tidlig og kroppen ordner opp. Er så fælt å sette i gang hele systemet og fortelle familien og så er det MA. Sender mange styrkeklemmer til deg, ta vare på deg selv :love7
Jeg målte hcg i går, måtte uansett til legen. Husker du om det var her noen hadde en tabell med gjennomsnittlig hcg?
Søk på betabase hcg så får du en nettside med god oversikt! :)
 
Nei, jeg orker ikke dette med å måle hcg. Har litt angst for det. Bor på en liten plass og synes det er så nedverdigende når det er 6. Svangerskapet jeg måler hcg i, hvordan teknikerne ser på meg og hvordan de for hver gang tør å si litt flere trøstende kommentarer, når mannen min er sjefen til sønnen hennes og jeg blir paranoid og tenker at de sitter hjemme på søndagsmiddag og deler ut sympati til oss :p jeg vet jo det ikke er slik, de er jo proffe. Men å måle hcg assosieres med angst for meg. Hva tenker du?

Her tok jeg ny digital, den viser fortsatt 2-3, men strekene er mye svakere. Var nok bare såvidt den ikke ble 1-2. Venter bare på blødning. Veldig kjipt, men heller dette enn MA senere.

Håper på det beste for deg ❤

Nei, så utrolig trist.:( Skjønner godt at det ikke er behagelig å måle hcg og miste gang på gang når det er så små forhold. Selv om de helt sikkert er proffe som du sier, så er det jo en veldig privat og vanskelig ting dere går gjennom. Håper veldig på at dere kan få en god oppfølging fremover, jeg synes det er helt umenneskelig det dere går gjennom.
 
Jeg har enda én eggleder, den er tett. Men den som ble fjernet var hoven og dreiv å fylte seg med væske som lagde dårlig miljø i livmoren, så den ble fjernet. Men så lenge de «bare» er tett så skader de jo ikke noe :)
Vet dette er et gammelt innlegg! Men kan jeg spørre hva årsaken til væskefylt og hoven eggleder var? Fikk samme beskjed i dag og vet ikke hvordan det står til med den andre selvom det ser greit ut på UL :)
 
Vet dette er et gammelt innlegg! Men kan jeg spørre hva årsaken til væskefylt og hoven eggleder var? Fikk samme beskjed i dag og vet ikke hvordan det står til med den andre selvom det ser greit ut på UL :)
Jeg og fikk beskjed om at jeg har hatt væskefylt eggleder, og dem vil ikke fjerne den da det kan skape mer sammenvoksninger. Sist UL så var den helr fin. Legen trodde det kunne ha med at jeg har blitt litt overstimulert pga hormoner.
 
Back
Topp