Januar 2022

Jeg og fikk beskjed om at jeg har hatt væskefylt eggleder, og dem vil ikke fjerne den da det kan skape mer sammenvoksninger. Sist UL så var den helr fin. Legen trodde det kunne ha med at jeg har blitt litt overstimulert pga hormoner.
Oi, så godt å høre! Har du hatt noe problemer med å bli gravid pga det? Jeg hadde en cyste på 4 cm også i samme eggleder, vet ikke om det har noen sammenheng..
 
Oi, så godt å høre! Har du hatt noe problemer med å bli gravid pga det? Jeg hadde en cyste på 4 cm også i samme eggleder, vet ikke om det har noen sammenheng..
Blitt gravid 2 ganger men mistet begge gangene. Bestandig tatt UL før innsett for å sjekke hvordan det ser ut for hadde den vært væskefylt før innsett så hadde dem ikke satt inn for væsken kan flyte rundt i livmora å skylle vekk embryo sa legen.
 
Blitt gravid 2 ganger men mistet begge gangene. Bestandig tatt UL før innsett for å sjekke hvordan det ser ut for hadde den vært væskefylt før innsett så hadde dem ikke satt inn for væsken kan flyte rundt i livmora å skylle vekk embryo sa legen.
Takk for svar! Så trist å høre at du har mistet flere ganger :Heartred Har du blitt gravid utenom prøverør eller er det etter prøverør du har blitt gravid?
 
Jeg har enda én eggleder, den er tett. Men den som ble fjernet var hoven og dreiv å fylte seg med væske som lagde dårlig miljø i livmoren, så den ble fjernet. Men så lenge de «bare» er tett så skader de jo ikke noe :)
Vet innlegget er gammelt! Men har du fått noen forklaring på hvorfor den fylte seg opp med væske og var hoven? Jeg har samme problemet :) Vet ikke hvordan det står til med den andre enda men kjenner jeg er urolig..
 
Back
Topp