Januar 2022

Jeg er så kvalm av Cyclogest. Men vet ikke om det er bare den. Mulig jeg også er kvalm fordi jeg gruer så fælt til Hausken ringer meg. Jeg har ikke tatt dagens dose. Hvis de nå sier at alle embryo er falt fra så er det en dose spart iallefall. De pleier uansett å ringe såpass tidlig at om alt er ok og det blir innsett så kan jeg bare ta morgendosen etter å ha snakket med dem.

Kjære gud eller hva jeg burde tro på. La det være noen som har overlevd. :nailbiting::smiley-angelic001
Krysser sååå alt jeg har for deg ❤️❤️❤️
 
Jeg er så kvalm av Cyclogest. Men vet ikke om det er bare den. Mulig jeg også er kvalm fordi jeg gruer så fælt til Hausken ringer meg. Jeg har ikke tatt dagens dose. Hvis de nå sier at alle embryo er falt fra så er det en dose spart iallefall. De pleier uansett å ringe såpass tidlig at om alt er ok og det blir innsett så kan jeg bare ta morgendosen etter å ha snakket med dem.

Kjære gud eller hva jeg burde tro på. La det være noen som har overlevd. :nailbiting::smiley-angelic001
Håper sammen med deg ❤️ Jeg tipper du er mest kvalm av spenning. Jeg var helt ute av meg selv når jeg ventet på telefoner. Klarte ikke å konsentrere meg om noe annet.
 
De ringte ikke. Fikk melding i portalen og jeg er usikker på om bare ett lever eller om de bare sa at det ene har veldig god kvalitet. Men det blir iallefall innsett i morgen og jeg håper lille embis lever like fint da. ❤
 
De ringte ikke. Fikk melding i portalen og jeg er usikker på om bare ett lever eller om de bare sa at det ene har veldig god kvalitet. Men det blir iallefall innsett i morgen og jeg håper lille embis lever like fint da. ❤

❤️
 
De ringte ikke. Fikk melding i portalen og jeg er usikker på om bare ett lever eller om de bare sa at det ene har veldig god kvalitet. Men det blir iallefall innsett i morgen og jeg håper lille embis lever like fint da. ❤
Så bra ❤️❤️ blir det 4-dagers da?
 
Så bra ❤️❤️ blir det 4-dagers da?

Ja blir det. Reise var så vanskelig å få til å passe med ledig tid hos dem i dag. Så da blir det 4-dagers embryo.

Jeg fikk svar i portalen nå. Det er et embryo til, men det utvikles saktere enn det fine de sa ifra om. Men alle embryo skal vurderes på nytt i morgen sa de. Kanskje jeg kan få de til å sette inn begge? Hihi
 
Da har jeg hatt uttak. 9 egg ut :nailbiting:

veldig skuffende. Var forespeilet 15-17 på monitorering. Jeg er helt ærlig redd at jeg gikk en dag eller to for lenge og mistet de største...
 
Da har jeg hatt uttak. 9 egg ut :nailbiting:

veldig skuffende. Var forespeilet 15-17 på monitorering. Jeg er helt ærlig redd at jeg gikk en dag eller to for lenge og mistet de største...
Skjønner skuffelsen, men spiren sa til meg at de ønsker 8-10 egg ut, får man ut fler enn 14 så fare for overstimulering og dem ønsker heller få egg ut enn mange dårlige ❤️
 
Aldri fått beskjed om å måtte fjerne mine tette eggledere men de gjør vel det i ulike tilfeller ❤️

Jeg har enda én eggleder, den er tett. Men den som ble fjernet var hoven og dreiv å fylte seg med væske som lagde dårlig miljø i livmoren, så den ble fjernet. Men så lenge de «bare» er tett så skader de jo ikke noe :)
 
Æsj, vet det fortsatt er tidlig, men kjenner fortsatt nesten ingenting… skulle tro det var et luksusproblem i denne prosessen, men var samme sist gang hvor jeg responderte svært lite på stimulering. Håper det tar seg opp litt de neste dagene… orker ikke en runde til med så mye greier for lite… :depressed:
Beklager den negative viben akkurat nå…
 
Dårlig ul i dag. Ikke et lite skritt nærmere el. Ingen endring. Litt rart. Skal bare fortsette å teste etter el. Men blir lang syklus da. Er på dag 14 i dag.
 
Æsj, vet det fortsatt er tidlig, men kjenner fortsatt nesten ingenting… skulle tro det var et luksusproblem i denne prosessen, men var samme sist gang hvor jeg responderte svært lite på stimulering. Håper det tar seg opp litt de neste dagene… orker ikke en runde til med så mye greier for lite… :depressed:
Beklager den negative viben akkurat nå…
Det forsøket hvor jeg ikke kjente noe under stimulering, var den jeg fikk ut mest egg på. Gikk rundt og var bekymret før første UL, og så de siste dagene før uttak. Jeg kjente nesten ingenting etter 13 dager med stimulering. Og de doblet dosen halvveis.

Har du vært på første UL?
 
Æsj, vet det fortsatt er tidlig, men kjenner fortsatt nesten ingenting… skulle tro det var et luksusproblem i denne prosessen, men var samme sist gang hvor jeg responderte svært lite på stimulering. Håper det tar seg opp litt de neste dagene… orker ikke en runde til med så mye greier for lite… :depressed:
Beklager den negative viben akkurat nå…

Jeg vet hvordan du har det! Kjenner på de samme bekymringene, selv om jeg vet der er for tidlig og ikke nødvendigvis noen sammenheng på slutten av stimuleringen heller. Er det lenge til du skal til neste kontroll? Håper du responderer bedre denne runden og får se flere fine follikler snart:)
 
Det forsøket hvor jeg ikke kjente noe under stimulering, var den jeg fikk ut mest egg på. Gikk rundt og var bekymret før første UL, og så de siste dagene før uttak. Jeg kjente nesten ingenting etter 13 dager med stimulering. Og de doblet dosen halvveis.

Har du vært på første UL?
Takk for oppløftende ord :) hjelper å høre sånt! Første UL på fredag, så fortsatt tidlig som sagt. Er jo bare tankene som surrer… bare bekymrer meg når jeg merket 0 sist og merker 0 nå… til tross for nesten doblet dose. Fikk kun ut 4 sist.. jaja, den som lever får se :)
 
Back
Topp