Januar 2022

Jeg vet hvordan du har det! Kjenner på de samme bekymringene, selv om jeg vet der er for tidlig og ikke nødvendigvis noen sammenheng på slutten av stimuleringen heller. Er det lenge til du skal til neste kontroll? Håper du responderer bedre denne runden og får se flere fine follikler snart:)
Tusen takk gode du :) kontroll på fredag, så får legge bort bekymringene til da- ikke vits å forskuttere noe den ene eller andre veien.

håper det beste for deg også <3 når skal du på kontroll?
 
Tusen takk gode du :) kontroll på fredag, så får legge bort bekymringene til da- ikke vits å forskuttere noe den ene eller andre veien.

håper det beste for deg også <3 når skal du på kontroll?

Da har vi kontroll samme dag. Får håpe på en god start på helgen:) Jeg var på første kontroll i dag og så 6 follikler. Så det lover jo bedre enn sist så langt, men jeg tar ingenting for gitt. Det beste er å få dagene til å gå på et eller annet vis, og så synes jeg det er en trøst at eggene kan utvikle seg helt uavhengig av om vi har tro på dem eller ikke så lenge sprøytene tas;)
 
Hjelp, kontroll i dag, 12 follikler i ymse størrelser og uttak i Danmark til fredag. Dessverre fant legen noe som kan være 2 polypper på livmorslimhinnen, så nå er jeg selvfølgelig livredd og har tusen spørsmål :oops: Grundigere sjekk ved uttak, ny vurdering da. Går helt sikkert bra, er nok ingenting å bekymre seg for. Men....blir det frys, operasjon eller hva? Er det noe nytt, eller vært der lenge? Er dette grunnen til at vi mister alt de putter inn? Er det noe ondartet? Danmark, pakke, sykemelding, håper vinden løyer før båtturen, herlighet - hadde nesten glemt covid og de grusomme smittetallene. Hodet mitt kommer til å få en tøff natt :banghead: Klem til alle andre grublere og overtenkere der ute:Heartred
 
Bare 2 av 9 befruktet. Hva er det som skjer? :( vi har alltid hatt tilnærmet 100% befruktning jeg fikk en skikkelig dårlig følelse i går og den bare fortsetter. Hvordan kan spiren gjøre det så mye dårligere enn St Olavs, når de har X antall sider med godt utprøvd protokoll å se på???
 
Bare 2 av 9 befruktet. Hva er det som skjer? :( vi har alltid hatt tilnærmet 100% befruktning jeg fikk en skikkelig dårlig følelse i går og den bare fortsetter. Hvordan kan spiren gjøre det så mye dårligere enn St Olavs, når de har X antall sider med godt utprøvd protokoll å se på???

Hva har de gjort annerledes enn st Olavs denne gangen?

God klem, håper en av de er den du trenger ❤️
 
Bare 2 av 9 befruktet. Hva er det som skjer? :( vi har alltid hatt tilnærmet 100% befruktning jeg fikk en skikkelig dårlig følelse i går og den bare fortsetter. Hvordan kan spiren gjøre det så mye dårligere enn St Olavs, når de har X antall sider med godt utprøvd protokoll å se på???
Jeg fikk ut 8 egg ved spiren, 5 befrukta, det er så forskjell på hvordan eggene blir, noen kan være eggeskall og, men jeg har hatt ren icsi siste 3 forsøkene
 
Hjelp, kontroll i dag, 12 follikler i ymse størrelser og uttak i Danmark til fredag. Dessverre fant legen noe som kan være 2 polypper på livmorslimhinnen, så nå er jeg selvfølgelig livredd og har tusen spørsmål :oops: Grundigere sjekk ved uttak, ny vurdering da. Går helt sikkert bra, er nok ingenting å bekymre seg for. Men....blir det frys, operasjon eller hva? Er det noe nytt, eller vært der lenge? Er dette grunnen til at vi mister alt de putter inn? Er det noe ondartet? Danmark, pakke, sykemelding, håper vinden løyer før båtturen, herlighet - hadde nesten glemt covid og de grusomme smittetallene. Hodet mitt kommer til å få en tøff natt :banghead: Klem til alle andre grublere og overtenkere der ute:Heartred

Sniker ❤️ Har lært nylig at polypper/muskelknuter er påvirket av hormoner, og veksten er ofte utløst av østrogen https://my.clevelandclinic.org/health/diseases/14683-uterine-polyps så ikke umulig de to som var funnet har oppstått (eller vokst) under stimulering. Også ikke umulig at de vil bli mindre etter at du er ferdig

vet ikke hva de gjør, men tenker frys er ikke den verste ideen? Stor klem
 
Jeg fikk ut 8 egg ved spiren, 5 befrukta, det er så forskjell på hvordan eggene blir, noen kan være eggeskall og, men jeg har hatt ren icsi siste 3 forsøkene
Selvsagt er det variasjoner i syklus, men dette er desidert uten sidestykke dårligst uttak og befruktning, uansett om det blir innsett eller ei :( føler meg ikke hørt når det kommer til medisin.
 
Bare 2 av 9 befruktet. Hva er det som skjer? :( vi har alltid hatt tilnærmet 100% befruktning jeg fikk en skikkelig dårlig følelse i går og den bare fortsetter. Hvordan kan spiren gjøre det så mye dårligere enn St Olavs, når de har X antall sider med godt utprøvd protokoll å se på???

Neeii det var kjip beskjed å få da. Får inderlig håpe at de 2 er av god kvalitet og greier seg. ❤❤
 
Bare 2 av 9 befruktet. Hva er det som skjer? :( vi har alltid hatt tilnærmet 100% befruktning jeg fikk en skikkelig dårlig følelse i går og den bare fortsetter. Hvordan kan spiren gjøre det så mye dårligere enn St Olavs, når de har X antall sider med godt utprøvd protokoll å se på???

Så nedslående! Du har vel også en del forsøk bak deg, så det høres rart ut at denne runden skulle være så annerledes. Sender deg en stor klem!
 
Bare 2 av 9 befruktet. Hva er det som skjer? :( vi har alltid hatt tilnærmet 100% befruktning jeg fikk en skikkelig dårlig følelse i går og den bare fortsetter. Hvordan kan spiren gjøre det så mye dårligere enn St Olavs, når de har X antall sider med godt utprøvd protokoll å se på???
Det virker veldig rart, når Spiren i utgangspunktet skulle ha både historikken din å se på samt bedre tid enn det offentlige. Har du snakket med dem? Har de forklart hva som evt har gått galt?
 
Det virker veldig rart, når Spiren i utgangspunktet skulle ha både historikken din å se på samt bedre tid enn det offentlige. Har du snakket med dem? Har de forklart hva som evt har gått galt?
Nå er det mitt første forsøk hos spiren og jeg opplever at de lytter og hører på en ❤️❤️
 
Det virker veldig rart, når Spiren i utgangspunktet skulle ha både historikken din å se på samt bedre tid enn det offentlige. Har du snakket med dem? Har de forklart hva som evt har gått galt?
Ja akkurat mine tanker også. Vi brukte langt tid på å gå gjennom journal og å bli "enige" om hva som funket og ikke funket. Så skulle de finne ut noen saker og gi svar, som vi ikke har fått svar på og i tillegg skrev de ut medisin til samme protokoll som ga dårligst utbytte på st Olavs. Jeg ville så gjerne spørre om det, men tenkte at siden vi hadde hatt en så god gjennomgang hadde legen bestemt seg for noe som legen vet best om.
Har innsett eller time i morgen, får snakke med de da.
 
Så nedslående! Du har vel også en del forsøk bak deg, så det høres rart ut at denne runden skulle være så annerledes. Sender deg en stor klem!
Ja, det er akkurat det :( vi har vært så heldige at uttak og blastoer ikke har vært vårt største problem. Så å plutselig få et mageplask nå var vi virkelig ikke mentalt forberedt på.
 
Hvilke medisiner gikk du på nå? ❤️
Bemfola alene, på høy dose. Vi var egentlig enige om bemfola og menopur, men så endret legen det. Ville ikke utfordre henne på der fordi vi ventet fortsatt svar på en annen medisin vi ønsket. Angrer veldig på det nå.
 
Last edited:
Vet noen om man får beskjed på morgen om noe ikke er å sette inn eller får man vite det ved oppmøte? Er ferskforsøk.
 
Jeg går hos Hausken da, så vet ikke om det er forskjell på hvordan de gjør det, men jeg har iallefall fått telefon fra dem da alle embryo falt fra. Krysser fingrene for at du slipper å oppleve det. ❤

Vet noen om man får beskjed på morgen om noe ikke er å sette inn eller får man vite det ved oppmøte? Er ferskforsøk.
 
Jeg går hos Hausken da, så vet ikke om det er forskjell på hvordan de gjør det, men jeg har iallefall fått telefon fra dem da alle embryo falt fra. Krysser fingrene for at du slipper å oppleve det. ❤
Takk ❤ likeså, krysser fingre for deg også.
 
Back
Topp