Januar 2022

Det ble innsett I dag :)

Fikk også snakket med legen og embryolog. De er enige i at jeg ble stimulert for lenge (minst to dager for lenge) og det var derfor der var så få egg. Alle de store hadde allerede sluppet før uttak. De var også enige i at det var både feil medisin og for mye medisin, men var ikke enige i at menopur ville endret noe siden lh nivået var fint før stimulering. Ved eventuelt ny stimulering ville de bruke pergoveris.

De var også helt enige i (for) dårlig befruktning. At det mest trolig også hadde med overmoden av egg.

Så alt i alt er vi enige med klinikken. Greit at det ikke ble noe vi måtte krangle om - likevel er det jo for sent å gjøre noe med nå.

Har ikke troa i det hele tatt, men krysser fingre for vårt lille todagers :nailbiting:
 
Det ble innsett I dag :)

Fikk også snakket med legen og embryolog. De er enige i at jeg ble stimulert for lenge (minst to dager for lenge) og det var derfor der var så få egg. Alle de store hadde allerede sluppet før uttak. De var også enige i at det var både feil medisin og for mye medisin, men var ikke enige i at menopur ville endret noe siden lh nivået var fint før stimulering. Ved eventuelt ny stimulering ville de bruke pergoveris.

De var også helt enige i (for) dårlig befruktning. At det mest trolig også hadde med overmoden av egg.

Så alt i alt er vi enige med klinikken. Greit at det ikke ble noe vi måtte krangle om - likevel er det jo for sent å gjøre noe med nå.

Har ikke troa i det hele tatt, men krysser fingre for vårt lille todagers :nailbiting:

Det høres ut som det ble en ålreit samtale, i det minste. Visste ikke at det var en sånn risiko med å stimulere for lenge. Er det lenger stimulering enn du har hatt ved tidligere forsøk?

Håper for deg, på tide med litt medvind nå! ❤️
 
Ja da er innsettet overstått, 2 uker til testdag også begynne nytt forsøk ❤️ bedre innsett opplevelse ihvertfall enn de tidligere gangene i Porsgrunn ❤️
 
Det høres ut som det ble en ålreit samtale, i det minste. Visste ikke at det var en sånn risiko med å stimulere for lenge. Er det lenger stimulering enn du har hatt ved tidligere forsøk?

Håper for deg, på tide med litt medvind nå! ❤️
Ja, synes der var veldig greit at de var enige i hvorfor det ble et dårlig forsøk.

Ja, dessverre mye som skal klaffe. For tidlig uttak og egga vil være umodne, for sent og de vil være dårlige av den grunn :(
 
Det ble innsett I dag :)

Fikk også snakket med legen og embryolog. De er enige i at jeg ble stimulert for lenge (minst to dager for lenge) og det var derfor der var så få egg. Alle de store hadde allerede sluppet før uttak. De var også enige i at det var både feil medisin og for mye medisin, men var ikke enige i at menopur ville endret noe siden lh nivået var fint før stimulering. Ved eventuelt ny stimulering ville de bruke pergoveris.

De var også helt enige i (for) dårlig befruktning. At det mest trolig også hadde med overmoden av egg.

Så alt i alt er vi enige med klinikken. Greit at det ikke ble noe vi måtte krangle om - likevel er det jo for sent å gjøre noe med nå.

Har ikke troa i det hele tatt, men krysser fingre for vårt lille todagers :nailbiting:
Så godt å høre :) har du testdag 3 februar du og?
 
Har ikke så stor blødning men de smertene.. Mellom 1 og 100 er de 1000.. Er det normalt etter primolut? For da skal jeg ALDRI bruke de igjen. Det er så jævlig vondt at jeg klarer verken stå eller sitte. Og det er unødvendig stress for har i tillegg begynt med menopur..
 
Første UL i dag etter 7 dager med stimulering. Kun små follikler på venstre side og 4 poser med greie størrelser (12-14mm) på høyre. Jeg nok skuffet over resultatet denne gangen til tross for 450IE gonal f de første 4 dagene og 300E de 3 siste. På første forsøk fikk vi bare to egg hvor ett ble befruktet og satt inn. Forsøket endte dessverre med kjemisk. :(

I tillegg fant legen en polypp, noe som ikke va tilstede sist gang. Hun så ikke noe mer annet enn hun skal se på det igjen på neste kontroll. I mellomtid skal jeg forsette med 450E gonal og håper at eggposene vokser og ikke minst inneholde modne egg frem til uttak neste uke.
Dette gamet er ikke bare bare:hungover:
 
Er det Cyclogest som gjør at det murrer sånn i livmor og er så trøtt? Jeg er såå trøtt og slapp. Jeg sov på formiddagen i dag og enda så greide jeg jaggu å slokne etter middag også. Spørs vel om jeg sover noe til natta da. For et murmeldyr jeg er! Kan ikke huske at jeg ble så vanvittig trøtt sist runde med Cyclogest. Er 6 dpo nå. Så er vel ikke noe som produserer nok hormoner til å gjøre det her utenom Cyclogest. Haff...
 
Er det Cyclogest som gjør at det murrer sånn i livmor og er så trøtt? Jeg er såå trøtt og slapp. Jeg sov på formiddagen i dag og enda så greide jeg jaggu å slokne etter middag også. Spørs vel om jeg sover noe til natta da. For et murmeldyr jeg er! Kan ikke huske at jeg ble så vanvittig trøtt sist runde med Cyclogest. Er 6 dpo nå. Så er vel ikke noe som produserer nok hormoner til å gjøre det her utenom Cyclogest. Haff...
Første gang jeg bruker cyclogest, murringer og stikninger, og vondt i korsryggen, typisk menssmerta :(
 
Er det Cyclogest som gjør at det murrer sånn i livmor og er så trøtt? Jeg er såå trøtt og slapp. Jeg sov på formiddagen i dag og enda så greide jeg jaggu å slokne etter middag også. Spørs vel om jeg sover noe til natta da. For et murmeldyr jeg er! Kan ikke huske at jeg ble så vanvittig trøtt sist runde med Cyclogest. Er 6 dpo nå. Så er vel ikke noe som produserer nok hormoner til å gjøre det her utenom Cyclogest. Haff...
Jeg ble latterlig trøtt av dem jeg og- og fikk skikkelig ømme pupper :p
 
Akkurat puppene har roet seg denne gangen. Det var faktisk verre på Progynova. Da hadde jeg så ømme pupper at jeg måtte sove med bh på. Jeg greide ikke at dyna gned borti engang. :eek: Men ja er tydeligvis dumme Cyclogest da. Jeg får bare holde ut da og håpe på det beste. De her dagene etter innsett har sneglet seg avgårde. Er jo omtrent som om tiden står stille.
 
Akkurat puppene har roet seg denne gangen. Det var faktisk verre på Progynova. Da hadde jeg så ømme pupper at jeg måtte sove med bh på. Jeg greide ikke at dyna gned borti engang. :eek: Men ja er tydeligvis dumme Cyclogest da. Jeg får bare holde ut da og håpe på det beste. De her dagene etter innsett har sneglet seg avgårde. Er jo omtrent som om tiden står stille.
Ikke la meg sette i gang om progynova engang.. grøss! Krysser fingrene for deg og håper symptomene øker av den riktige grunnen :) <3
 
Akkurat puppene har roet seg denne gangen. Det var faktisk verre på Progynova. Da hadde jeg så ømme pupper at jeg måtte sove med bh på. Jeg greide ikke at dyna gned borti engang. :eek: Men ja er tydeligvis dumme Cyclogest da. Jeg får bare holde ut da og håpe på det beste. De her dagene etter innsett har sneglet seg avgårde. Er jo omtrent som om tiden står stille.


Huff ja kjenner meg igjen i den altså. Går på prognova og cyclogest samtidig. Ømme pupper til tusen, kvalm og trøtt
 
Back
Topp