Januar 2022

Jeg går også litt i surr. Jeg tok meg en runde før i dag og flytta folk over på ruger etterhvert som jeg så poster om innsett. Men si gjerne ifra om det er noe jeg har gått glipp av. Jeg har ikke brydd meg om å sette folk på stimulerer fordi veldig mange her har fryseforsøk denne måneden. Men om noen ønsker å flyttes dit så gjør jeg det gjerne.
 
Vet noen om Spiren gir beskjed dersom det ikke blir noe på frys underveis i dyrkingen? Altså h is egget slutter å utvikle seg på dag 3 fks, eller får man ikke beskjed før etter 5/6 dager uansett?
 
Vet noen om Spiren gir beskjed dersom det ikke blir noe på frys underveis i dyrkingen? Altså h is egget slutter å utvikle seg på dag 3 fks, eller får man ikke beskjed før etter 5/6 dager uansett?
Jeg sendte dem mail for å høre hvordan det lå an, men det var og fordi at det ble totalfrys på meg så litt usikker hvordan det er med fersk forsøk ❤️ du kan jo og ringe dem :)
 
Da er forsøket mitt avbrutt. Etter tre ultralyder skjer det ingenting i nærheten av en el der inne. Da beskjeden kom tenkte jeg at dette var til det beste, for det er så nervepirrende å gå å vente på når ting skal skje. Og nå har jeg ventet lenge, men nå kjenner jeg meg både skuffet og lei meg. Kanskje mest lei meg egentlig. For jeg kan jo ikke egentlig være så skuffet over kroppen, den har produsert mye bra. Huff. Kjenner jeg skal jobbe litt med disse følelsene. Jeg kan hvertfall settes på Avbrutt. Så får jeg melde meg inn i februar og håpe at eggløsningen kommer da. Hvis den er så sen som nå, så kommer den fort ikke før i mars heller. Vi får se.
 
Jeg kan settes på tr uansett om hun ikke er kommet. Men sluttet på medisinene i dag. Så de kommer vell innen noen dager
 
Jeg er deprimert, sint å lei. Så negativ test I dag. Så nå er jeg ferdig. Skjønner virkelig ikke hvorfor vi ikke skal klare å bli gravid.

Vet ikke hva jeg skal si jeg.. ❤️
Verden er urettferdig - rett og slett ❤️
 
Da er forsøket mitt avbrutt. Etter tre ultralyder skjer det ingenting i nærheten av en el der inne. Da beskjeden kom tenkte jeg at dette var til det beste, for det er så nervepirrende å gå å vente på når ting skal skje. Og nå har jeg ventet lenge, men nå kjenner jeg meg både skuffet og lei meg. Kanskje mest lei meg egentlig. For jeg kan jo ikke egentlig være så skuffet over kroppen, den har produsert mye bra. Huff. Kjenner jeg skal jobbe litt med disse følelsene. Jeg kan hvertfall settes på Avbrutt. Så får jeg melde meg inn i februar og håpe at eggløsningen kommer da. Hvis den er så sen som nå, så kommer den fort ikke før i mars heller. Vi får se.
Jeg skjønner dessverre altfor godt hvordan du har det nå.. sitter i bilen og gråter etter første UL og må nå også oppleve det vi alle frykter i denne prosessen- forsøket avbrutt. Kun tre follikler på den ene siden, til tross for dobbel kur Gonal (400 hver dag) denne runden. Grenser for hva man skal utsette seg for med så dårlige odds. Jeg er alt fra nummen og følelsesløs til lei meg og forbanna. Det mest frustrerende er at de heller ikke skjønner hvorfor det blir sånn… har bare blitt dårligere og dårligere for hver mnd. Orker snart ikke mer.
 
Uff her var det mye triste nyheter i dag. Herregud, å trykke hjerte på postene deres føles liksom feil. Det jeg aller helst ville var å gi dere alle en god klem. Det er så forbaska urettferdig alt sammen. Skulle ønske vi alle fikk til det vi ønsker oss. ❤❤
 
Føler så med dere med avbrutt eller negative resultater :Heartred Vi som har holdt på en stund vet så altfor godt hvor urettferdig og tøft dette gamet kan være. Etter en voldsom tur over vannet til Danmark i går, ble det uttak av 8 egg i dag og heldigvis ikke noen utvekster på slimhinnen. Regner med innsett på mandag, så nå er det bare å krysse fingrene for at neste steg går sin gang. :smiley-angelic001
 
Jeg er deprimert, sint å lei. Så negativ test I dag. Så nå er jeg ferdig. Skjønner virkelig ikke hvorfor vi ikke skal klare å bli gravid.
All min medfølelse! ❤️
 
Back
Topp