Ah går i surr for meg, jeg har testdag 2 feb ja krysser fingra for degNei i dag Så test dag om 14 dager. Krysser fingrene for oss begge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah går i surr for meg, jeg har testdag 2 feb ja krysser fingra for degNei i dag Så test dag om 14 dager. Krysser fingrene for oss begge
Jeg sendte dem mail for å høre hvordan det lå an, men det var og fordi at det ble totalfrys på meg så litt usikker hvordan det er med fersk forsøk du kan jo og ringe demVet noen om Spiren gir beskjed dersom det ikke blir noe på frys underveis i dyrkingen? Altså h is egget slutter å utvikle seg på dag 3 fks, eller får man ikke beskjed før etter 5/6 dager uansett?
Trenger ingen spesiel oppbevaringHvordan skal fyremadel oppbevares? Har glemt det og skal hente de snart.
Hvirdan går det med deg?
Jeg er deprimert, sint å lei. Så negativ test I dag. Så nå er jeg ferdig. Skjønner virkelig ikke hvorfor vi ikke skal klare å bli gravid.
Jeg tilhører kanskje ikke januar gruppen allikevel da det er planlagt uttak den 31 januar?
Jeg er deprimert, sint å lei. Så negativ test I dag. Så nå er jeg ferdig. Skjønner virkelig ikke hvorfor vi ikke skal klare å bli gravid.
Tenker på deg det er fryktelig tøftJeg er deprimert, sint å lei. Så negativ test I dag. Så nå er jeg ferdig. Skjønner virkelig ikke hvorfor vi ikke skal klare å bli gravid.
Jeg skjønner dessverre altfor godt hvordan du har det nå.. sitter i bilen og gråter etter første UL og må nå også oppleve det vi alle frykter i denne prosessen- forsøket avbrutt. Kun tre follikler på den ene siden, til tross for dobbel kur Gonal (400 hver dag) denne runden. Grenser for hva man skal utsette seg for med så dårlige odds. Jeg er alt fra nummen og følelsesløs til lei meg og forbanna. Det mest frustrerende er at de heller ikke skjønner hvorfor det blir sånn… har bare blitt dårligere og dårligere for hver mnd. Orker snart ikke mer.Da er forsøket mitt avbrutt. Etter tre ultralyder skjer det ingenting i nærheten av en el der inne. Da beskjeden kom tenkte jeg at dette var til det beste, for det er så nervepirrende å gå å vente på når ting skal skje. Og nå har jeg ventet lenge, men nå kjenner jeg meg både skuffet og lei meg. Kanskje mest lei meg egentlig. For jeg kan jo ikke egentlig være så skuffet over kroppen, den har produsert mye bra. Huff. Kjenner jeg skal jobbe litt med disse følelsene. Jeg kan hvertfall settes på Avbrutt. Så får jeg melde meg inn i februar og håpe at eggløsningen kommer da. Hvis den er så sen som nå, så kommer den fort ikke før i mars heller. Vi får se.
All min medfølelse!Jeg er deprimert, sint å lei. Så negativ test I dag. Så nå er jeg ferdig. Skjønner virkelig ikke hvorfor vi ikke skal klare å bli gravid.