Januar 2022

Jeg skjønner dessverre altfor godt hvordan du har det nå.. sitter i bilen og gråter etter første UL og må nå også oppleve det vi alle frykter i denne prosessen- forsøket avbrutt. Kun tre follikler på den ene siden, til tross for dobbel kur Gonal (400 hver dag) denne runden. Grenser for hva man skal utsette seg for med så dårlige odds. Jeg er alt fra nummen og følelsesløs til lei meg og forbanna. Det mest frustrerende er at de heller ikke skjønner hvorfor det blir sånn… har bare blitt dårligere og dårligere for hver mnd. Orker snart ikke mer.
Det du går gjennom er kjipere enn meg! Jeg sender deg alle gode tanker. Jeg kan vente til neste el, så er jeg i gang igjen ❤️ Jeg håper de klarer å finne ut av hvorfor ❤️
 
Hei,

jeg hadde tredje innsett 11.januar.. Har testdag på tirsdag 24.01.22. Har testet med tidligstrimmel i kveld, og det var ikke antydning til strek. helt blenda. I tidligere graviditeter (som har gått dukken) så har jeg fått strek ganske tidlig... Jeg tror dessverre alt håp er ute.. Har vært på restaurantmiddag med en venninne som er gravid i dag, og føler meg egentlig ganske lei hele IVF-opplegget. Kjipt å tenke at det kan være så utrolig lett for noen, mens mange skal slite i så mange år for å få det til..

Vi har hatt ett fersk-forsøk med ett embryo inn, ble gravid men ble abort. Deretter har vi hatt to fryseforsøk med to embryo inn, ett av dem "pågår" nå. Forrige tok ikke i det hele tatt, så tenker vel egentlig at det blir det samme denne gangen med negativ tidligtest nå. Er det noen som har gjort noe annerledes når det ikke har fungert eller fortsetter bare klinikkene med samme prosedyre de har fulgt tidligere? Jeg går på progynova og Crinone.. Forbaska Crinone som gir svært ømme pupper og murringer så man skulle tro man var gravid hver gang...

Beklager langt innlegg.. Er bare så lite klar for nytt egguttak, og lang ventetid...
 
Åh! Vi har fått en blasto på frys! ❤ helt uventet siden kvaliteten var så dårlig! Det gir meg også håp for det lille som ble satt inn på onsdag.

Og så gir det meg gode vibber at det allerede var en blasto i dag tidlig. Vi hadde uttak litt før 11 på mandag og de ble forsøkt befruktet ettermiddag mandag. Så hadde ikke forventet at embryo ville nå blasto før i ettermiddag eller tidlig i morgen!

Det negative er at jeg er blitt syk. Negative hurtigtaster så langt, men tenker nå mitt.
 
Åh! Vi har fått en blasto på frys! ❤ helt uventet siden kvaliteten var så dårlig! Det gir meg også håp for det lille som ble satt inn på onsdag.

Og så gir det meg gode vibber at det allerede var en blasto i dag tidlig. Vi hadde uttak litt før 11 på mandag og de ble forsøkt befruktet ettermiddag mandag. Så hadde ikke forventet at embryo ville nå blasto før i ettermiddag eller tidlig i morgen!

Det negative er at jeg er blitt syk. Negative hurtigtaster så langt, men tenker nå mitt.
Så bra at dere fikk en blasto ❤️❤️ har trua på det spesielle embryoscopet spiren har ❤️ skulle bare ønske dem satt inn fersk blasto og, huff håper du blir bedre snart ❤️❤️
 
Jeg skjønner dessverre altfor godt hvordan du har det nå.. sitter i bilen og gråter etter første UL og må nå også oppleve det vi alle frykter i denne prosessen- forsøket avbrutt. Kun tre follikler på den ene siden, til tross for dobbel kur Gonal (400 hver dag) denne runden. Grenser for hva man skal utsette seg for med så dårlige odds. Jeg er alt fra nummen og følelsesløs til lei meg og forbanna. Det mest frustrerende er at de heller ikke skjønner hvorfor det blir sånn… har bare blitt dårligere og dårligere for hver mnd. Orker snart ikke mer.

Nei nei, dette var vondt å høre. Jeg føler så veldig med deg! ❤️ Men vet ikke om det kan være en liten trøst at jeg var i din situasjon i desember (4 egg første UL, siden 1 1/2 og avbrutt), mens jeg denne runden har fått 6 egg på begge kontroller og er satt opp til uttak. Jeg håper så inderlig det kan snu like fort for deg! Og ikke glem at du tross alt fikk innsett sist. Til tross for få egg kunne det jo blitt baby! Jeg håper klinikken vil snu alle steiner for å finne ut hva de kan gjøre for å gi deg best mulig odds. Mange trenger dessverre flere runder IVF, og det er skikkelig tøft å stå i, men de aller fleste får premien til slutt❤️ Ønsker deg en helg fylt av det du føler for å ha det bedre og sender deg en stor styrkeklem!
 
Det ble endelig litt gode nyheter for meg på UL i går! 6 eggposer henger med, så er satt opp til uttak på onsdag. Krysser alle fingre!
 
Så bra at dere fikk en blasto ❤️❤️ har trua på det spesielle embryoscopet spiren har ❤️ skulle bare ønske dem satt inn fersk blasto og, huff håper du blir bedre snart ❤️❤️
St Olavs har samme embryoskop i alle fall, men enig, det er veldig betryggende teknologi :D takk for gode ønsker ❤ håper det står bra til med deg!
 
Jeg gruer såå til å teste :nailbiting::rolleyes: Kommer til å bli helt knust:( Denne prosessen er virkelig ikke for pyser :rolleyes:

Når skal du teste? Jeg greier ikke holde meg lengre og skal ta en tidlig test i morgen. Garantert for tidlig, men er så nysgjerrig. Håper du får deg en fin overraskelse. ❤
 
Når skal du teste? Jeg greier ikke holde meg lengre og skal ta en tidlig test i morgen. Garantert for tidlig, men er så nysgjerrig. Håper du får deg en fin overraskelse. ❤

Jeg venter nok til testdag, dersom ikke mensen dukker opp :hungover: Takk, der håper selvfølgelig jeg også ❤️
Hvilke dpo tenkte du å teste?
 
Har du tatt ovitrelle? Isåfall så er den i kroppen i 10 dager ❤️

Jepp. I dag er det 10 dager siden jeg satte Ovitrelle, så i morgen kveld burde den være ute. Jeg regner med ingen strek i morgen, men vil se at Ovitrelle er ute, så derfor jeg tester i morgen. Da vet jeg at hvis det dukker opp strek senere så er det ikke Ovitrelle.
 
Jepp. I dag er det 10 dager siden jeg satte Ovitrelle, så i morgen kveld burde den være ute. Jeg regner med ingen strek i morgen, men vil se at Ovitrelle er ute, så derfor jeg tester i morgen. Da vet jeg at hvis det dukker opp strek senere så er det ikke Ovitrelle.
Skjønner den ❤️jeg må la være å teste og moren min nekter meg og for min egen del og Hu skal være med meg hjem en uke og når jeg reiser mandag så ikke lett å få testa når Hu er der
 
Jepp. I dag er det 10 dager siden jeg satte Ovitrelle, så i morgen kveld burde den være ute. Jeg regner med ingen strek i morgen, men vil se at Ovitrelle er ute, så derfor jeg tester i morgen. Da vet jeg at hvis det dukker opp strek senere så er det ikke Ovitrelle.
Håper for deg ❤ vil bare si at ved meg har ovitrelle ofte vært i 11 dager (evnt kjemiske da, men rart om det skal skje hver gang liksom).
 
Jepp. I dag er det 10 dager siden jeg satte Ovitrelle, så i morgen kveld burde den være ute. Jeg regner med ingen strek i morgen, men vil se at Ovitrelle er ute, så derfor jeg tester i morgen. Da vet jeg at hvis det dukker opp strek senere så er det ikke Ovitrelle.
Masse lykke til, men sniker inn en liten heads up om ovitrelle her og: hos meg har den sittet i så lenge om 15 dager etter sprøyten.
 
Back
Topp