Januar 2022

Jeg skal ha kontroll på dag 10 med sprøyter. Er ikke det litt sent? Burde det ikke være rundt dag 8 eller noe?
Jeg har også kontroll på dag 10, er visst vanlig det i Haugesund? Sist fikk jeg på dag 9 fordi timen som ble satt opp på dag 10 passet ikke. Men har selv også veldig lav dose, 150 Menopur, så er ikke veldig bekymret. De setter bare opp medisiner frem til kontrollen, så får du evt.beskjed om å ta noen dager til om det trengs, betyr ikke at det er siste dag nødvendigvis :) Men du kan sikkert bare ringe og høre om de kan ta deg inn en dag før?
 
Jeg har også kontroll på dag 10, er visst vanlig det i Haugesund? Sist fikk jeg på dag 9 fordi timen som ble satt opp på dag 10 passet ikke. Men har selv også veldig lav dose, 150 Menopur, så er ikke veldig bekymret. De setter bare opp medisiner frem til kontrollen, så får du evt.beskjed om å ta noen dager til om det trengs, betyr ikke at det er siste dag nødvendigvis :) Men du kan sikkert bare ringe og høre om de kan ta deg inn en dag før?
Jeg har nok medisiner. Fikk resept på 2*600menopur og 2*1200 menopur men de mente at det forhåpentligvis holdt med de 2 pk med 1200. Og de regnet emd ovitrelle på lørdag og uttak mandagen. Så blir blir spennende å se etter kontrollen.
 
Jeg har nok medisiner. Fikk resept på 2*600menopur og 2*1200 menopur men de mente at det forhåpentligvis holdt med de 2 pk med 1200. Og de regnet emd ovitrelle på lørdag og uttak mandagen. Så blir blir spennende å se etter kontrollen.
Spennende, når har du kontroll?
 
Jeg hadde kontroll på dag 10 med sprøyter. Gikk helt fint det. Gikk også på Menopur. Var på kontroll på en mandag, fikk beskjed om eggløsningssprøyter på onsdag og uttak på fredag.
 
Det er ikke Ovitrelle! I dag kom streken opp godt innenfor tiden og det var ingen problem med å få bilde av den. Utvilsomt positiv test i dag 10 dpo. Fortsatt ikke kjempesterk strek, men det er jo faktisk tidlig. Jeg er gravid akkurat nå. ❤❤ Så får vi bare håpe den holder til Oktober. ❤
Gratulerer så utrolig ❤️❤️❤️ Jeg krysser alt for at den holder hele veien ❤️❤️
 
Da er vi kommet hjem, og jeg er stolt ruger av en flott 3-dagers spire :Heartred Er veldig spennende om det blir noe av resten av eggsene selv om gullegget nå selvfølgelig er på plass allerede. Nå er vi gravide til det motsatte er bevist :love7
 
Er det flere som føler på vann i kroppen under stimulering? Har liksom en følelse av at det sprenger litt i legger og ankler. Kan ikke huske det fra tidligere runder, så håper det er normalt! Egguttak i morgen, så er helt på tampen, men har ellers merket lite.
 
Er det flere som føler på vann i kroppen under stimulering? Har liksom en følelse av at det sprenger litt i legger og ankler. Kan ikke huske det fra tidligere runder, så håper det er normalt! Egguttak i morgen, så er helt på tampen, men har ellers merket lite.

Jeg har følt meg som en levende vannballong.. :P så du er ikke alene om det..
 
Rugedag 5 og har ingen symptomer på noen ting:sorry: Noen stikk og murringer i nedre mage men. Og hele 9 dager til testing, får sikkert mens før testdag :p
 
Rugedag 5 og har ingen symptomer på noen ting:sorry: Noen stikk og murringer i nedre mage men. Og hele 9 dager til testing, får sikkert mens før testdag :p

Jeg hadde ingen symptomer :)
 
Rugedag 5 og har ingen symptomer på noen ting:sorry: Noen stikk og murringer i nedre mage men. Og hele 9 dager til testing, får sikkert mens før testdag :p
Jeg er på rugedag 6, kjente murringer i begynnelsen men ikke nå så mensen kommer sikkert torsdag ❤️
 
Jeg satte inn blasto onsdag, er på rugedag 6 nå, murringer første dagene, nå ingenting, hadde mensen 27 des så den kommer vel på torsdag eller lørdag tenker jeg :(
 
Kjenner jeg har så lyst å teste torsdag, men moren min er på besøk fra Trøndelag og vil ikke ødelegge for henne ❤️
 
Sniker. Jeg hadde murringer etter innsett. Ikke noe andre symptomer. I utgangspunktet vil jeg tro at man kjenner lite så tidlig. Kitt murring kan ofte være positivt
 
Back
Topp