Januar 2022

Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338
Åh håper og krysser fingra for deg ❤️❤️
 
Jeg har kjøpt test nå, ble anbefalt Lloyd sin på apoteket, men er redd og nervøs ❤️ vet jeg høres helt idiot ut :(
 
Sendte mail til Spiren i dag, men dem mente det var altfor tidlig men jeg vil bare få det overstått ❤️
 
Er bare det at spiren sa at det kunne være for tidlig da noen kan få hcg sent osv

Klinikkene er sære. Porsgrunn ville jo ikke godta test 4+4..

Lykke til :)
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338
Åh, håper så veldig for dere Høsteple, måtte spiren holde :Heartred Forstår godt at det er vanskelig og la jubelen slippe løs med flere dårlige erfaringer. Meeen..... gratulerer herved som gravid, jeg velger å være positiv til det motsatte er bevist, synes det er lettere å leve med i lengden - vår tur nå vøtt! Heia lille eplespire:wav
 
Åh, håper så veldig for dere Høsteple, måtte spiren holde :Heartred Forstår godt at det er vanskelig og la jubelen slippe løs med flere dårlige erfaringer. Meeen..... gratulerer herved som gravid, jeg velger å være positiv til det motsatte er bevist, synes det er lettere å leve med i lengden - vår tur nå vøtt! Heia lille eplespire:wav
Ja jeg er helt enig med deg! Og har man ikke håp, ja da hadde ikke jeg orket å stå I dette og gjøre forsøk etter forsøk i alle fall ❤ vi gjør det jo fordi vi tror det kan gå. Masse masse lykke til og tusen takk ❤
 
Var negativ, trodde jeg skimtet noe men nei :( lykke til til dere andre ❤️❤️❤️
Hei Engelpia :Heartred så leit å høre. Håper du ikke gir opp håpet, men prøver igjen om noen dager eller når klinikken har anbefalt det. Å teste tidlig er risikosport for hjerte og sjel. Krysser fingrene for deg
 
Hei Engelpia :Heartred så leit å høre. Håper du ikke gir opp håpet, men prøver igjen om noen dager eller når klinikken har anbefalt det. Å teste tidlig er risikosport for hjerte og sjel. Krysser fingrene for deg
Tusen takk ❤️❤️ er så vondt å få slike tester
 

Vedlegg

  • IMG_20220126_163419.jpg
    IMG_20220126_163419.jpg
    2,7 MB · Visninger: 70
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338
Ber til høyere makter om at spiren holder hele veien nå:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Men enn så lenge er du iallefall graviiiiid kjære deg :love7:love7:love7:love7
 
Back
Topp