Januar 2022

Uffda. Håper det går bra med deg.
Synes du var ordentlig tøff som tok test som du har gruet deg sånn for å gjøre.
Det går litt bedre nå ❤️ fortsatt det presset nederst i magen men da jeg la meg i går var jeg så svimmel og var borte et øyeblikk og det var skikkelig ekkelt ❤️
 
Noen som vet om det finnes noen blodprøver eller andre prøver man kan ta før oppstart av neste forsøk? Tenker ikke mensprøve men blodprøver eller bakterieprøve fra livmor osv? Tok vannskanning i Porsgrunn for 1 år siden i forhold til om jeg skulle bli sendt til hysteroskopi, men dem fant ikke noe polypper osv på livmor, alt så fint ut. Sykepleieren sa etter innsettet nå at embryoet så veldig bra ut, ingen fragmenteringer som jeg slet med i Porsgrunn men at det noen ganger kan være noe genfeil som de ikke kan se før innsett.
 
9 egg ut i dag :woot: uttaket var helt grusomt, blødde en del, besvimte rett etterpå og måtte ligge lenge før jeg i det hele tatt klarte tanken på å komme meg opp og ut, men det begynner å komme seg.

Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at det blir minst en blasto til innsett neste onsdag :nailbiting:
 
9 egg ut i dag :woot: uttaket var helt grusomt, blødde en del, besvimte rett etterpå og måtte ligge lenge før jeg i det hele tatt klarte tanken på å komme meg opp og ut, men det begynner å komme seg.

Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at det blir minst en blasto til innsett neste onsdag :nailbiting:
Uff så leit med en slik opplevelse! Jeg ga deg vinner for eggene, ikke opplevelsen ❤ håper det går bedre med deg nå.
 
9 egg ut i dag :woot: uttaket var helt grusomt, blødde en del, besvimte rett etterpå og måtte ligge lenge før jeg i det hele tatt klarte tanken på å komme meg opp og ut, men det begynner å komme seg.

Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at det blir minst en blasto til innsett neste onsdag :nailbiting:
Huff føler med deg ❤️ jeg selv har hatt ett grusomt uttak så vet hvordan det føles ❤️ håper det blir blasto på deg og noen på frys ❤️
 
Føler virkelig med deg! Nå synes jeg du fortjener verdens beste premie❤️ Håper formen raskt blir bedre!

9 egg ut i dag :woot: uttaket var helt grusomt, blødde en del, besvimte rett etterpå og måtte ligge lenge før jeg i det hele tatt klarte tanken på å komme meg opp og ut, men det begynner å komme seg.

Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at det blir minst en blasto til innsett neste onsdag :nailbiting:
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338
Høsteple ❤ Jeg heier på dere, og håper av hele mitt hjerte at det endelig kan gå bra for dere ❤
 
Nå ruger jeg et fint embryo. Selve innsett gikk langt bedre enn første gang! De på operasjonstue var veldig snille og omtenksom. Hadde fortsatt smerter/ubehag under prosessen da jeg har en «vanskelig» livmor, men de klarte å roe meg ned fordi de var så behagelig.

Nå satser vi på det lille embryo her siden det er det eneste av 3 egg som ble befruktet. Hvis det ikke går så har vi kun et forsøk igjen på det offentlige.

Tips til dere som har bakoverbøyd livmor: Tom blære før innsett! :happy:
 
Nå ruger jeg et fint embryo. Selve innsett gikk langt bedre enn første gang! De på operasjonstue var veldig snille og omtenksom. Hadde fortsatt smerter/ubehag under prosessen da jeg har en «vanskelig» livmor, men de klarte å roe meg ned fordi de var så behagelig.

Nå satser vi på det lille embryo her siden det er det eneste av 3 egg som ble befruktet. Hvis det ikke går så har vi kun et forsøk igjen på det offentlige.

Tips til dere som har bakoverbøyd livmor: Tom blære før innsett! :happy:
Gratulerer som ruger, og at innsettet gikk bra!! Krysser fingrene for at lille gullegget klamrer seg godt fast!
 
Hei og god lørdagskveld til dere fine ❤️ jeg svimte av i senga torsdagskveld, skikkelig ekkelt, kontaktet klinikken i går og dem sa det kunne være en irritasjon i bukhinna som heter vasovagal, ikke farlig men veldig ubehagelig jeg sliter fortsatt med svimmelhet og bestilt legetime til mandag, men tror dere da at hun automatisk tar hcg? Jeg hadde liksom tenkt å vente til testdag nå etter negativ test onsdag denne uka. Andre som sliter med svimmelhet?
 
Nå ruger jeg et fint embryo. Selve innsett gikk langt bedre enn første gang! De på operasjonstue var veldig snille og omtenksom. Hadde fortsatt smerter/ubehag under prosessen da jeg har en «vanskelig» livmor, men de klarte å roe meg ned fordi de var så behagelig.

Nå satser vi på det lille embryo her siden det er det eneste av 3 egg som ble befruktet. Hvis det ikke går så har vi kun et forsøk igjen på det offentlige.

Tips til dere som har bakoverbøyd livmor: Tom blære før innsett! :happy:
Gratulerer så mye som ruger ❤️ også fint at innsettet gikk fint ❤️på hvilken dag satte du inn? ❤️
 
Da kan jeg settes på ruger!!! :happy093

Et av tre embryo klarte seg gjennom helgen og var ved morgentlf blitt en begynnende blastocyst. Det stresset meg litt da jeg forsto de helst ville se den utvikle seg litt til. Og jammen, da de sjekket ved innsett var den kommet videre og var der den skulle være. ❤️Veldig surrealistisk og helt herlig å være kommet så langt!
 
Da kan jeg settes på ruger!!! :happy093

Et av tre embryo klarte seg gjennom helgen og var ved morgentlf blitt en begynnende blastocyst. Det stresset meg litt da jeg forsto de helst ville se den utvikle seg litt til. Og jammen, da de sjekket ved innsett var den kommet videre og var der den skulle være. ❤️Veldig surrealistisk og helt herlig å være kommet så langt!

Åhh herlig! Gratulerer som ruger. Får håpe den lille klorer seg fast nå. ❤❤
 
Tusen takk! Jeg vil gjerne bidra til å videreføre den fine graviditetsstatistikken i denne gruppa så langt:) Håper alt er bra med deg og lille spire - snart blodprøvetid?

Jeg har legetime om 2 uker. Prøvd å få time til ultralyd hos klinikken om 3 uker. Enn så lenge så virker det som det går bra inni der. Jeg er mye trøtt og sliten. Men håper det blir bedre etterhvert. Har sluttet å ta tester nå da jeg gikk tom. Var kjempefin stigning på testene, så jeg har tro på at denne klorer seg fast.

*hiver babystøv på resten av gjengen* Håper jeg ser dere i termingruppe snart. ❤
 
Jeg har legetime om 2 uker. Prøvd å få time til ultralyd hos klinikken om 3 uker. Enn så lenge så virker det som det går bra inni der. Jeg er mye trøtt og sliten. Men håper det blir bedre etterhvert. Har sluttet å ta tester nå da jeg gikk tom. Var kjempefin stigning på testene, så jeg har tro på at denne klorer seg fast.

*hiver babystøv på resten av gjengen* Håper jeg ser dere i termingruppe snart. ❤

Så fint å høre! Da er det bare å komme seg gjennom trøttheten og tenke at den har en premie. :)
 
Back
Topp