Januar 2022

I dag er første dag uten Lutinus… :nailbiting::shy: Sjekker om jeg har fått mens ca 1gang i timen :rolleyes: Har ingen symptomer annet enn mensmurringer så regner med det er mens som kommer snart :(
 
Gratulerer så mye som ruger ❤️ også fint at innsettet gikk fint ❤️på hvilken dag satte du inn? ❤️

Fikk satt inn et 2-dagers embryo. Jeg tilhører Riksen og det er det som er vanlig hos dem med mindre det er flere egg som ble befruktet. Fikk beskjed om at det var av go kvalitet så jeg håper inderlig at det klamrer seg fast :smiley-ashamed008

Gratulerer sååå mye forresten med positiv test! :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Nei er det sant?? ❤️❤️ Så fantastisk!!! Du som hadde gidd opp å alt!!

Jeg har testdag på torsdag, men har menssmerter så spørs :rolleyes:
Jeg vet ❤️åh det har jeg og hatt :( men jeg har vært så svimmel siden jeg svimte av torsdag kveld, vært svimmel i hele helga og var til legen i dag, lavt blodtrykk men det har jeg slitt med i noen år, legen ville ta hcg og jeg fikk svar 15.30 i dag. Jeg håper og krysser fortsatt alt for deg ❤️❤️❤️
 
Jeg vet ❤️åh det har jeg og hatt :( men jeg har vært så svimmel siden jeg svimte av torsdag kveld, vært svimmel i hele helga og var til legen i dag, lavt blodtrykk men det har jeg slitt med i noen år, legen ville ta hcg og jeg fikk svar 15.30 i dag. Jeg håper og krysser fortsatt alt for deg ❤️❤️❤️
Åh, har du enda antydninger til murring?
Tusen takk ❤️ Krysser finger og har troa på at det er din tur nå :D ❤️
 
Åh tusen tusen takk fine gode du ❤️❤️ tåra trillet da dem ringte fra laben på legekontoret i dag, Hu begynte gråte Hu som ringte og, må ta det litt med ro da svimmelheta var lavt blodtrykk 100/60, slitt med lavt blodtrykk i noen år nå ❤️❤️
 
Da ble en liten blasto satt inn i går og krysser fingre for at den klamrer seg fast! Har helt glemt hvor siiiiinnsykt sakte ventetiden er frem til test!
 
Kan også melde meg som offisiell ruger for første gang! Blasto ble satt inn i går, og som BabyBaluba sier over her: ventetiden eeeeer så lang
 
Kan også melde meg som offisiell ruger for første gang! Blasto ble satt inn i går, og som BabyBaluba sier over her: ventetiden eeeeer så lang
Godt vi er flere!
Føler jeg teller timer og minutter her
Sist gang var jeg en skikkelig testetøs og tror ikke det blir noe bedre denne gangen her heller hehe
 
Kan også melde meg som offisiell ruger for første gang! Blasto ble satt inn i går, og som BabyBaluba sier over her: ventetiden eeeeer så lang

Åh, så spennende! Hold deg på plass, lille spire! ❤️ Jeg synes det eneste som hjelper er å holde seg opptatt. Men det er jammen ikke lett å tenke på andre ting!
 
Men altså.. klinikken ga meg en henvisning til ultralyd. På den står det at termin min er 7.10.22 og da er jeg liksom 5 uker på vei i dag da. :think005 Jeg hadde egguttak 14. Januar og i følge termin kalkulator på babyverden så er jeg da 4+4 i dag og har termin 10.10.22. Jeg får det ikke til å stemme at jeg har termin 7. Oktober altså. Hva tenker dere?
 
Fikk satt inn et 2-dagers embryo. Jeg tilhører Riksen og det er det som er vanlig hos dem med mindre det er flere egg som ble befruktet. Fikk beskjed om at det var av go kvalitet så jeg håper inderlig at det klamrer seg fast :smiley-ashamed008

Gratulerer sååå mye forresten med positiv test! :Heartpink:Heartpink:Heartpink
Tusen takk ❤️❤️ gratulerer så mye som ruger ❤️❤️
 
Men altså.. klinikken ga meg en henvisning til ultralyd. På den står det at termin min er 7.10.22 og da er jeg liksom 5 uker på vei i dag da. :think005 Jeg hadde egguttak 14. Januar og i følge termin kalkulator på babyverden så er jeg da 4+4 i dag og har termin 10.10.22. Jeg får det ikke til å stemme at jeg har termin 7. Oktober altså. Hva tenker dere?
Jeg er enig med deg. Jeg hadde uttak mandagen etter deg og har termin 13.10. Altså tre dager etter deg, så jeg mener din termin er 10.10.
 
Back
Topp