Bruker56ki
Betatt av forumet
I dag er første dag uten Lutinus… Sjekker om jeg har fått mens ca 1gang i timen Har ingen symptomer annet enn mensmurringer så regner med det er mens som kommer snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke du testdag på torsdag ?I dag er første dag uten Lutinus… Sjekker om jeg har fått mens ca 1gang i timen Har ingen symptomer annet enn mensmurringer så regner med det er mens som kommer snart
Nei er det sant?? Så fantastisk!!! Du som hadde gidd opp å alt!!Jeg kan settes på gravid
Gratulerer så mye som ruger også fint at innsettet gikk fint på hvilken dag satte du inn?
Jeg vet åh det har jeg og hatt men jeg har vært så svimmel siden jeg svimte av torsdag kveld, vært svimmel i hele helga og var til legen i dag, lavt blodtrykk men det har jeg slitt med i noen år, legen ville ta hcg og jeg fikk svar 15.30 i dag. Jeg håper og krysser fortsatt alt for degNei er det sant?? Så fantastisk!!! Du som hadde gidd opp å alt!!
Jeg har testdag på torsdag, men har menssmerter så spørs
Åh, har du enda antydninger til murring?Jeg vet åh det har jeg og hatt men jeg har vært så svimmel siden jeg svimte av torsdag kveld, vært svimmel i hele helga og var til legen i dag, lavt blodtrykk men det har jeg slitt med i noen år, legen ville ta hcg og jeg fikk svar 15.30 i dag. Jeg håper og krysser fortsatt alt for deg
Jeg kan settes på gravid
Ja murringer og press nedentil, og vondt i ryggen, sånn typisk mensen tegn for meg ikke gi opp endaÅh, har du enda antydninger til murring?
Tusen takk Krysser finger og har troa på at det er din tur nå
Da ble en liten blasto satt inn i går og krysser fingre for at den klamrer seg fast! Har helt glemt hvor siiiiinnsykt sakte ventetiden er frem til test!
Godt vi er flere!Kan også melde meg som offisiell ruger for første gang! Blasto ble satt inn i går, og som BabyBaluba sier over her: ventetiden eeeeer så lang
Kan også melde meg som offisiell ruger for første gang! Blasto ble satt inn i går, og som BabyBaluba sier over her: ventetiden eeeeer så lang
❤Å kjære Dipsy, jeg tenker på deg og håper du har det greit tross alt ❤ stor klem! Jeg håper også ❤
Tusen takk gratulerer så mye som rugerFikk satt inn et 2-dagers embryo. Jeg tilhører Riksen og det er det som er vanlig hos dem med mindre det er flere egg som ble befruktet. Fikk beskjed om at det var av go kvalitet så jeg håper inderlig at det klamrer seg fast
Gratulerer sååå mye forresten med positiv test!
Jeg er enig med deg. Jeg hadde uttak mandagen etter deg og har termin 13.10. Altså tre dager etter deg, så jeg mener din termin er 10.10.Men altså.. klinikken ga meg en henvisning til ultralyd. På den står det at termin min er 7.10.22 og da er jeg liksom 5 uker på vei i dag da. Jeg hadde egguttak 14. Januar og i følge termin kalkulator på babyverden så er jeg da 4+4 i dag og har termin 10.10.22. Jeg får det ikke til å stemme at jeg har termin 7. Oktober altså. Hva tenker dere?