Bruker56ki
Betatt av forumet
Takk for svar Har avtatt litt nå…Sniker. Jeg hadde murringer etter innsett. Ikke noe andre symptomer. I utgangspunktet vil jeg tro at man kjenner lite så tidlig. Kitt murring kan ofte være positivt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar Har avtatt litt nå…Sniker. Jeg hadde murringer etter innsett. Ikke noe andre symptomer. I utgangspunktet vil jeg tro at man kjenner lite så tidlig. Kitt murring kan ofte være positivt
Takk for svar Har avtatt litt nå…
Åå.. Så da går det ann altså! Føler sannsynligheten for at det klaffer på første forsøk er så liten! Men håååper i det lengste!!
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.
Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....
9 dpo
Vis vedlegget 376338
Stor klem, tusen takk ❤❤ jeg også forresten eeeeeen gang må det da gå for oss ogsåhåper så, så mye for deg denne gangen.
Krysser alt som krysses kan for at denne lille klumpen klamrer seg godt fastVi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.
Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....
9 dpo
Vis vedlegget 376338
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.
9 dpo
Vis vedlegget 376338
Krysser alt som krysses kan for at denne lille klumpen klamrer seg godt fast
❤❤❤ jeg håper så veldig!!!Åh! Håper så mye for deg! Bli, lille spire, bli
9 dpo
Vis vedlegget 376338
Altså, bare å sette meg over ❤ dersom jeg mister uansett om det er 11 dpo eller i uke 8 så har det ikke noe å si. Tusen takk, gjerne bare flytt megJeg håper så dypt og inderlig at dette går bra.
Skal jeg sette deg på gravid nå? Eller føler du det er for tidlig? ❤
Jeg krysser ALT jeg har, nå må det være deres turVi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.
9 dpo
Vis vedlegget 376338
Stor hjerteklem ❤ jeg håper for alt jeg har!Jeg krysser ALT jeg har, nå må det være deres tur
9 dpo
Vis vedlegget 376338
9 dpo
Vis vedlegget 376338