Januar 2022

Åå.. Så da går det ann altså! ❤️ Føler sannsynligheten for at det klaffer på første forsøk er så liten! Men håååper i det lengste!!

Jeg ble gravid på mitt første forsøk og hadde nesten ingen symptomer. Så når jeg nå prøver på søsken, er jeg mye mindre opptatt av symptomer enn sist. Men dette er jo utrolig individuelt. Håper for deg❤️
 
Fikk meg en liten sånn skrekk opplevelse med rfsu test i kveld. Den var nesten usynlig strek på etter å ha hatt flere tydelig positive tester. Begynte jo å lure på om det var tegn på at dette kun var kjemisk og at nå var håpet ute. Jeg la den tilside og så på den igjen sånn en time etter at den var tatt. Da var streken veldig veldig tydelig. Sterkere enn de andre billig strimlene tilogmed. Jeg begynte da å ane ugler i mosen og googlet. Ser at utrolig mange er veldig misfornøyd med rfsu sine tester. Så de penga kunne jeg spart meg for gitt.

Jeg greier ikke å slå meg helt til ro selv om jeg får fine tydelige tester. Når vil denne uroen slippe? Aldri? Jeg var aldri så redd for å miste med de to første barna.
 
Jeg fikk positiv EL-test i dag, så da er det bare å vente på innsett Vi skal sette inn femdagers, så når er det egentlig innsett blir da? Har ikke helt fått med meg hvordan de beregner dette

Tror kanskje jeg akkurat rekker å være i januargruppen, vi får se ❤️
 
Kontrollen er unnagjort og alt så bra ut :joyful: Totalt 11 eggposer på 16-24 mm, så jeg skal sette Ovitrelle i kveld og uttak blir allerede på fredag :woot:
Litt nervøs for at de skal forsøke å dyrke til blasto, da det hittil aldri har blitt forsøkt. Men vi pleier ikke å få så veldig mange befruktet i utgangspunktet, så synes det virker litt risky... men hun sa de skulle se det an, er det bare 1 igjen på mandag skal de sette inn tidligere.
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

20220126_145155.jpg
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338

:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred håper så, så mye for deg denne gangen.
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338
Krysser alt som krysses kan for at denne lille klumpen klamrer seg godt fast :Heartred
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338

Åh! Håper så mye for deg! Bli, lille spire, bli:smiley-angelic001
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338


Jeg håper så dypt og inderlig at dette går bra.
Skal jeg sette deg på gravid nå? Eller føler du det er for tidlig? ❤
 
Jeg håper så dypt og inderlig at dette går bra.
Skal jeg sette deg på gravid nå? Eller føler du det er for tidlig? ❤
Altså, bare å sette meg over ❤ dersom jeg mister uansett om det er 11 dpo eller i uke 8 så har det ikke noe å si. Tusen takk, gjerne bare flytt meg :)
 
Da var uttak overstått! Fikk ut 5 egg og alle var modne. :DEr så enormt lettet over at det ikke kom noen uventede overraskelser denne gangen. Så er det bare å bite negler frem til telefonen om befruktning og utvikling i morgen tidlig og så noen dager til. De prøver å dyrke til blasto og innsett mandag, er litt nervøs for om det er for dristig, men håper!
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338
Jeg krysser ALT jeg har, nå må det være deres tur :Heartred:Heartred:Heartred
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338

Neimen seee, gratulerer ❤️Krysser for at den holder seg der!!
 
Vi har vært gravide 7 ganger. Ingen barn. Sett hjerte 4 ganger for så å miste senere. Denne testen gir meg ingen glede, ikke slik som de første gangene der man bare antok at alt ville bli bra.

Men, her og nå, enn så lenge, er vi gravid ❤ håper veldig at det er denne som vil bli hos oss....

9 dpo

Vis vedlegget 376338

Håper du blir med i oktober helt i mål ❤️
 
Back
Topp