Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satte inn 2 embryo, 3 dagers i fjor, begge var visst god kvalitet men ble ikke noe dessverreFikk melding fra Hausken i dag. 5 egg befruktet!! Det er det beste resultatet vi har hatt siden vi starta på dette her. Jeg håper de overlever helgen. Jeg vil så gjerne få til baby denne gangen. Sist hadde vi bare 1 egg og det ble satt inn, men ble ikke gravid av det. Håper på minst 2 som overlever og at de setter inn begge. Jeg spurte dem om det og de godtar å sette inn 2 dersom ikke embryo er av helt topp kvalitet. Da vil de ikke gjøre det. Men jeg har hatt såpass dårlige at jeg tviler på at de her plutselig blir topp kvalitet altså. Jeg tror ikke jeg får slappet av så mye denne helgen altså.
Jeg satte inn 2 embryo, 3 dagers i fjor, begge var visst god kvalitet men ble ikke noe dessverre
Nei men er litt at jeg i ettertid lurer på om de kanskje ikke var av så god kvalitet siden Porsgrunn ga meg opp nettopp pga eggkvalitetenJa det er jo det verste med alt dette her. Man har ingen garantier selv om man skulle få satt inn fine embryo. ❤
Åh så gøy!! Ser streken lett!! Håper den blir tydeligere de neste dagene og at spiren klamrer seg fastBlir tydeligere for hver test
Vis vedlegget 375480
Åååh nå har jeg begynt å få mensensmerter i ryggen å I magen kan det virkelig ikke gå for oss den siste gangen vi prøver
Hadde masse slike smerter da jeg var gravid sist. Progesteronen som tuller. Har nå også (typ skikkelig) og har svake streker..
Noen som kan rådgi meg på stimulering og smertestillende? Har fått det jeg tror er nerve i klem og har så utrolig vondt i hofta. Mye stråling ned i benet og ingenting lindrer. Har hatt det før og vet det blir bedre, men akkurat nå er det uutholdelig.
Paracet er ikke nok for å si det slik. Mest nærliggende er å ta oxynorm eller paralgin forte. Vet noen om hvordan det er å ta sterke smertestillende og å stimulere? Har tatt siste fsh og har uttak mandag.
Tar jo like sterke smertestillende ved uttak, men det er jo rett før...
Noen som kan rådgi meg på stimulering og smertestillende? Har fått det jeg tror er nerve i klem og har så utrolig vondt i hofta. Mye stråling ned i benet og ingenting lindrer. Har hatt det før og vet det blir bedre, men akkurat nå er det uutholdelig.
Paracet er ikke nok for å si det slik. Mest nærliggende er å ta oxynorm eller paralgin forte. Vet noen om hvordan det er å ta sterke smertestillende og å stimulere? Har tatt siste fsh og har uttak mandag.
Tar jo like sterke smertestillende ved uttak, men det er jo rett før...
Har Googlet meg frem til at det som er greit ved graviditet er greit ved stimulering, så da blir det en paralgin forte. Fint heldigvis en avlastende stilling nå, så da blir det nok bare bedre og bedreSkjønt det som at så lenge du ligger unna nsaids.. så paralgin forte er jo mere innafor.. men som de skrev, ring klinikk eventuelt legevakt <3
krysser fingrene for dereÅååh nå har jeg begynt å få mensensmerter i ryggen å I magen kan det virkelig ikke gå for oss den siste gangen vi prøver
Dere som har vært gjennom fryseforsøk i naturlig syklus, er det slik at cyclogest kan forsinke mensen? Jeg hadde mensen 22 nov og 27 desember, nå blir det innsett 19 januar, blir mensen automatisk forsinket lengre enn 27 januar ? er bare så nytt for meg dette, da jeg har 2 fersk forsøk bak meg
Har lest om flere som har hatt dette før positiv test, så ikke gi opp enda Har ikke du nettopp satt inn?Nå kom det rosa utflod på papiret er så jævli nedbrutt no. 1 år og 7 måneder siden en positiv test. 5 år siden vi fikk et barn. Prøvd aktivit siden sommeren 2018. Medisin bruk siden april 2020. Hvorfor i f. Skal vi ikke få til et barn. Hvorfor skal folk som aldri burde bli gravid få barn..... er så utrolig trist og irritert lei å vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Å jeg skal i babyshower til en god venninne i morgen