Januar 2022

Da har jeg vært på ultralyd nr 2, slimhinne var nå 11.62mm, største folikkel var 11.6, + litt væske, så Hu mente eggløsning sku komme i dag, jeg skal ta en test når jeg kommer hjem og kl 13,men må ikke folikkelen være større før jeg kan sette inn?
Det kan helt sikkert være individuelt, men når jeg hadde innsett i naturlig syklus sist hadde jeg også UL samme dagen som EL var (jeg testet med EL-tester og den ble positiv dagen før), men hos meg var follikkelen på rundt 24mm (husker ikke nøyaktig).
Men slimhinne på 11mm hørtes jo bra ut?! Er ikke det det viktigste? Du får jo uansett satt inn ett annet egg enn det som holder på å slippes i denne syklusen. Blir spennende å se om du får utslag på EL testen da! Krysser fingrene!

Da har jeg vært på ultralyd nr 2, slimhinne var nå 11.62mm, største folikkel var 11.6, + litt væske, så Hu mente eggløsning sku komme i dag, jeg skal ta en test når jeg kommer hjem og kl 13,men må ikke folikkelen være større før jeg kan sette inn?

Dette vet jeg ingenting om, men sa ikke legen noe om det? Håper du får innsett ❤️ Slimhinnen er jo kjempe flott tykkelse på:shy:

Er det innafor å ringe klinikken på call back når dem ikke svarer på crypho? Fikk negativ el test i dag også og har ikke fått informasjon om når jeg evt. skal ta lutinus etter positiv test. Får jo ikke spurt dem hvis el kommer i helgen :rolleyes: Føler jeg må mase om alt, og jeg har jo aldri gjort dette før..
Du har fryseforsøk i naturlig syklus, og Lutinus er bare støttemedisin?
I så fall produserer jo kroppen din progesteron selv også, så om du starter med Lutinus en dag senere bør ikke spille en kjempestor rolle mener jeg. Hadde ingen støttemedisiner i det hele tatt sist jeg hadde innsett i naturlig syklus.
Men er du usikker, mener jeg absolutt at det er innafor å ringe klinikken :)

Hm, jo, man regner vel med at follikler under 16 mm ikke er moden :bookworm: kan det være at det var 22.6 mm?
Innsett onsdag :) den folikkelen på 11.6 hadde visstnok vært en del større, men kilt ut væske og begynt å trekke seg sammen så alt var som det sku være :)

Det kan helt sikkert være individuelt, men når jeg hadde innsett i naturlig syklus sist hadde jeg også UL samme dagen som EL var (jeg testet med EL-tester og den ble positiv dagen før), men hos meg var follikkelen på rundt 24mm (husker ikke nøyaktig).
Men slimhinne på 11mm hørtes jo bra ut?! Er ikke det det viktigste? Du får jo uansett satt inn ett annet egg enn det som holder på å slippes i denne syklusen. Blir spennende å se om du får utslag på EL testen da! Krysser fingrene!
Blir innsett onsdag ❤️gynokologen her i Skien sa at det hadde flytet ut litt væske så folikkelen hadde nok vært en del større :) fikk smiletegn da jeg kom hjem

Innsett onsdag :) den folikkelen på 11.6 hadde visstnok vært en del større, men kilt ut væske og begynt å trekke seg sammen så alt var som det sku være :)
Helt supert! :)

Edit: da har vi innsett samme dag! Vel, forhåpentligvis for min del da:)

Last edited:

Så bra..!! Endelig :happy093.

Ramlet på en test 8 dpo, første før fristen og siste etter fristen. Svak skygge, spent på de kommende dagene :)

B171CEE4-D469-4BA4-BD7A-EB90D17368C3.jpeg
AFD0913E-C2D8-4FCD-BE3B-612D82D8ED9E.jpeg

Lykke til med uttak og innsett de kommende dagene ❤️

7 egg ut i dag. Denne gangen var det ikke vondt. Jeg er drit sliten etter alt dop og all spenning før uttaket. Så nå skal jeg hjem og hvile.

7 egg ut i dag. Denne gangen var det ikke vondt. Jeg er drit sliten etter alt dop og all spenning før uttaket. Så nå skal jeg hjem og hvile.

Hurra for 7 egg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Flere som sliter med fæle merker etter stimulering? Dårlig bilde, men gir jo et inntrykk :blackeye:

Vis vedlegget 375402

Åh gud. Ja sånn blåmerke fikk jeg i forrige runde. Denne gangen har jeg vært veldig bevisst på at jeg ikke sprøyter inn hvis jeg kjenner at det svir noe veldig. Hos meg betyr det at jeg har truffet et blodkar. Jeg har også sprøytet inn veldig forsiktig og rolig sånn at det ikke skal bli helt sprengt.

Back
Topp