Ultralyden i dag gikk fint. Jeg er i rute sånn syklusmessig, men fortsatt en stund til eggløsning, men det visste jeg jo godt.
Lykke til! Når ca tror de eggløsning kommer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ultralyden i dag gikk fint. Jeg er i rute sånn syklusmessig, men fortsatt en stund til eggløsning, men det visste jeg jo godt.
1dp5dt og syyyyykt utålmodig
(Huff sorry, vet resten her sikkert er mer utålmodige enn meg akkurat nå med god rett )
Tror første ryker på fredag kveld, har såpass mange pga salg før jul
Jeg er helt sikker på at dere kommer frem og at alt blir ok ❤ selv om ferger blir innstilt vil de ikke være innstilt hele dagen uansett, det har ikke skjedd siden Dagmar. Bor selv i fergeland så vet hvordan det er
Spennende! Samme sprøytemixen jeg skal ha! Syntes det hørtes i overkant ut men alt for ikke et avbrutt forsøk til <3Tusen takk for trøstende ord. Dette gjorde utrolig godt å lese nå. Vi satser på å kjøre tidlig når det er dagslys og så har vi da all verdens tid på å komme oss fram. Vi må da vel få sjansen til å bli med ferge en eller annen gang i løpet av dagen da om det skulle bli stopp.
Jeg har satt trigger cocktailen min. Fyttigrisen. En Ovitrelle og 2 stykk Gonapeptyl. Jeg ser ut som jeg har ramla på magen oppi et vepsebol.
Masse masse lykke til krysser alt jeg har for dere kan jeg forresten spørre hvorfor både ovitrelle og gonapeptyl? Jeg måtte ha 2 gonapeptyl og ikke ovitrelle pga totalfrysTusen takk for trøstende ord. Dette gjorde utrolig godt å lese nå. Vi satser på å kjøre tidlig når det er dagslys og så har vi da all verdens tid på å komme oss fram. Vi må da vel få sjansen til å bli med ferge en eller annen gang i løpet av dagen da om det skulle bli stopp.
Jeg har satt trigger cocktailen min. Fyttigrisen. En Ovitrelle og 2 stykk Gonapeptyl. Jeg ser ut som jeg har ramla på magen oppi et vepsebol.
Skjønner den ja jeg selv skal sette inn blasto denne mnd, men skal snakke med klinikken om hvordan vi skal gjøre det på testdagen for denne gangen er jeg livredd for å teste1dp5dt og syyyyykt utålmodig
(Huff sorry, vet resten her sikkert er mer utålmodige enn meg akkurat nå med god rett )
Tror første ryker på fredag kveld, har såpass mange pga salg før jul
Masse masse lykke til krysser alt jeg har for dere kan jeg forresten spørre hvorfor både ovitrelle og gonapeptyl? Jeg måtte ha 2 gonapeptyl og ikke ovitrelle pga totalfrys
Skal du på ny ultralyd og! jeg er på syklusdag 18 i dag, ultralyd nr 2 i morgenBruker å ha eggløsning på slaget CD14 hver eneste mnd, i dag er CD15 og negativ tester fortsatt men egget var 12mm på tirsdag så er vell noe p G håper jeg
Skal du på ny ultralyd og! jeg er på syklusdag 18 i dag, ultralyd nr 2 i morgen
Ja håper jeg og er det blasto du skal sette inn?Nei jeg venter bare på positiv eltest Skulle få vite mer når EL var kommet. Blir gal av å vente og å ikke vite noe
Jeg har hatt to ultralyder. Håper du slipper flere etter denne
Ja håper jeg og er det blasto du skal sette inn?
Ja skal sette inn 5 dagers ingen på frysJa, 5 dagers. Vi var så heldig å fikk en del på frys Du også?
Krysser fingrene for at dette er gulleggene Er en evig tålmodighetsprøve dette..Ja skal sette inn 5 dagers ingen på frys
Ja, det har vært mitt problem også.. blir spennende å høre effektenHer er det for å sikre god modning på eggene. Jeg har hatt mye umodne egg ved uttak. Så nå prøvde de noe nytt for å se om det kunne hjelpe.
Hahaha tenkte jeg skulle spørre om du klarer å holde deg til 27
Skjønner den ja jeg selv skal sette inn blasto denne mnd, men skal snakke med klinikken om hvordan vi skal gjøre det på testdagen for denne gangen er jeg livredd for å teste
Litt usikre. Ikke med det første. Jeg tipper onsdag om ei lita uke tilLykke til! Når ca tror de eggløsning kommer?