Januar 2022

Ultralyden i dag gikk fint. Jeg er i rute sånn syklusmessig, men fortsatt en stund til eggløsning, men det visste jeg jo godt.

Lykke til! Når ca tror de eggløsning kommer?

1dp5dt og syyyyykt utålmodig :P

(Huff sorry, vet resten her sikkert er mer utålmodige enn meg akkurat nå med god rett ❤️)

Tror første ryker på fredag kveld, har såpass mange pga salg før jul :bag:

1dp5dt og syyyyykt utålmodig :p

(Huff sorry, vet resten her sikkert er mer utålmodige enn meg akkurat nå med god rett ❤️)

Hahaha tenkte jeg skulle spørre om du klarer å holde deg til 27

Jeg er helt sikker på at dere kommer frem og at alt blir ok ❤ selv om ferger blir innstilt vil de ikke være innstilt hele dagen uansett, det har ikke skjedd siden Dagmar. Bor selv i fergeland så vet hvordan det er :smiley-angry003

Tusen takk for trøstende ord. Dette gjorde utrolig godt å lese nå. Vi satser på å kjøre tidlig når det er dagslys og så har vi da all verdens tid på å komme oss fram. Vi må da vel få sjansen til å bli med ferge en eller annen gang i løpet av dagen da om det skulle bli stopp.

Jeg har satt trigger cocktailen min. Fyttigrisen. En Ovitrelle og 2 stykk Gonapeptyl. Jeg ser ut som jeg har ramla på magen oppi et vepsebol. :eek::hungover:

Tusen takk for trøstende ord. Dette gjorde utrolig godt å lese nå. Vi satser på å kjøre tidlig når det er dagslys og så har vi da all verdens tid på å komme oss fram. Vi må da vel få sjansen til å bli med ferge en eller annen gang i løpet av dagen da om det skulle bli stopp.

Jeg har satt trigger cocktailen min. Fyttigrisen. En Ovitrelle og 2 stykk Gonapeptyl. Jeg ser ut som jeg har ramla på magen oppi et vepsebol. :eek::hungover:
Spennende! Samme sprøytemixen jeg skal ha! Syntes det hørtes i overkant ut men alt for ikke et avbrutt forsøk til <3

Masse masse lykke til❤️❤️ krysser alt jeg har for dere ❤️❤️ kan jeg forresten spørre hvorfor både ovitrelle og gonapeptyl? Jeg måtte ha 2 gonapeptyl og ikke ovitrelle pga totalfrys

1dp5dt og syyyyykt utålmodig :p

Skjønner den ja ❤️❤️jeg selv skal sette inn blasto denne mnd, men skal snakke med klinikken om hvordan vi skal gjøre det på testdagen for denne gangen er jeg livredd for å teste ❤️

Uff.. det har gått ras langs ruta vi først planla. Vi må ta en omvei. Jeg nekter å kjøre der det har rast uansett om de velger å åpne veien. Det er skummelt jo.

Masse masse lykke til❤️❤️ krysser alt jeg har for dere ❤️❤️ kan jeg forresten spørre hvorfor både ovitrelle og gonapeptyl? Jeg måtte ha 2 gonapeptyl og ikke ovitrelle pga totalfrys

Her er det for å sikre god modning på eggene. Jeg har hatt mye umodne egg ved uttak. Så nå prøvde de noe nytt for å se om det kunne hjelpe.

Bruker å ha eggløsning på slaget CD14 hver eneste mnd, i dag er CD15 og negativ tester fortsatt :nailbiting:men egget var 12mm på tirsdag så er vell noe p G håper jeg :rolleyes:

Skjønner den ja ❤️❤️jeg selv skal sette inn blasto denne mnd, men skal snakke med klinikken om hvordan vi skal gjøre det på testdagen for denne gangen er jeg livredd for å teste ❤️

God klem ❤️

Kjenner jeg har en annen ro nå, men så har jeg jo en fra før av også. Testing (spesielt runde 3-4) var tungt før førstemann kom. Blir tungt nå også, men på et annet nivå :)

Back
Topp