Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Perfekt liten blasto inn
Fikk beskjed om at set stod feil på arket mitt da… Må gå på regimet 2x cyclogest (rektalt) og 3x lutinus til uke 12
Aiaiai har de sagt noe om hvor så høy dose ?
Så bra det gikk fint i dag ❤❤
Du hører til Spiren ikke sant? jeg kjente ikke noe til uttaket fikk noe shot greier og så husket ikke noe fra uttaket masse lykke tilOg der ble det bekreftet, uttak mandag
Jeg har hatt 3 uttak før og vet at det er veldig smertefullt på ene eggstokken, har gitt beskjed så byttet ut noe av medisinen med noe sterkere gleder meg ikke!Du hører til Spiren ikke sant? jeg kjente ikke noe til uttaket fikk noe shot greier og så husket ikke noe fra uttaket masse lykke til
Legen var 1.5 t forsinka, men endelig fikk jeg kommet meg på første ultralyd.
Venstre side var det 7 folliløer, 9 på høyre. En som var liten og en som var stor (17 mm), resten 12-14 mm
Må si det virker lovende! Er veldig letta. Var egentlig litt redd for overstimulering, fordi det har vært et godt press noen dager allerede nede der. Regner med uttak mandag, men får se
Kan det være et alternativ å reise torsdag og overnatte? Da har dere mye mer slingringsmonn dersom noe tar lengre tid uansett skal det vel være verst i dag?Forbaska uvær.. Nå er det bekymring for om jeg og samboeren kommer oss fram til Bergen til uttaket på Fredag. Vi har båt billetter, men båten ser ut til å bli innstilt. Vi tenker å kjøre hvis ikke båten går, men så var det om veien blir stengt da. Eller fergene ikke går. Akkurat nå føles det litt krise. Jeg hadde store fine folikler på ene eggstokken og hadde store forhåpninger om at vi har en sjanse til å lykkes denne gangen. Håper ikke hele greia blir avbrutt helt på målstreken på grunn av uværet.
Kan det være et alternativ å reise torsdag og overnatte? Da har dere mye mer slingringsmonn dersom noe tar lengre tid uansett skal det vel være verst i dag?
Ja vi har planlagt det fordi båten hadde uansett ikke kommet fram i tide til egguttak på fredag om den hadde gått da. Så vi har billetter i morgen ettermiddag og har bestilt hotell natt til fredag. Vi driver og ser på muligheten til å kjøre til Bergen. Men da er vi avhengig av at fergene går som de skal. Jeg har sett etter alternative ruter uten ferge. Det finnes altså ikke alternative veier utenom. Herregud jeg er så stressa at jeg bare sitter og griner.
Igrunn ikke..
Da kan jeg også melde meg inn her. Håper i det minste å komme til innsett denne gangen etter to avbrutte forsøk i høst.
Persefone - 36 - B2 - Fertilitetssenteret - Kort protokoll m Gonal-F - uttak ca uke 4
Åh så rart. Men de har sikkert en grunn for det. Når har du test dag? ❤
Og der ble det bekreftet, uttak mandag
Jeg er helt sikker på at dere kommer frem og at alt blir ok ❤ selv om ferger blir innstilt vil de ikke være innstilt hele dagen uansett, det har ikke skjedd siden Dagmar. Bor selv i fergeland så vet hvordan det erJa vi har planlagt det fordi båten hadde uansett ikke kommet fram i tide til egguttak på fredag om den hadde gått da. Så vi har billetter i morgen ettermiddag og har bestilt hotell natt til fredag. Vi driver og ser på muligheten til å kjøre til Bergen. Men da er vi avhengig av at fergene går som de skal. Jeg har sett etter alternative ruter uten ferge. Det finnes altså ikke alternative veier utenom. Herregud jeg er så stressa at jeg bare sitter og griner.