Januar 2022

Hmm.. går det bra å oppbevare Menopur som ikke er ferdig blandet i romtemp noen få timer før jeg blander det ut? Jeg reiser med båt og har ikke så lyst til å sitte å blande det ut der.

Hmm.. går det bra å oppbevare Menopur som ikke er ferdig blandet i romtemp noen få timer før jeg blander det ut? Jeg reiser med båt og har ikke så lyst til å sitte å blande det ut der.
Snik her… Om det er Menopur 600 IU eller 1200 IU, er det bedre å blanda ferdig i forkant! Etter at den er ferdig blanda kan den oppbevarast i romtemperatur (maks 25 grader) i 28 dagar. Men den skal vera i kjøleskap før den er blanda ut. Eg blanda ut i forkant då eg reiste til Russland for behandling! :p

Greia er at jeg måtte stupe innom apotek og hente ut før jeg løp ombord i båten. Jeg må da enten blande ut inne på toalettet der eller håpe på at det holder til jeg kommer hjem. Sprøyta for i kveld er allerede blanda ut og ligger hjemme. Dette skal brukes i morgen.

Jaja, ikke mer å tenke på. Jeg sneik med meg eska inni en genser og fikk blanda det ut inne på toalettet. Hihi.. Nå vet jeg iallefall at medisin ikke blir ødelagt.

Er så sykt nervøs for morgendagens ultralyd, og om slimhinnen har vokst seg tykkere:nailbiting:
Både egg og slimhinne var små på fredag. Krysser det jeg har for gode nyheter i morgen!! ❤️

Er så sykt nervøs for morgendagens ultralyd, og om slimhinnen har vokst seg tykkere:nailbiting:
Både egg og slimhinne var små på fredag. Krysser det jeg har for gode nyheter i morgen!! ❤️
Krysser fingre for deg ❤️

Uttak på fredag og da sannsynligvis innsett på mandag eller deromkring. Håper det stemmer det hun sa på klinikken at det så bedre ut denne gangen. Jeg tror ikke jeg takler det om jeg ikke har noen gode egg denne runden heller. Vil bare ha ett ordentlig friskt og fint ett som kan bli til bebis. Er så fortvilende å ikke ha kontroll over noe av det som skjer. Må bare holde ut. IVF er ikke for pyser.

Uttak på fredag og da sannsynligvis innsett på mandag eller deromkring. Håper det stemmer det hun sa på klinikken at det så bedre ut denne gangen. Jeg tror ikke jeg takler det om jeg ikke har noen gode egg denne runden heller. Vil bare ha ett ordentlig friskt og fint ett som kan bli til bebis. Er så fortvilende å ikke ha kontroll over noe av det som skjer. Må bare holde ut. IVF er ikke for pyser.

Krysser fingrene ❤️❤️

Krysser fingrene for deg ❤️ håper du får ut mange gode egg og får dyrket i 5 dager og mange blasto på frys ❤️

Krysser fingre ❤️❤️ Veldig fortvilende å ikke ha kontroll ❤️

Perfekt liten blasto inn ❤️

Back
Topp