Hmm.. går det bra å oppbevare Menopur som ikke er ferdig blandet i romtemp noen få timer før jeg blander det ut? Jeg reiser med båt og har ikke så lyst til å sitte å blande det ut der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snik her… Om det er Menopur 600 IU eller 1200 IU, er det bedre å blanda ferdig i forkant! Etter at den er ferdig blanda kan den oppbevarast i romtemperatur (maks 25 grader) i 28 dagar. Men den skal vera i kjøleskap før den er blanda ut. Eg blanda ut i forkant då eg reiste til Russland for behandling!Hmm.. går det bra å oppbevare Menopur som ikke er ferdig blandet i romtemp noen få timer før jeg blander det ut? Jeg reiser med båt og har ikke så lyst til å sitte å blande det ut der.
Krysser fingre for degEr så sykt nervøs for morgendagens ultralyd, og om slimhinnen har vokst seg tykkere
Både egg og slimhinne var små på fredag. Krysser det jeg har for gode nyheter i morgen!!
Uttak på fredag og da sannsynligvis innsett på mandag eller deromkring. Håper det stemmer det hun sa på klinikken at det så bedre ut denne gangen. Jeg tror ikke jeg takler det om jeg ikke har noen gode egg denne runden heller. Vil bare ha ett ordentlig friskt og fint ett som kan bli til bebis. Er så fortvilende å ikke ha kontroll over noe av det som skjer. Må bare holde ut. IVF er ikke for pyser.
Krysser fingrene for deg håper du får ut mange gode egg og får dyrket i 5 dager og mange blasto på frysUttak på fredag og da sannsynligvis innsett på mandag eller deromkring. Håper det stemmer det hun sa på klinikken at det så bedre ut denne gangen. Jeg tror ikke jeg takler det om jeg ikke har noen gode egg denne runden heller. Vil bare ha ett ordentlig friskt og fint ett som kan bli til bebis. Er så fortvilende å ikke ha kontroll over noe av det som skjer. Må bare holde ut. IVF er ikke for pyser.
Masse lykke tilEr så sykt nervøs for morgendagens ultralyd, og om slimhinnen har vokst seg tykkere
Både egg og slimhinne var små på fredag. Krysser det jeg har for gode nyheter i morgen!!
Lykke til i dagInnsett imorgen
Krysser fingre Veldig fortvilende å ikke ha kontrollUttak på fredag og da sannsynligvis innsett på mandag eller deromkring. Håper det stemmer det hun sa på klinikken at det så bedre ut denne gangen. Jeg tror ikke jeg takler det om jeg ikke har noen gode egg denne runden heller. Vil bare ha ett ordentlig friskt og fint ett som kan bli til bebis. Er så fortvilende å ikke ha kontroll over noe av det som skjer. Må bare holde ut. IVF er ikke for pyser.
HURRAAAAAAAAAAAA, heier masse på deg og det lille frø i dagene som kommerPerfekt liten blasto inn
Gratulerer! Krysser fingrenePerfekt liten blasto inn
Gratulerer så mye!! Måtte den bli der inne i 9 måneder tilPerfekt liten blasto inn
Så bra måtte den klamre seg fastPerfekt liten blasto inn
Krysser fingre for deg
Perfekt liten blasto inn
Åh krysser fingrene for degTakk Slimhinnen var på 5.6mm og største egg var 12mm. Er såååå redd det ikke skal bli innsett! Venter EL torsdag/fredag. Kan det gå??