Fått streng beskjed fra Porsgrunn om dette, rart det er ulik praksis..
Åh. Da må jeg stå opp enda tidligere å sette den før jeg drar på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått streng beskjed fra Porsgrunn om dette, rart det er ulik praksis..
Sniker litt. Har aldri fått beskjed om at det er nødvendig å ligge en halvtime, har vært hos 3 klinikker som alle har sagt at det ikke er nødvendig. Det absorberes ganske fort.Fått streng beskjed fra Porsgrunn om dette, rart det er ulik praksis..
Åh. Da må jeg stå opp enda tidligere å sette den før jeg drar på jobb
Sniker litt. Har aldri fått beskjed om at det er nødvendig å ligge en halvtime, har vært hos 3 klinikker som alle har sagt at det ikke er nødvendig. Det absorberes ganske fort.
Ville fulgt det klinikken sier ja
Vet ikke hvorfor de har sagt det i Kolbotn
Sniker litt. Har aldri fått beskjed om at det er nødvendig å ligge en halvtime, har vært hos 3 klinikker som alle har sagt at det ikke er nødvendig. Det absorberes ganske fort.
Haugesund har heller ikke sagt noenting om hvordan jeg skal ta Cyclogest husker bare at ved crinone måtte man helst være i lett aktivitet i 20-30 min. etterpå. Så ikke alltid lett å bli klok på detteFått streng beskjed fra Porsgrunn om dette, rart det er ulik praksis..
Når setter dere cyclogest? Jeg setter de mår jeg legger meg og står opp om morgen. Burde det gå 12 timer i mellom hver ? Ble veldig usikker nå om jeg burde forandre tidspunkt
Mmmh okei den om kvelden er jo ikke no problem å ligge etterpå tenkt nå er det lenge til du har insett
Tiden går alt for saaaakte. Og mente Porsgrunn haha
Snart test på deg?
Jeg tok klokken 07.30 og 23.00. Så begynte jeg å slurve og da ble det 22.00 og 09.00, 01.00 og 08.00…
Er det noen her som har brukt lutinus ved fryseforsøk? Har hentet ut 2 pakker men ble brått usikker på om jeg skal ha cyclogest? Dette er mitt første forsøk. Ble totalfrys ved uttaket.
Du skal ha fått beskjed om hva du skal bruke på arket mitt + når de snakket med meg etter ultralyd så fikk jeg igjen beskjed om hva jeg skulle bruke. Men er du usikker ring de å hør ❤
Sniker litt her inne Jeg har brukt Lutinus ved 2 ferskinnsett, 2 fryseforsøk og ved 3 runder IUI. Er veldig vanlig med Lutinus ogsåOkei, jeg får ringe i morgen å spørre på arket står det cyclogest men før jul sa sykepleier at jeg skulle ha lutinus. Ble bare så usikker plutselig ! Blir gal av dette
Tusen takk for svar - da er det nok riktigSniker litt her inne Jeg har brukt Lutinus ved 2 ferskinnsett, 2 fryseforsøk og ved 3 runder IUI. Er veldig vanlig med Lutinus også
Innsett imorgen
Masse lykke til!! Hvor mange har dere på frys?Innsett imorgen
Jeg har. Ble ikke gravid da. På Riksen velger jeg selv om jeg vil ha Lutinus eller Crinone, og har fått resept på begge.Er det noen her som har brukt lutinus ved fryseforsøk? Har hentet ut 2 pakker men ble brått usikker på om jeg skal ha cyclogest? Dette er mitt første forsøk. Ble totalfrys ved uttaket.
Masse lykke til!! Hvor mange har dere på frys?