Januar 2022

Idag fikk jeg primolut av klinikken som jeg begynte med idag. Skal ta den i 10 dager. Stopper hvis det kommer blødning før det. Og da er det rett på sprøyter.. Gleder meg enormt mye. Bare litt synd det blir ett par uker senere enn antatt. Men bedre sent enn aldri :happy:

Så bra at det endelig løste seg hvorfor 10 dager? Jeg har gått på det i 5 dager. Å fått mensen etter 2-3 dager etter endt kur. Men håper du får mensen fort slik at du får startet behandlingen

Så bra at det endelig løste seg hvorfor 10 dager? Jeg har gått på det i 5 dager. Å fått mensen etter 2-3 dager etter endt kur. Men håper du får mensen fort slik at du får startet behandlingen
Jeg vet ikke hvorfor de har satt meg 9å 10 dager.. Sikkert en grunn til det. Men jeg får ikke ringt de og spurt heller for de er ikke åpent før til mandag igjen.

I dag måtte jeg faktisk kaste inn håndkle allerede på stimdag 4 :blackeye: Høy dose prednisolon tar helt fra meg nattesøvn og jeg sliter både med innsovning og at jeg våkner kl 3 og ligger våken til 4-5.

I dag måtte jeg faktisk kaste inn håndkle allerede på stimdag 4 :blackeye: Høy dose prednisolon tar helt fra meg nattesøvn og jeg sliter både med innsovning og at jeg våkner kl 3 og ligger våken til 4-5.
God bedring, Høsteple :Heartred Og lykke til denne runden. Jeg følger med og heier veldig!!

Virkelig god bedring ❤️ Kan de finne en annen mikstur som er bedre for deg til neste gang?

Sniker litt her inne for å se hvordan det går med dere :Heartred Huff! Ille når medisinene oppfører seg sånn mot deg :Heartred krysser fingre og tær for at det går veien for dere denne gangen. Tøffe, sterke Høsteple:hello2

Sniker litt her inne for å se hvordan det går med dere :Heartred Huff! Ille når medisinene oppfører seg sånn mot deg :Heartred krysser fingre og tær for at det går veien for dere denne gangen. Tøffe, sterke Høsteple:hello2
Kan ikke si annet enn LIKESÅ, kjære deg ❤ snart blir det var tur!

Jeg er nok helt avhengig av noe form av immundempende pga underliggende sykdom, men kan håpe på at det er siste uttaket jeg noensinne trenger :D
Jeg misforsto kaste inn håndkle. Jeg trodde du måtte slutte på stimulering fordi du ble dårlig ❤️ Ja jeg håper jo inderlig at dette er siste gang.

Åh så kjipt Høsteple, føler så med deg. Søvn er så utrolig viktig. Har alltid slitt med søvnen under stim og ruging, tenkt at det var stress og uro, men kanskje det er prednisolon som gjør det. Er det en vanlig bivirkning?

Jeg misforsto kaste inn håndkle. Jeg trodde du måtte slutte på stimulering fordi du ble dårlig ❤️ Ja jeg håper jo inderlig at dette er siste gang.
Nei nei, never ever :D stimulering er tross alt så kort tid at uansett sett hvor fælt det er, er det verdt det (forhåpentligvis) :nailbiting:

Åh så kjipt Høsteple, føler så med deg. Søvn er så utrolig viktig. Har alltid slitt med søvnen under stim og ruging, tenkt at det var stress og uro, men kanskje det er prednisolon som gjør det. Er det en vanlig bivirkning?
Vanlig bivirkning i alle fall ved 20 mg og oppover :) merker tydelig verre jo høyere dose det er. Merker ingenting ved lavere dose enn 20 mg selv. Kan godt være det er medisinen, ja ❤

Nei nei, never ever :D stimulering er tross alt så kort tid at uansett sett hvor fælt det er, er det verdt det (forhåpentligvis) :nailbiting:
Godt å høre ❤️ Jeg håper bivirkningene mildner, og at dette er absolutt aller siste gang ❤️❤️

Back
Topp