Januar 2022

Håper det blir mange 2022 bebisser på oss! ❤️ Her måtte jeg også få hentet medisin få å fremkalle mens, så cd 1 blir nok om sirka 10 dager. Så er nok på tampen til februar jeg kommer til å ha eggløsning og kommer meg i dpo-land. Tenker å ha en fot både her og der. :)

@Bringebær7 når skal du nedover på st.olavs?
Vet ikke enda. Første ul er neste onsdag. Så er det bare å vente på eggløsning. Jeg gjetter på tidlig i uke 4

St. Olav er dog oppover for meg. Jeg bor i viken ❤️

Huff blir så frustrert når eggløsning tydeligvis er så langt unna, og nå kommer den tydeligvis før om ca 2 uker, men det er jo nesten da jeg skal ha mensen, hadde den 27 desember. Og er også livredd for om blastoen overlever opptining, I porsgrunn så overlevde ikke eggene mine til mer enn dag 2-3, men nå ved spiren overlevde ett til dag 5, men jeg klarer ikke håpe liksom, jeg er livredd og det gjør så vondt :(

Ny ultralyd neste torsdag da slimhinnen bare var 5.7 mm og folikkel på venstre var 5.5 mm og høyre 6.1 så kunne stoppe å teste å begynne teste igjen på onsdag

hvilke CD er du på?

Var nettopp på ultralyd jeg også, CD9. Slimhinnen var bare 3mm :( og 5 små folikker på ca 5mm.

@Engelpia og @Bruker56ki

Har alltid opplevd litt forsinkelse i første og andre eggløsning etter uttak, alltid vært litt treg vekst. Det kommer nok skal dere se :)

Ny ultralyd neste torsdag da slimhinnen bare var 5.7 mm og folikkel på venstre var 5.5 mm og høyre 6.1 så kunne stoppe å teste å begynne teste igjen på onsdag
Huff blir så frustrert når eggløsning tydeligvis er så langt unna, og nå kommer den tydeligvis før om ca 2 uker, men det er jo nesten da jeg skal ha mensen, hadde den 27 desember. Og er også livredd for om blastoen overlever opptining, I porsgrunn så overlevde ikke eggene mine til mer enn dag 2-3, men nå ved spiren overlevde ett til dag 5, men jeg klarer ikke håpe liksom, jeg er livredd og det gjør så vondt :(
Jeg er på syklusdag 12, hadde 23 folikkler på ene siden og 16 på den andre

Har du regelmessig ellers? Mange eggposer er jo tydelig indikasjon på PCOS (jeg har alltid 20+ På hver side uansett hvor jeg er i syklus).

Håper det blir verdt ventingen :)

Har du regelmessig ellers? Mange eggposer er jo tydelig indikasjon på PCOS (jeg har alltid 20+ På hver side uansett hvor jeg er i syklus).

Håper det blir verdt ventingen :)

Jeg har pcos fra før, hatt i mange år og mensen var veldig uregelmessig før, men nå er den bare noen dager forsinket som regel, så synes liksom at det at eggløsning ikke skal komme før om rundt nesten 2 uker til høres lenge ut da jeg skal ha mens i slutten av januar igjen

Idag fikk jeg primolut av klinikken som jeg begynte med idag. Skal ta den i 10 dager. Stopper hvis det kommer blødning før det. Og da er det rett på sprøyter.. Gleder meg enormt mye. Bare litt synd det blir ett par uker senere enn antatt. Men bedre sent enn aldri :happy:

Back
Topp