Jeg tar sjansen på å opprette januartråd selv om jeg er usikker på om jeg er skikket til å ta et sånt ansvar. *fnis*
Jeg er en ordentlig vims sånn at hvis jeg skulle være uheldig å gå glipp av noe i tråden så er det bare å tagge meg. Da skriver du @ og HappyMom86 eller bare svarer på innlegg med quote fra meg sånn at jeg får varsel når jeg logger inn.
Skriv inn din status sånn:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING:
HappyMom86 - 35 - b3, men første med ny partner - Hausken - Forsøk nr 3 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Gonapeptyl og Ovitrelle - Starter med Progynova 24. Desember og så stimulering ca. 1. Januar.
Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - uttak uke 3 eller 4 (?)
Bringebær7 - 36 - barn #2 - St.Olav - fer#6 - naturlig - ca uke 2-3
VictoriaH - 27 år - søskenforsøk (nummer 2) - #1 FER etter 1. uttak (2. innsett) - Estradot, cyclogest, prednisolon - Innsett uke 2/3
Bruker56ki - 32 - barn #1 - St.Olav -FER 1 (totalfrys I okt) - naturlig syklus - ca uke 3
Babyprøver - 39 - B3 - Hausken - #1 - Letrozol, Ovitrelle, Alby-e, oppstart ved neste syklus, som er en eller annen gang i januar (har uregelmessig syklus, så venter på å få neste mens)
Totts - 31 - b2, - st.olavs- Forsøk nr 1 - Progynova, Menopur, Fyremadel, primulett og Ovitrelle - Starter med prognova slutten av desember og så insett av siste embryo på frys.
Mammatilen - 31 år - B2 - st. Olavs - første forsøk (fryseforsøk) - oppstart januar.
Rainbowdash - Praha - 1.innsett (embryadopsjon) - estrofem(østrogen), progrestron, blodfortynnende - Innsett uke ?
Håperpåhjelp85-36-B1-hausken-forsøk 2(1 var i Danmark).
Progynova, menopur, fyramadel, ovitrelle, cyclogest.
Starter med Progynova 25 desember. Oppstart menopur ca 1 januar.
Forhåpningsfull - 28 - B1 - St Olavs - innsett nr 1 etter to uttak med overstimulering - naturlig syklus - innsett uke 3/4
LilKil - 42 - barn #1 - IVF #7 - Maigaard- Synarela nesespray, acetylsalisylsyre, Menopur, Ovitrelle, Crinone og Prednisolon. Oppstart Synarela 25/12 stimulering 8/1 og regner med uttak 21/22 jan.
Engelpia, 38, prøver på b#1, Spiren klinikk, 5 forsøk, ble totalfrys sist nå ved første forsøk ved spiren, innsett i løpet av januar
Høsteple - 31 år - 4 forsøk, b1 - bemfola, prednisolon, labyl e, klexane, estradot - spiren - uttak ca uke 3
Vilje35 - 35 - B1 - Hausken Lysaker - Forsøk 2 - Progynova/Gonal F (400ie)/Fyremadel/Ovitrelle/Cyclogest - oppstart progynova CD21 (7/1). Innsett uke 3
STIMULERER:
RUGER:
TOTALFRYS:
GRAVID:
AVBRUTT:
IKKE GRAVID: