Januar 2022

Så spent på mandag, kontroll å se om jeg får satt inn fryseforøket hvis det overlever opptining selvsagt. Krysser fingrene. Er da på dag 15 etter første mens. Er livredd å optimistisk på sammetid. *siste mulighet* for søsken til vår 5 åring ( blir 5 på mandagen ) håper det bringer litt lykke :)

Masse lykke til!

Veldig spent her også…
 
Det er så deilig å tenke at nå er vi klar for vår måned og vårt år ❤️ Godt nytt år folkens, og la oss lage masse babyer i år ❤️ 2022 ass. Det er året sitt det. Mer babyer og mindre korona.
 
Så spent på mandag, kontroll å se om jeg får satt inn fryseforøket hvis det overlever opptining selvsagt. Krysser fingrene. Er da på dag 15 etter første mens. Er livredd å optimistisk på sammetid. *siste mulighet* for søsken til vår 5 åring ( blir 5 på mandagen ) håper det bringer litt lykke :)
Masse lykke til, ❤️❤️ styrt syklus du har?
 
Så spent på mandag, kontroll å se om jeg får satt inn fryseforøket hvis det overlever opptining selvsagt. Krysser fingrene. Er da på dag 15 etter første mens. Er livredd å optimistisk på sammetid. *siste mulighet* for søsken til vår 5 åring ( blir 5 på mandagen ) håper det bringer litt lykke :)

Masse lykke til!

Veldig spent her også…

Masse lykke til begge to! :)
 
Må jeg fortsette med Progynova selv om mens ikke kommer? Skal begynne på sprøyter 1 dag med mens

Du har vel fått samme opplegg som meg du? Da må du nok ta Progynova fram til du får mensen. Du har tatt fra syklusdag 21 sant? Da kommer nok mensen nå snart tenker jeg. Som jeg fikk beskjed om så kan den komme litt senere enn vanlig eller tidligere. Forstår at du er ivrig etter å komme i gang.
 
Noen som har hatt fryseforsøk i naturlig syklus før? Fikk mensen 27 des, skal på ultralyd syklusdag 10-12 men vet ikke hvor lang tid det tar før jeg får eggløsning etter mensen, aldri hatt fryseforsøk før
 
Du har vel fått samme opplegg som meg du? Da må du nok ta Progynova fram til du får mensen. Du har tatt fra syklusdag 21 sant? Da kommer nok mensen nå snart tenker jeg. Som jeg fikk beskjed om så kan den komme litt senere enn vanlig eller tidligere. Forstår at du er ivrig etter å komme i gang.
Ja har nok det samme. Jeg tok ikke tabletter idag. Men kanskje jeg bare skal fortsette da. Men ingen tegn til mens enda og egentlig skulle jeg begynt å spotte allerede torsdag men ingenting har kommet.
 
Noen som har hatt fryseforsøk i naturlig syklus før? Fikk mensen 27 des, skal på ultralyd syklusdag 10-12 men vet ikke hvor lang tid det tar før jeg får eggløsning etter mensen, aldri hatt fryseforsøk før
Jeg hadde fryseforsøk nå i desember og hadde kontroll på dag 12, men fikk beskjed om å teste med EL tester fra dag 10. Fikk positiv EL test på dag 11 og når jeg kom på UL kontroll kunne de bekrefte at EL må være hvert øyeblikk :joyful: men de sjekker vel bare slimhinnen og om det i det hele tatt er en ledende follikkel som tyder på at EL er på vei. Du må uansett teste etter EL og ringe de når du får positiv test vil jeg tro :)
Pleier du å ha stabil syklus?
 
Jeg hadde fryseforsøk nå i desember og hadde kontroll på dag 12, men fikk beskjed om å teste med EL tester fra dag 10. Fikk positiv EL test på dag 11 og når jeg kom på UL kontroll kunne de bekrefte at EL må være hvert øyeblikk :joyful: men de sjekker vel bare slimhinnen og om det i det hele tatt er en ledende follikkel som tyder på at EL er på vei. Du må uansett teste etter EL og ringe de når du får positiv test vil jeg tro :)
Pleier du å ha stabil syklus?
Takk for svar :) jeg har pcos så for noen år siden gikk det 8-9 mnd mellom hver gang jeg hadde mens, nå pleier den å være 4-5 dager på overtid og det var den også nå og, hadde mens 22 november og 27 des. Jeg skal på UL syklusdag 10-12,vet ikke om det betyr at jeg skal på UL både dag 10 og 12
 
Ja har nok det samme. Jeg tok ikke tabletter idag. Men kanskje jeg bare skal fortsette da. Men ingen tegn til mens enda og egentlig skulle jeg begynt å spotte allerede torsdag men ingenting har kommet.

Er nok best å fortsette å ta dem da. Her tok jeg til jeg begynte å blø. Det kommer nok plutselig skal du se. Kroppen kan gjøre mye rart og den gjør ikke alltid som vi forventer.
 
Hurra! :smiley-bounce016 jeg får lov til å være med dere i januar! Begynte å spotte lørdag og trodde løpet var kjørt for å må oppstart medisin nå, men jammen holdt ikke mensen seg borte til i dag tidlig. Sendte epost til klinikken før kl 08 og innen 08.30 var medisin skrevet ut :) fantastisk!

Høsteple - 31 år - 4 forsøk, b1 - bemfola, prednisolon, labyl e, klexane, estradot - spiren - uttak ca uke 3
 
Jeg driver og spotter nå. Satser på at tr kommer ila de første dagene. Spennende ❤️
 
Kontroll idag. 8 mm slimhinne, men dessverre to egg på 10-11 mm. Ikke fått snakket med Porsgrunn enda, men redd det blir avbrutt :(
 
Back
Topp