Januar 2022

Ny kontroll torsdag - det virket ut som at de vurderte bare bruken en eventuell eggløsning hvis den kom i stedet for å avbryte… Kjipt med noen dager ekstra venting, men ble ikke avbrutt enda i hvertfall :)

Jeg slår følge med dere her, mulig jeg flytter over til februar etterhvert. Fint å ha noen å dele stort og smått med frem til det evt er aktuelt :)

Vilje35 - 35 - B1 - Hausken Lysaker - Forsøk 2 - Progynova/Gonal F (400ie)/Fyremadel/Ovitrelle/Cyclogest - oppstart progynova CD21 (7/1). Innsett uke 3

3 dager over ikm og ingen mens enda. Klinikken sa jeg skulle si fra om 3 dager om den ikke har kommet en hva skjer da? Jeg kan jo ikke starte med menopur før blødning

3 dager over ikm og ingen mens enda. Klinikken sa jeg skulle si fra om 3 dager om den ikke har kommet en hva skjer da? Jeg kan jo ikke starte med menopur før blødning

Da tar de mest sannsynlig en ultralyd :)

Det gikk veldig bra tror jeg, fikk klarsignal til insett på fredag :woot: redd å spent på samme tid. Slimhinnen var 12 mm :) håpet virkelig du får gode nyheter på torsdagen *krysser fingrene*

Oi, det var raskt. Trodde du hadde blasto? :) Krysser fingrene ❤️

Jupp har blasto, var like raskt som sist. Da hadde jeg kontroll på dag 14 en fredag og insett dag 17 mandag. Nå kontroll dag 15 og insett dag 19

Trodde man alltid satt inn 5 dager etterpå jeg? Altså etter oppstart med progesteron?

Kontroll her imorgen, veldig spent…

Edit: den ble flyttet til torsdag

Last edited:
Jeg skjønner ikke hvorfor de satte meg på progynova på dag 21 i syklusen når den har klusset til alt? Får ikke startet videre med sprøyter før jeg blør
Hva står i behandlingsplanen din? Jeg har hatt flere stimuleringer der jeg startet på progynova cd21, men da hadde jeg fått dag for oppstart av sprøyter også. Minst fem dager på progynova før sprøytestart. Det står i mine papirer at du KAN få en menslignende blødning og det er normalt, ikke at du skal.

Hva står i behandlingsplanen din? Jeg har hatt flere stimuleringer der jeg startet på progynova cd21, men da hadde jeg fått dag for oppstart av sprøyter også. Minst fem dager på progynova før sprøytestart. Det står i mine papirer at du KAN få en menslignende blødning og det er normalt, ikke at du skal.
Det står kun at jeg skal starte dag 21 med Progynova og gå på det til 1 mens dag når jeg da skal starte med menopur. Men jeg skulle hatt mens forrige fredag. Og ingen tegn til den. Klinikken sa idag at om ikke den har kommet innen torsdag så skal jeg enten komme in for ultralyd eller få en tablett kur som varer i 10 dager for å få igjen mens. Jeg har alltid fått mens etter klokka men nå skjer det ikke pga progynova

Det står kun at jeg skal starte dag 21 med Progynova og gå på det til 1 mens dag når jeg da skal starte med menopur. Men jeg skulle hatt mens forrige fredag. Og ingen tegn til den. Klinikken sa idag at om ikke den har kommet innen torsdag så skal jeg enten komme in for ultralyd eller få en tablett kur som varer i 10 dager for å få igjen mens. Jeg har alltid fått mens etter klokka men nå skjer det ikke pga progynova

Så kjipt. Den skal jo normalt sett ikke klusse til noe når man starter så sent som på syklusdag 21. Da skal man ha hatt eggløsning. Men vært ordentlig uheldig du da stakkar. Håper det løser seg sånn at du får sette i gang.

Merkelig, jeg måtte ikke ha mensen for å starte opp på sprøyter o_O Lykke til, håper det ordner seg slik at du får starte opp!

Back
Topp