Jippi!! Lykke tilInnsett tirsdag
Var så redd for telefon om avbrutt pga follikler nå
Skal gå på 3x lutinus og 2x cyclogest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi!! Lykke tilInnsett tirsdag
Takk Og i lige måde. Utakknemlig stilling å ha nå. Mye fravær og lite vikarer.Jobber som vikarinnkaller på skole og har hatt sykemeldte ansatte pga IVF. Så det er helt innafor det også, i hvertfall helt på tampen
God jobb dere gjør!
Oj hadde du flere folikkler?? Jeg skal på ultralyd i morgen, naturlig syklus og gruer megInnsett tirsdag
Kjempebra at det blir innsettInnsett tirsdag
Takk Og i lige måde. Utakknemlig stilling å ha nå. Mye fravær og lite vikarer.
Oj hadde du flere folikkler?? Jeg skal på ultralyd i morgen, naturlig syklus og gruer meg
Fant februargruppen nå, så melder meg inn der jeg da!
Innsett tirsdag
Er det flere som stimulerer eller skal stimuleres og som har tanker rundt corona? Det er ikke høyt smittetrykk her, men jeg er lærer og elevene er ikke testet. Jeg har 150 nærkontakter og er veldig redd for hva som skjer dersom jeg blir smittet.
Blir uttak automatisk avlyst eller kan man gjennomføre med full smitteverntiltak?
Innsett tirsdag
Jeg er så nervøs for ultralyden i morgen det er i naturlig syklus, har testet for eggløsning i går og i dag morges, men ingenting foreløpig
Jeg er så nervøs for ultralyden i morgen det er i naturlig syklus, har testet for eggløsning i går og i dag morges, men ingenting foreløpig
Hva 3 x lutinuz og 2 x cyclogest det var mye. Så bra gikk veien i dag
Yuck, jeg vet… Stakkars rompa
Og mannen - blir ikke noe på han på en god stund om jeg er gravid
Huff, nei det som er greit med cyclogest, men kun 2 ganger daglig. Da har det meste i fra morgenen går ut så mulighet før man setter den på kvelden
Ååh reagerer du på de ? Ble først litt sånn rumpa Ble selv skikkelig dårlig I magen I går. Ca samme tidspunkt som sist jeg gikk det på.
Vil du jeg skal fjerne deg fra lista her? Eller vil du følge begge gruppene?
Blir gjerne her også, hvis det er greit Da kan jeg kanskje få litt kunnskap og erfaring fra denne gruppa om det som kommer Aldri gjennomgått IVF før..