Januar 2022

Jobber som vikarinnkaller på skole og har hatt sykemeldte ansatte pga IVF. Så det er helt innafor det også, i hvertfall helt på tampen :)

God jobb dere gjør!
Takk ❤️ Og i lige måde. Utakknemlig stilling å ha nå. Mye fravær og lite vikarer.

Takk ❤️ Og i lige måde. Utakknemlig stilling å ha nå. Mye fravær og lite vikarer.

Har siste arbeidsdag neste fredag.. Sa opp, orket ikke mer. Gikk så utover familien/lille :(

Oj hadde du flere folikkler?? Jeg skal på ultralyd i morgen, naturlig syklus og gruer meg :(

Hadde 2 stk på mandag på 10-11 mm, men det var nok bare cyster eller tomme poser, for hadde ikke vokst :)

Er det flere som stimulerer eller skal stimuleres og som har tanker rundt corona? Det er ikke høyt smittetrykk her, men jeg er lærer og elevene er ikke testet. Jeg har 150 nærkontakter og er veldig redd for hva som skjer dersom jeg blir smittet.

Blir uttak automatisk avlyst eller kan man gjennomføre med full smitteverntiltak?

Jeg må innrømme at jeg er litt urolig selv. Jeg skal reise til Bergen nå på mandag for kontroll og er litt redd for å bli smittet i løpet av turen. Hadde vært helt forferdelig å bli smitta og da få ødelagt hele denne runden rett før målstreken. Men får vel bare være ekstra nøye på håndhygiene og holde god avstand til folk.

Tenker det er helt innafor i din situasjon å bli sykemeldt for å sikre at du ikke blir smitta nå rett før. Det er fryktelig sårbart i akkurat denne fasen av ivf behandlingen. Det er ikke akkurat småpenger som går tapt om man må avbryte rett før uttak.

Jeg er så nervøs for ultralyden i morgen :( det er i naturlig syklus, har testet for eggløsning i går og i dag morges, men ingenting foreløpig :(

Jeg er så nervøs for ultralyden i morgen :( det er i naturlig syklus, har testet for eggløsning i går og i dag morges, men ingenting foreløpig :(

Hvilken syklusdag?

Hva 3 x lutinuz og 2 x cyclogest :eek::eek::eek: det var mye. Så bra gikk veien i dag

Yuck, jeg vet… Stakkars rompa :bag:

Og mannen - blir ikke noe på han på en god stund om jeg er gravid :hilarious:

Yuck, jeg vet… Stakkars rompa :bag:

Og mannen - blir ikke noe på han på en god stund om jeg er gravid :hilarious:

Huff, nei det som er greit med cyclogest, men kun 2 ganger daglig. Da har det meste i fra morgenen går ut så mulighet før man setter den på kvelden
Ååh reagerer du på de ? Ble først litt sånn rumpa :eek:Ble selv skikkelig dårlig I magen I går. Ca samme tidspunkt som sist jeg gikk det på.

Huff, nei det som er greit med cyclogest, men kun 2 ganger daglig. Da har det meste i fra morgenen går ut så mulighet før man setter den på kvelden
Ååh reagerer du på de ? Ble først litt sånn rumpa :eek:Ble selv skikkelig dårlig I magen I går. Ca samme tidspunkt som sist jeg gikk det på.

Må ta cyclogest rektalt og lutinus vaginalt :P

Håper bivirkningene mildner ❤️

Ultralyd i morgen, fryseforsøk i naturlig syklus… CD9 i morgen og bruker ha EL CD14. Hva kan gå galt når det er naturlig syklus? Er såå nervøs

Blir gjerne her også, hvis det er greit :happy: Da kan jeg kanskje få litt kunnskap og erfaring fra denne gruppa om det som kommer :happy: Aldri gjennomgått IVF før..

Det er helt i orden. Da lar jeg deg stå. Er bare å spørre og skrive når det er noe du lurer på. Er en kjempefin og klok gjeng her inne. Masse lykke til når du starter i gang. :Heartred

Back
Topp