Ja, 11 uker
foster var jo ikke 11 uker, men kroppen var likevel 11 uker gravid i form av symptomer og vekst av livmor.
Forstår veldig godt det du skriver om å føle på at tiden går fra deg ❤ samme her! Min mamma mente det bare var lurt å vente noen sykluser til før neste uttak, jeg taklet ikke det veldig godt hehe. Mektig fornærmet. Hver syklus kan være avgjørende. Jeg tror jeg forstår deg som er heldig å ha mange på frys, men likevel usikker på veien videre mtp.pgta osv, hvis jeg har forstått deg riktig? Jeg var jo veldig i like sko, der jeg ikke turte gå privat når vi hadde X blastoer på frys fordi det kunne jo hende en av dem blir en baby, samtidig tar det jo enormt med tid å gjøre seg ferdig med disse blastoene. Så forstår godt du bare vil komme I gang.
Vi skulle egentlig til Finland. Hadde alt avtalt med klinikk osv, så blomstret covid opp og da hoppet vi bare på med Spiren. Har snakket mye med de om plaquenil og føler de vurderer det skikkelig opp mot mitt ønske og empiri. Hvis jeg får nei på den medisinen så har jeg likevel tiltro til de, det har jo tross alt kjempefine stats. Så skeptikeren i meg må bare være Stille og stole på at de kan gjøre en god jobb
Sorry avhandling alle sammen