Januar 2022

Masse lykke til Dina. Er du samme sted enda eller byttet klinikk?
Fortsatt hos porsgrunn :) hadde en veldig fin samtale med overlege og han ville vi skulle prøve 225 med Menopur, 225 med Bemfola samt 1 Ovitrelle og 2 gonalpeptyl til uttaket for han sa det jo selv nå at det er modningen som er problemet. Så da prøver vi det :)
 
Ånei! Avbrutt er så kjipt og tøft. Uansett om man er "forberedt" pga få egg eller ikke. ❤️ Håper du får begynne på igjen nå i januar. I Porsgrunn prioriterte de i hvertfall tidligere de som hadde avbrutt (hadde selv i august 2017).

Vi venter på innsett 2. Hadde frys i august (egg fra 2017) og fersk nå i november som ble totalfrys. Så foreløpig ikke like mange forsøk som med forrige mann :)
Vi går privat pga en lang reise med å få igang svømmere hos mannen, så er ingen ventetid :)

Så bra at de prioriterer sånn, hører mye bra om Porsgrunn :) Håper du lykkes denne gangen, skal heie på deg :Heartred
 
Fortsatt hos porsgrunn :) hadde en veldig fin samtale med overlege og han ville vi skulle prøve 225 med Menopur, 225 med Bemfola samt 1 Ovitrelle og 2 gonalpeptyl til uttaket for han sa det jo selv nå at det er modningen som er problemet. Så da prøver vi det :)
Krysser fingrene ❤️
 
Det er veldig irriterende! Var så happy med tilsynelatende rekordtidlig eggløsning på cd13 med positive og så negative tester, men den gang ei :pompus: det er jo en ekstra bør I alt dette, å kunne ha kitt forutsigbarhet gir en indre ro i meg i alle fall.
Håper veldig på snarlig eggløsning hos deg! Er det slik at du kan sette inn på den eggløsningen som (forhåpentligvis) kommer nå, eller?
Alle mine sykluser etter abort pleier å være litt merkelige, er det sånn hos deg også?

Jeg har egentlig gått og ventet på mens nå, ikke testet etter el - siden jeg har måttet ha en mens etter aborten uansett. Ser ut som det hjalp å klage, for brått dukket den opp rett etter jeg skrev innlegget :angelic:

Planen har vært fryseforsøk i naturlig syklus med Ovitrelle, men det ser ut som forsøk på forsøk og abort på abort tærer litt på hjemmebane. Vi får se hva det blir, om vi kjører på eller venter litt :sorry: Livet altså!
 
Alle mine sykluser etter abort pleier å være litt merkelige, er det sånn hos deg også?

Jeg har egentlig gått og ventet på mens nå, ikke testet etter el - siden jeg har måttet ha en mens etter aborten uansett. Ser ut som det hjalp å klage, for brått dukket den opp rett etter jeg skrev innlegget :angelic:

Planen har vært fryseforsøk i naturlig syklus med Ovitrelle, men det ser ut som forsøk på forsøk og abort på abort tærer litt på hjemmebane. Vi får se hva det blir, om vi kjører på eller venter litt :sorry: Livet altså!
Ja! Samme her. Men trodde der ville være litt annerledes siden jeg hadde utskraping denne gangen, men virker dessverre ikke slik.

Hurra for mens! Men leit og veldig forståelig at dette tærer på hjemmebane ❤ ta den tiden det må. En syklus fra eller til er lite i det lange løpet. Klem!
 
Ja! Samme her. Men trodde der ville være litt annerledes siden jeg hadde utskraping denne gangen, men virker dessverre ikke slik.

Hurra for mens! Men leit og veldig forståelig at dette tærer på hjemmebane ❤ ta den tiden det må. En syklus fra eller til er lite i det lange løpet. Klem!
Skulle nesten tro at kroppen kom raskere tilbake etter utskrapning, men du var jo et godt stykke på vei denne gangen, så sånn sett ikke så rart at det tar noe tid å få en rytme kanskje?

Nei, det er sant. Det er ingen krise. Jeg bare føler at sjansene løper fra meg mer og mer for hver måned som går. Samtidig så er det jo viktig at alle er klar for prosessen det medfølger ❤ Det er jo gått fra å være spennende, til å bli ekstremt slitsomt.

Spennende med Spiren, forresten! Får du viljen din ifht støttemedisiner?
 
Skulle nesten tro at kroppen kom raskere tilbake etter utskrapning, men du var jo et godt stykke på vei denne gangen, så sånn sett ikke så rart at det tar noe tid å få en rytme kanskje?

Nei, det er sant. Det er ingen krise. Jeg bare føler at sjansene løper fra meg mer og mer for hver måned som går. Samtidig så er det jo viktig at alle er klar for prosessen det medfølger ❤ Det er jo gått fra å være spennende, til å bli ekstremt slitsomt.

Spennende med Spiren, forresten! Får du viljen din ifht støttemedisiner?
Ja, 11 uker :( foster var jo ikke 11 uker, men kroppen var likevel 11 uker gravid i form av symptomer og vekst av livmor.

Forstår veldig godt det du skriver om å føle på at tiden går fra deg ❤ samme her! Min mamma mente det bare var lurt å vente noen sykluser til før neste uttak, jeg taklet ikke det veldig godt hehe. Mektig fornærmet. Hver syklus kan være avgjørende. Jeg tror jeg forstår deg som er heldig å ha mange på frys, men likevel usikker på veien videre mtp.pgta osv, hvis jeg har forstått deg riktig? Jeg var jo veldig i like sko, der jeg ikke turte gå privat når vi hadde X blastoer på frys fordi det kunne jo hende en av dem blir en baby, samtidig tar det jo enormt med tid å gjøre seg ferdig med disse blastoene. Så forstår godt du bare vil komme I gang.

Vi skulle egentlig til Finland. Hadde alt avtalt med klinikk osv, så blomstret covid opp og da hoppet vi bare på med Spiren. Har snakket mye med de om plaquenil og føler de vurderer det skikkelig opp mot mitt ønske og empiri. Hvis jeg får nei på den medisinen så har jeg likevel tiltro til de, det har jo tross alt kjempefine stats. Så skeptikeren i meg må bare være Stille og stole på at de kan gjøre en god jobb :p

Sorry avhandling alle sammen :angelic::bag:
 
Ja, 11 uker :( foster var jo ikke 11 uker, men kroppen var likevel 11 uker gravid i form av symptomer og vekst av livmor.

Forstår veldig godt det du skriver om å føle på at tiden går fra deg ❤ samme her! Min mamma mente det bare var lurt å vente noen sykluser til før neste uttak, jeg taklet ikke det veldig godt hehe. Mektig fornærmet. Hver syklus kan være avgjørende. Jeg tror jeg forstår deg som er heldig å ha mange på frys, men likevel usikker på veien videre mtp.pgta osv, hvis jeg har forstått deg riktig? Jeg var jo veldig i like sko, der jeg ikke turte gå privat når vi hadde X blastoer på frys fordi det kunne jo hende en av dem blir en baby, samtidig tar det jo enormt med tid å gjøre seg ferdig med disse blastoene. Så forstår godt du bare vil komme I gang.

Vi skulle egentlig til Finland. Hadde alt avtalt med klinikk osv, så blomstret covid opp og da hoppet vi bare på med Spiren. Har snakket mye med de om plaquenil og føler de vurderer det skikkelig opp mot mitt ønske og empiri. Hvis jeg får nei på den medisinen så har jeg likevel tiltro til de, det har jo tross alt kjempefine stats. Så skeptikeren i meg må bare være Stille og stole på at de kan gjøre en god jobb :p

Sorry avhandling alle sammen :angelic::bag:
Spiren endret faktisk hormonpreparat på meg pga min magefølelse. Selvfølgelig er de to ganske like, så det hadde kanskje ikke så mye å si, men det føltes godt å bli hørt. Nå kan det være jeg hadde fått flere egg ut med den andre (det vil jeg jo aldri få vite), men tryggheten og den avslappede stemningen de skapte, er jeg overbevist om bidro til at jeg fikk det ENE egget som skulle til. Evig takknemlig til Spiren for deres atmosfære og lyttende ører.
 
Ja, 11 uker :( foster var jo ikke 11 uker, men kroppen var likevel 11 uker gravid i form av symptomer og vekst av livmor.

Forstår veldig godt det du skriver om å føle på at tiden går fra deg ❤ samme her! Min mamma mente det bare var lurt å vente noen sykluser til før neste uttak, jeg taklet ikke det veldig godt hehe. Mektig fornærmet. Hver syklus kan være avgjørende. Jeg tror jeg forstår deg som er heldig å ha mange på frys, men likevel usikker på veien videre mtp.pgta osv, hvis jeg har forstått deg riktig? Jeg var jo veldig i like sko, der jeg ikke turte gå privat når vi hadde X blastoer på frys fordi det kunne jo hende en av dem blir en baby, samtidig tar det jo enormt med tid å gjøre seg ferdig med disse blastoene. Så forstår godt du bare vil komme I gang.

Vi skulle egentlig til Finland. Hadde alt avtalt med klinikk osv, så blomstret covid opp og da hoppet vi bare på med Spiren. Har snakket mye med de om plaquenil og føler de vurderer det skikkelig opp mot mitt ønske og empiri. Hvis jeg får nei på den medisinen så har jeg likevel tiltro til de, det har jo tross alt kjempefine stats. Så skeptikeren i meg må bare være Stille og stole på at de kan gjøre en god jobb :p

Sorry avhandling alle sammen :angelic::bag:
Ja, 11 uker er lenge. Den gang jeg hadde i 11 uker var jeg helt ødelagt etterpå. Tror det tok omtrent 6 uker før mens kom, med påfølgende mye smerter og tull. Jeg føler veldig med deg i alt du har stått i, og fortsatt står i.

Ja, vi har jo fire på frys, og de må jo få en sjanse i det minste før vi skrinlegger helt. Har bestemt oss for at de får ligge på is litt til og hopper av denne runden, mens vi fokuserer litt på oss, helsa og livet ❤ Dette året her (eller halvannet er det vel) har nok vært litt tøffere enn vi har turt å innrømme. Vi kommer sterkere tilbake ❤

Har også hørt mye bra om Spiren. Håper det er det som skal til for at dere endelig skal komme helt i mål ❤
 
@HappyMom86 Du kan slette meg fra januarlista ❤ Vi har landet på en aldri så liten pustepause, og kommer sterkere tilbake. Lykke til alle dere andre ❤
 
@HappyMom86 Du kan slette meg fra januarlista ❤ Vi har landet på en aldri så liten pustepause, og kommer sterkere tilbake. Lykke til alle dere andre ❤

Lykke til med nye forsøk den dagen dere starter opp igjen ❤️
 
@HappyMom86 Du kan slette meg fra januarlista ❤ Vi har landet på en aldri så liten pustepause, og kommer sterkere tilbake. Lykke til alle dere andre ❤

Da er du borte fra lista. Håper det går bra med dere. Kan være lurt å trekke pusten litt ja og ikke bare jage framover. Masse lykke til videre. :Heartred
 
Jeg er spent på når mensen kommer. Jeg forventer den sånn ca 1. Januar, men vet aldri. Det har blitt helt rart etter vaksine. Hele greia har blitt annerledes enn det pleide å være. Jeg har alltid blødd en del og hatt mye smerter, men det har blitt ti ganger verre. Jeg går og gumler jerntilskudd for harde livet.

Jeg trodde seriøst jeg skulle blø ihjel nå de to siste gangene. Jeg pleier å bruke menskopp og må normalt tømme den morgen og kveld og kanskje en gang midt på dagen sånn på dag 2 og 3. Nå rant det over på dag én og jeg måtte gå med bind i tillegg til kopp for å ikke søle ut klær og møbler. Jeg hadde altså null kontroll og ikke sjans til å få tømt koppen i tide. Jeg har aldri opplevd noe lignende. Tilogmed på natta måtte jeg opp og ordne meg. Var jo nesten som renselse etter fødsel dette her. Kanskje jeg bør skaffe meg sånn sykehusbleier. :knegg:
 
@HappyMom86 Du kan slette meg fra januarlista ❤ Vi har landet på en aldri så liten pustepause, og kommer sterkere tilbake. Lykke til alle dere andre ❤
Jeg ønsker deg virkelig lykke til med neste forsøk når den tid kommer ❤️ Det er alltid godt med en pustepause mellom slagene ❤️ Det er jaggu tøft for kroppen og hodet det vi går gjennom ❤️
 
Back
Topp