Januar 2022

Joda, men det spørs når i syklusen man tar de. Har man hatt eggløsning allerede vil de fleste få mensen. Men ved oppstart syklusdag 1 kommer ofte ikke mensen før du slutter.

Åååh så bra ble jeg litt lettet. Kan ikke så mye om de. bare tar de som jeg har fått beskjed om
 
9 dager til kontroll… Dagene går sakte :p
Synes de går litt for fort, prøver å nye julen ❤ har ikke klart å vært så optimistisk på at det skal gå den siste gangen vi har, når det ikke har gått på alle andre gangene. Åh hvis det går fint så kommer det sikkert til å skje noe galt i dette svangerskapet også. Har mistet helt positivten. Min.
Men håper det går fort til deg ❤❤❤
 
Er det noen flere som har fått vite at st.olav skal åpne for helgeåpent? Kan ikke finne informasjon om dette noen steder. :p er så spent!
 
Åååh så bra ble jeg litt lettet. Kan ikke så mye om de. bare tar de som jeg har fått beskjed om

Ja ta som du har fått beskjed om. Vi har forskjellige medisin opplegg og legene vet hva de gjør helt sikkert.

Jeg merker fortsatt ikke noe av å gå på dem. Så kan være jeg slipper så mye ubehag da. Det hadde vært fantastisk med tanke på forrige runde med Synarela, eller "jæv**skap på boks" som det burde kalles. :laughing002
 
Nå skal stebroren min ha baby… Orker ikke fler nå :(
 
Engelpia, 38, prøver på b#1, Spiren klinikk, 5 forsøk, ble totalfrys sist nå ved første forsøk ved spiren, innsett i løpet av januar
 
Det stemmer. Hvordan det?
Ingen forstår bedre enn meg hvor kjipt det er å oppleve at _alle_ rundt deg får barn. Har blitt tante ila jula og det er veldig, veldig mange kjipe følelser. Men, i din situasjon er du så heldig at du kan snu disse følelsene gjennom ditt barn. Snu deg, se på hen og tenk hvor utrolig heldige dere er ❤ skriver dette i aller beste mening. Skulle gitt ALT her i verden bare for ett barn...
 
Jeg skal ha oppstart ny ivf I januar hos spiren! Var sikker på at ikm var 24 desember, men har ennå ikke fått mensen og er ikke gravid. Hadde noen smerter 19 desember som jeg trodde var menssmerter, ble jo sur fordi jeg da var 9 dpo og total lutealfasedefekt, men nå tenker jeg det var eggløsning.... veldig dumt, fordi hadde jeg visst at mensen ville bli så forsinket ville jeg bedt om å starte på mensen som kommer nå - fristen fra klinikken var mensen 26 desember. Nå får jeg sikkert mensen akkurat slik at klinikken fortsatt er stengt og jeg ikke får startet opp før helt i slutten av januar :banghead: #frustrasjon. Syklus etter abort, altså!
 
Ingen forstår bedre enn meg hvor kjipt det er å oppleve at _alle_ rundt deg får barn. Har blitt tante ila jula og det er veldig, veldig mange kjipe følelser. Men, i din situasjon er du så heldig at du kan snu disse følelsene gjennom ditt barn. Snu deg, se på hen og tenk hvor utrolig heldige dere er ❤ skriver dette i aller beste mening. Skulle gitt ALT her i verden bare for ett barn...

Jeg var i dine sko i flere år jeg, det betyr ikke at min sorg rundt min (nåværende) sekundær infertilitet er noe jeg skal snakke mindre om bare fordi jeg har et barn.

Føler veldig med deg, men denne kommentaren ble unødvendig.
 
Følger dere her inne også :) spennende å se hvordan det går med dere alle.. her blir det oppstart i februar og uttak i mars med en spennende cocktail med medisiner.. så satser man på god uttelling ved uttak denne gangen.. <3 heier på dere alle :)
 
Jeg skal ha oppstart ny ivf I januar hos spiren! Var sikker på at ikm var 24 desember, men har ennå ikke fått mensen og er ikke gravid. Hadde noen smerter 19 desember som jeg trodde var menssmerter, ble jo sur fordi jeg da var 9 dpo og total lutealfasedefekt, men nå tenker jeg det var eggløsning.... veldig dumt, fordi hadde jeg visst at mensen ville bli så forsinket ville jeg bedt om å starte på mensen som kommer nå - fristen fra klinikken var mensen 26 desember. Nå får jeg sikkert mensen akkurat slik at klinikken fortsatt er stengt og jeg ikke får startet opp før helt i slutten av januar :banghead: #frustrasjon. Syklus etter abort, altså!
Håper kroppen spiller på lag, og det ikke blir så sent som du frykter.

Fullstendig syklusforvirring her også. Ikke så avgjørende som hos deg, siden vi har fryseforsøk, men det er likevel veldig irriterende å ikke ane når ting skal skje :angelic: Har trodd jeg har hatt eggløsning 3-4 ganger :scratch
 
Håper kroppen spiller på lag, og det ikke blir så sent som du frykter.

Fullstendig syklusforvirring her også. Ikke så avgjørende som hos deg, siden vi har fryseforsøk, men det er likevel veldig irriterende å ikke ane når ting skal skje :angelic: Har trodd jeg har hatt eggløsning 3-4 ganger :scratch
Det er veldig irriterende! Var så happy med tilsynelatende rekordtidlig eggløsning på cd13 med positive og så negative tester, men den gang ei :pompus: det er jo en ekstra bør I alt dette, å kunne ha kitt forutsigbarhet gir en indre ro i meg i alle fall.
Håper veldig på snarlig eggløsning hos deg! Er det slik at du kan sette inn på den eggløsningen som (forhåpentligvis) kommer nå, eller?
 
Følger dere her inne også :) spennende å se hvordan det går med dere alle.. her blir det oppstart i februar og uttak i mars med en spennende cocktail med medisiner.. så satser man på god uttelling ved uttak denne gangen.. <3 heier på dere alle :)

Masse lykke til Dina. Er du samme sted enda eller byttet klinikk?
 
Jeg var i dine sko i flere år jeg, det betyr ikke at min sorg rundt min (nåværende) sekundær infertilitet er noe jeg skal snakke mindre om bare fordi jeg har et barn.

Føler veldig med deg, men denne kommentaren ble unødvendig.
Jeg er inne å sniker siden jeg kanskje havner i denne gruppen :)
Jeg har også barn fra tidligere, men det gjør det ikke noe mindre vondt å være ufrivillig barnløs nå. Da man har barn fra tidligere vet man så inderlig godt hva man lengter etter :Heartred

Syns det blir litt for dumt å sette ulike situasjoner opp mot hverandre, for meg er disse gruppene til for å heie på hverandre, om det er barn nr 1, 2, 3 :Heartred
 

Du kan heller ha en sunn diskusjon med meg enn å trykke "Liker ikke" gjentakende ganger. Jeg valgte holde meg høflig i tonen og forventer det tilbake selv om du er uenig.
 
Jeg er inne å sniker siden jeg kanskje havner i denne gruppen :)
Jeg har også barn fra tidligere, men det gjør det ikke noe mindre vondt å være ufrivillig barnløs nå. Da man har barn fra tidligere vet man så inderlig godt hva man lengter etter :Heartred

Syns det blir litt for dumt å sette ulike situasjoner opp mot hverandre, for meg er disse gruppene til for å heie på hverandre, om det er barn nr 1, 2, 3 :Heartred

Håper du snart er i mål ❤️
Venter du på mensen eller avklaring fra klinikken? Slitsomme dager i ventetiden… :)
 
Håper du snart er i mål ❤️
Venter du på mensen eller avklaring fra klinikken? Slitsomme dager i ventetiden… :)
Hadde mitt første forsøk i desember, ingen egg overlevde til innsett, hadde aldri trodd det skulle bli så tungt å få den beskjed!
Jeg har hatt avklaring med klinikken, skal snakke med de igjen rett etter nyttår, oppstart neste mens :)
Ventetiden er krevende og håper virkelig den blir lettere etterhvert :wtf:
Hvor mange forsøk har du hatt? :)
 
Hadde mitt første forsøk i desember, ingen egg overlevde til innsett, hadde aldri trodd det skulle bli så tungt å få den beskjed!
Jeg har hatt avklaring med klinikken, skal snakke med de igjen rett etter nyttår, oppstart neste mens :)
Ventetiden er krevende og håper virkelig den blir lettere etterhvert :wtf:
Hvor mange forsøk har du hatt? :)

Ånei! Avbrutt er så kjipt og tøft. Uansett om man er "forberedt" pga få egg eller ikke. ❤️ Håper du får begynne på igjen nå i januar. I Porsgrunn prioriterte de i hvertfall tidligere de som hadde avbrutt (hadde selv i august 2017).

Vi venter på innsett 2. Hadde frys i august (egg fra 2017) og fersk nå i november som ble totalfrys. Så foreløpig ikke like mange forsøk som med forrige mann :)
 
Back
Topp