Januar 2022

Vanlig bivirkning i alle fall ved 20 mg og oppover :) merker tydelig verre jo høyere dose det er. Merker ingenting ved lavere dose enn 20 mg selv. Kan godt være det er medisinen, ja ❤
Tusen takk for svar :happy: Huff da, det er jo veldig høy dose også. Jeg har tatt 30, men skal ta lavere dose denne gangen, så kanskje jeg slipper søvnløshet. Ønsker deg masse lykke til på veien videre, håper virkelig du får en medisinsk blanding du kan leve med og som gir det perfekte resultatet du venter på. Heia oss :love017

Tusen takk for svar :happy: Huff da, det er jo veldig høy dose også. Jeg har tatt 30, men skal ta lavere dose denne gangen, så kanskje jeg slipper søvnløshet. Ønsker deg masse lykke til på veien videre, håper virkelig du får en medisinsk blanding du kan leve med og som gir det perfekte resultatet du venter på. Heia oss :love017
Likeså, altså, heia oss :smiley-bounce012 alt er nok verdt det til slutt!

Denne monsterkuren med progesteron behandler ikke kroppen snilt :dead::dead: Bare 6 uker igjen forhåpentligvis!

Jeg vet ikke hvorfor de har satt meg 9å 10 dager.. Sikkert en grunn til det. Men jeg får ikke ringt de og spurt heller for de er ikke åpent før til mandag igjen.
Jeg ble også satt på hele 10 dager. Ganske lenge når det ikke kommer mens med en gang heller, siden det er syntetisk progesteron. Har lyst å komme i gang, jeg!

Jeg ble også satt på hele 10 dager. Ganske lenge når det ikke kommer mens med en gang heller, siden det er syntetisk progesteron. Har lyst å komme i gang, jeg!
Ja og hva er forskjellen mellom 5 og 20 dager egentlig? Jeg har alltid hatt regelmessig syklus men den endret seg totalt når jeg begynte på progynova på dag 21 i syklusen og mens ikke kom.

Trasig å se at dere strever etter å ha gått på Progynova. Jeg ser jo nå at det er veldig individuelt hva som er rette medisin for hver enkelt. Hos meg kan det virke som Progynova har gjort godt. Jeg kjenner mye mer aktivitet i eggstokkene nå enn da jeg gikk på Synarela. Hos noen er det jo Synarela som gjør susen. Utrolig glad for at de har prøvd seg fram og funnet forskjellige måter å gjøre ting på. Håper det går bra med dere på tross av litt kronglete start.

Ååååh jeg føler med deg ❤ håper ukene går fort, kan være de minker etter insett ? :nailbiting:

Av erfaring blir det nok bare verre og enda verre ved graviditet.. Spøy fra uke 5 sist og til fødsel..

Av erfaring blir det nok bare verre og enda verre ved graviditet.. Spøy fra uke 5 sist og til fødsel..

Åååh, så trasig. Men førstemann oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før i uke 8. Den siste gangen var jeg kvalm å skikkelig uvell i fra uke 5 til hun kom uke 22 ❤

Åååh, så trasig. Men førstemann oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før i uke 8. Den siste gangen var jeg kvalm å skikkelig uvell i fra uke 5 til hun kom uke 22 ❤

Får håpe vi slipper litt billigere unna. Fødte jo uke 27, men var leeeeenge nok. "Slapp" vektøkning da i det minste.

Trasig å se at dere strever etter å ha gått på Progynova. Jeg ser jo nå at det er veldig individuelt hva som er rette medisin for hver enkelt. Hos meg kan det virke som Progynova har gjort godt. Jeg kjenner mye mer aktivitet i eggstokkene nå enn da jeg gikk på Synarela. Hos noen er det jo Synarela som gjør susen. Utrolig glad for at de har prøvd seg fram og funnet forskjellige måter å gjøre ting på. Håper det går bra med dere på tross av litt kronglete start.
Kan jeg spørre deg hvor tidlig du kjente noe etter oppstart progynova? Jeg sitter med litt samme følelsen, men begynte i går, så har kun tatt tre tabletter totalt. Tar en morgen og en kveld. Allerede kjenner jeg stikkinger i eggstokkene/livmor og merker betraktelig mer «der nede», så det er ikke noe innbilt over det. Kommer slike bivirkninger så kjapt eller skyldes det kanskje noe annet?

takk for svar :)

Kan jeg spørre deg hvor tidlig du kjente noe etter oppstart progynova? Jeg sitter med litt samme følelsen, men begynte i går, så har kun tatt tre tabletter totalt. Tar en morgen og en kveld. Allerede kjenner jeg stikkinger i eggstokkene/livmor og merker betraktelig mer «der nede», så det er ikke noe innbilt over det. Kommer slike bivirkninger så kjapt eller skyldes det kanskje noe annet?

takk for svar :)

Jeg merket ikke så mye da jeg gikk på Progynova. Men jeg merker at Menopur virker mer på meg denne gangen. Jeg er nå på dag 8 på Menopur og det sprenger godt inni der. Sånn var det ikke på min forrige runde. Så derfor tenker jeg at Progynova har gjort sitt og gjort kroppen min mer mottagelig for Menopur.

Når setter dere cyclogest? Jeg setter de mår jeg legger meg og står opp om morgen. Burde det gå 12 timer i mellom hver ? Ble veldig usikker nå om jeg burde forandre tidspunkt

Når setter dere cyclogest? Jeg setter de mår jeg legger meg og står opp om morgen. Burde det gå 12 timer i mellom hver ? Ble veldig usikker nå om jeg burde forandre tidspunkt

Jeg fikk bare beskjed om å ta når jeg sto opp og før jeg la meg. Så det varierte jo litt når det ble tatt. Regner med at det er greit da. Hadde ikke stressa med det.

Står oppp og legger meg. Man skal jo ligge i ro en halvtime, så mest praktisk. Nå tar jeg også lutinus i tillegg, da tar jeg en lutinus rundt kl 16-17 også (etter jobb).

Har ikke fått inntrykk at de skal taes med en nøyaktighet i forhold til tidspunkt. Mer sånn «på morgen og kveld». Litt løst. Her er det veldig løst. Står jo noen ganger opp senere i helga. Da tas de senere. Legger meg til veldig ulike tider.

3 dagen med primolut idag. Legen sa hvis det kommer blødning før kuren på 10 dager er over så skal jeg sette sprøyter.. Men er det mulig å blø selv om man går på primolut?

Back
Topp